Χαμόγελα για την πρόκριση των γυναικών του ΟΦΗ, στους 8 του Κυπέλλου Ελλάδος, χαμόγελα όμως και για τα ταλεντάκια της δεύτερης ομάδας, που πήραν χρόνο συμμετοχής, στη νίκη με 4-0 στο Κολυμβάρι Χανίων, επί του Ποσειδώνα Καμισιανών Ραπανιανών, που αγωνίζεται στη Γ’ Εθνική.
Οι αθλήτριες Ροβιθάκη, Μοσχάμπαρη, Καρνομουράκη και Σπαθαράκη, που πήραν χρόνο συμμετοχής, έδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει.
Η δουλειά που ξεκίνησε απο φέτος, στις υποδομές της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, δείχνει να αποδίδει καρπούς, με στόχο την ανάδειξη αθλητριών που θα ενισχύσουν την πρώτη ομάδα, που αγωνίζεται στην Α' Εθνική.
Στην φωτογραφία, το μέλος διοικούσας επιτροπής της γυναικείας ομάδας, Αντώνης Οικονομάκης, με τον φίλο του ΟΦΗ, Γιώργο Καραμπίνη, ο οποίος είναι πολύ κοντά στα κορίτσια του ποδοσφαίρου, καμαρώνουν τα ταλεντάκια του συλλόγου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέρασαν εύκολα στους "8" τα κορίτσια του ΟΦΗ-Οι αντίπαλοι τους στους 8 του Κυπέλλου Ελλάδος
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι μάχες του ΟΦΗ για την επιστροφή του στην Volley League, ξεκινούν την Κυριακή (31/3, 4μμ) με αντίπαλο τον Αρη, στο πρώτο παιχνίδι για τα πλει-οφ ανόδου.
Με τον ΟΦΗ να έχει το πλεονέκτημα έδρας και το νικητή να κρίνεται στις δυο νίκες, ο ΟΦΗ θέλει ξεκίνημα με το δεξί στην σειρά των αγώνων, που θα κρίνουν τους κόπους μιας χρονιάς.
ΟΦΗ-Αρης και Πανιώνιος-Ηρακλής, θα κοντραριστούν για μια θέση στον...ήλιο, με την ομάδα που θα επικρατήσει να παίρνει το εισιτήριο για την μεγάλη κατηγορία.
Οι νικητές των δυο ζευγαριών, θα κοντραριστούν μεταξύ τους, στους τελικούς, που θα κριθούν ξανά στις δυο νίκες.
Στον ΟΦΗ, ετοιμάζονται για ένα 15νθνήμερο-φωτιά, που θα κρίνει τα πάντα και ζητάνε την βοήθεια των φιλάθλων, στην κρίσιμη αρχικά αναμέτρηση με τον Αρη και εν συνεχεία, με όποιον αντίπαλο, βρουν μπροστά τους στον τελικό.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν ήδη ξεκινήσει την επικοινωνία με τους οργανωμένους φιλάθλους, ώστε την Κυριακή το κλειστό του ΟΦΗ, να είναι "ζεστό" και να δώσει ώθηση στους παίκτες της ομάδας, για το ξεκίνημα με νίκη που τόσο χρειάζονται.
Όπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, "το πρώτο παιχνίδι σε αυτή τη σειρά των αγώνων, είναι πολύ σημαντικό. Θα κάνουμε τα πάντα για να το πάρουμε. Ζητώ την βοήθεια των φιλάθλων μας σε αυτά τα κρίσιμα παιχνίδια. Η ομάδα παίζει την επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία και χρειαζόμαστε την στήριξη του, για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο".
Για το παιχνίδι ο τεχνικός του ΟΦΗ, επισημαίνει ότι "παίζουμε με ένα αντίπαλο, που έχει ανέβει στον δεύτερο γύρο. Ξέρουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Αυτά τα παιχνίδια, δεν έχουν σχέση με το πρωτάθλημα. Τώρα, κρίνεται όλη η χρονιά. Πιστεύω στην ομάδα μου και τους παίκτες. Θα είμαστε αυτοί που πρέπει σε αυτούς τους κρίσμους αγώνες".
Οι ημερομηνίες των πλει-οφ του ΟΦΗ με τον Αρη:
-Κυριακή 31/3/2024, 4μμ Κλειστό ΒΑΚ ΟΦΗ-Αρης.
-Τετάρτη 3/4/2024, 5μμ Κλειστό Γυμναστήριο Μίκρας, Αρης-ΟΦΗ.
-Κυριακή 7/4/2024 4μμ Κλειστό Γυμναστήριο Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Φινάλε στην Α2 πόλο, με παραμονή για τον ΟΦΗ και νίκη μαγκιάς, με γκολ στα δυο δευτερόλεπτα πριν τη λήξη, επί του Αργη Καλαμάτας με 13-12!
Ο ΟΦΗ έπαιξε για τον εαυτό του και έκλεισε με μια σπουδαία νίκη, τη φετινή σεζόν στην Α2 κατηγορία, καταλαμβάνοντας οριστικά την 5η θέση στον όμιλο, που του επιτρέπει να βρίσκεται και του χρόνου στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ είχε εξασφαλίσει τη σωτηρία του, αλλά έπαιξε με πάθος για τη νίκη κόντρα στον Αργη Καλαμάτας, τον οποίο κέρδισε με 13-12, μετά απο ένα παιχνίδι με μεγάλη ένταση, καθώς και οι δυο ομάδες διεκδίκησαν με πάθος τη νίκη.
Ο ΟΦΗ, έκανε μια σπουδαία ανατροπή στο φινάλε, καθώς ισοφάρισε 40 δεύτερα πριν τη λήξη και με γκολ του Φυτάλη, δυο δευτερόλεπτα πριν το τέλος, πανηγύρισε το τρίποντο με 13-12.
Μάλιστα στην τελευταία επίθεση, ο Κώστας Φιτσανάκης, προώθησε και τον τερματοφύλακα του, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει υπεραριθμία!
Ο Αργης Καλαμάτας, θα διεκδικήσει στα πλέι-άουτ την σωτηρία του.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ Κώστας Φιτσανάκης, ανέφερε μετά το παιχνίδι, ότι "εμείς παίξαμε για τον εαυτό μας, το γόητρο και το σύλλογο μας. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, για την προσπάθεια που κάναμε όλη τη χρονιά. Να έχουμε την υγεία μας και του χρόνου να τα καταφέρουμε".
Τα 8λεπτα: 4-4, 3-4, 2-1, 4-3, 13-12.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Τσαβολάκης, Φυτάλης 3, Πακιουφάκης, Κώστογλου Κ 1, Γεωργόπουλος, Τσαγκαράκης 2, Λεονταράκης 1, Λουλακάκης 1, Ζουράρης 4, Παπαδάκης 1, Καπής, Καλλέργης, Πατούνας, Λασηθιωτάκης, Ξειδιανάκης.
Ηττήθηκαν τα κορίτσια που πάνε στα πλέι-άουτ
Στην Α2 γυναικών σε ένα παιχνίδι άνευ βαθμολογικής σημασίας, τα κορίτσια του ΟΦΗ, ηττήθηκαν με 12-8 απο την Ηλιούπολη.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, θα διεκδικήσουν την σωτηρία τους, στα πλέι-άουτ, σε ένα μήνα απο σήμερα.
"Ηταν μια καλή προπόνηση για μας, ώστε να ετοιμαστούμε για τα πλέι-άουτ. Πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
Τα οκτάλεπτα: 1-4, 3-3, 1-3, 3-2.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Διαπουλή, Κώστογλου Μαρία, Κώστογλου Ραφαηλία, Ασκερίδου 2, Παλληκαράκη 1, Koκκινάκη 2, Καραβού 2, Μανουσάκη, Γιανναδάκη, Σολανάκη1, Καλλέργη, Ζερουνιάν, Νταβιγλάκη, Σαββάκη, Μεταξά, Αλεξανδρή.