karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ με 2-0 νίκες επί του Αρη (3-0 και 2-3) πήρε την πρόκριση για τους τελικούς των πλέι-οφ της Pre League Ανδρών και θα παίξει την άνοδο κόντρα στον Πανιώνιο, ο οποίος επίσης, προκρίθηκε με 2-0 νίκες επί του Ηρακλή (3-0 και 1-3).

Στους τελικούς  με τον Πανιώνιο, ο ΟΦΗ θα έχει το πλεονέκτημα της έδρας (στο Ηράκλειο το πρώτο και το τρίτο παιχνίδι αν χρειαστεί) με την ομάδα που θα κάνει δυο νίκες, να κερδίζει το εισιτήριο για την Volley League.

Mετά τη μεγάλη νίκη στη Μίκρα επί του Αρη με 2-3, μετά απο ένα παιχνίδι θρίλερ (16-25, 25-18, 25-18, 21-25, 11-15) οι παίκτες πανηγύρισαν την πρόκριση στους τελικούς.

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, που ήταν αρχηγός αποστολής στη Θεσσαλονίκη, συνεχάρη τους παίκτες του ΟΦΗ για την ψυχή που έβγαλαν στο παιχνίδι. Οπως είπε "συγχαρητήρια στα παιδιά. Πήραμε μια ακόμη μεγάλη νίκη και προχωράμε. Λίγο έμεινε. Καλώ τον κόσμο του ΟΦΗ, να είναι μαζί μας, στον τελικό με τον  Πανιώνιο".

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "είχαμε το προβάδισμα μετά τη νίκη στο Ηράκλειο. Ημασταν αποφασισμένοι. Ακόμα και στα δύσκολα σημεία είχαμε δυνάμεις και ποιότητα και το πήραμε. Τώρα σκεφτόμαστε τους τελικούς. Ξέρουμε τον Πανιώνιο. Πάμε να ολοκληρώσουμε το στόχο μας, που είναι η άνοδος".

Με ανάρτηση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ, μετά τη νίκη στη Μίκρα και μια selfie των παικτών, ανέφερε ότι:

"Αυτή η ομάδα αξίζει πολλά!

Μια ακόμη "απόδραση" ανόδου, για την ΟΦΑΡΑ μας!
Αυτή τη φορά, στην Μίκρα επί του αξιόμαχου Αρη με 2-3 στο τάι-μπρέικ (16-25, 25-18, 25-18, 21-25, 11-15).
Ηρθε η ώρα, για τους τελικούς, με τον Πανιώνιο!
Προχωράμε βήμα-βήμα, για την άνοδο!
Στον πρώτο τελικό το "παλατάκι" του ΒΑΚ, πρέπει είναι κατάμεστο! 
ΟΦΗ, είμαστε!"

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μεγάλο βήμα ανόδου ο ΟΦΗ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ έκανε το 2-0 στις νίκες επί του Αρη (3-0 και 2-3), κερδίζοντας τον και στη Μίκρα με 2-3 στο ται-μπρέικ, μετά απο ένα παιχνίδι θρίλερ και πήρε την πρόκριση στους τελικούς της Pre League, όπου θα αντιμετωπίσει τον Πανιώνιο, ο οποίος επίσης κέρδισε με 2-0 στις νίκες τον Ηρακλή (3-0 και 1-3).

Ετσι, ΟΦΗ και Πανιώνιος, με τον ΟΦΗ να έχει το πλεονέκτημα έδρας, θα αναμετρηθούν στους τελικούς, με την ομάδα που θα κάνει δυο νίκες, να παιρνει το εισιτήριο για την Volley League.

Το πρώτο παιχνίδι θα γίνει στο κλειστό του ΒΑΚ, το δεύτερο στη Νέα Σμύρνη και αν χρειαστεί και τρίτος αγώνας, ξανά στο Ηράκλειο.

Το παιχνίδι στη Μίκρα, ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Αρη, δεν είχε σχέση με εκείνο στο κλειστό του ΒΑΚ, όπου ο ΟΦΗ ήταν κυρίαρχος με 3-0 σετ.

Αυτή τη φορά, οι γηπεδούχοι με τους Μπίσετ και Γκόιντε, έβαλαν δύσκολα στον ΟΦΗ, ο οποίος είχε σε μεγάλη μέρα τον σπουδαίο Σλοβλενο διαγώνιο Ματέι Μιχαίλοβιτς Μιχαίλοβιτς και με όπλο το μπλοκ, πήρε τη νίκη με 11-15 στο ται-μπρέικ και αφού νωρίτερα είχε βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο, με τον Αρη να προηγείται με 2-1 σετ, επιστρέφοντας μετά το 0-1 που είχε ξεκινήσει ο ΟΦΗ.

Ο ΟΦΗ δεν πανικοβλήθηκε, έκανε τη δική του ανατροπή και απο το 2-1, ισοφάρισε σε 2-2 και πήρε το παιχνίδι με 2-3.

Η κρητική ομάδα στο ται-μπρέικ μπήκε αποφασιστικά με 1-5 και 4-10 και δεν άφησε περιθώρια στον Αρη, που έμεινε απο δυνάμεις παίρνοντας το σετ, το παιχνίδι και την πρόκριση με 3-2.

Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ ήταν κυρίαρχος σε μπλοκ και σερβίς. Προηγήθηκε με 2-7, 4-10 και 7-14 με τον τεχνικό του Αρη, να παίρνει τάιμ άουτ.

Ο ΟΦΗ με μπλοκ του Καγιαλή, προηγήθηκε και με 12-18, δείχνοντας ότι έχει τον πλήρη έλεγχο του σετ.

Με τον Μιχαίλοβιτς να καρφώνει δυνατά ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 15-20 και 15-22.

Με κρίσιμο πόντο του Μάκινεν, ο ΟΦΗ έκανε το 16-23, ο Μιχαίλοβτς χωρίς αντίσταση έκανε το 16-24 και με λάθος του Γκόιντε, ο ΟΦΗ έκανε το 16-25, σε ένα ιδανικό σετ, για την κρητική ομάδα.

Στο δεύτερο σετ, ο Αρης μπήκε καλύτερα, προηγήθηκε με 10-7, αλλά μετά το ταιμ άουτ του Αντωνιάδη, ο ΟΦΗ συνήλθε.

Με τρομερό μπλοκ του Καγιαλή, μείωσε σε 12-10, με άσο του Μιχαίλοβιτς, ισοφάρισε 13-13 και πέρασε μπροστά με 15-16 με τον Ρουμελιωτάκη, με τις ομάδες να πηγαίνουν πόντο-πόντο μέχρι το 18-18.

Εκεί ο ΟΦΗ κατέβασε ρολά και ο Αρης, με ένα σερί 7-0, τελείωσε το σετ με 25-18, απέναντι σε ένα ΟΦΗ, που δεν έκανε μια σωστή επίθεση, μετά το 18-18 και μοιραία έχασε το σετ.

Ο Αρης ισοφάρισε σε 1-1 και το παιχνίδι, απέκτησε νέο ενδιαφέρον.

Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 7-8 απο λάθος του Γκόιντε και στην επόμενη φάση, ο πρώτος διαιτητής δίνει άουτ στο καρφί του Σωτηρίου για να γίνει το 7-9.

Ο Χατζηαντωνίου του Αρη, διαμαρτυρήθηκε έντονα στον δεύτερο διαιτητή για μπλοκ άουτ, τον κάλεσε ο πρώτος (Βασιλειάδης) και τελικά ο πόντος δόθηκε στον Αρη!

Οι παίκτες του ΟΦΗ, διαμαρτυρήθηκαν και ο διαιτητής έδωσε κόκκινη κάρτα στον Ρουμελιωτάκη.

Ετσι, ο Αρης, πήρε δυο πόντους (!) σε αυτή τη φάση (9-9).

Με τις αλλοπρόσαλες αποφάσεις των διατητών, ο Αρης, πέρασε με 13-11 και ο Αντωνιάδης, πήρε ταιμ άουτ, για να φρενάρει τον εκνευρισμό των παικτών του ΟΦΗ, απο τις διαιτητικές αποφάσεις.

Με μπλοκ του Σαρηκείσογλου στον Μιχαίλοβιτς, ο Αρης πέρασε και με 16-11, καθώς ο ΟΦΗ φάνηκε να χάνει το ρυθμό του.

Με ένα 0-3 ο ΟΦΗ, έμεινε στο σετ με τον πόντο του Ρουμελιωτάκη (16-14) και ο Χατζηαντωνίου, πήρε τάιμ άουτ.

Ο Σαρικείσογλου με ένα μεγάλο πόντο, κράτησε τον Αρη μπροστά (17-14), στην πίεση του ΟΦΗ.

Το μπλόκ του Μπίσετ, κράτησε τον Αρη στο +4 (19-15) και στο +5 (20-15) με το πλασέ του Γκόιντε.

Το μπλόκ του Μπίσετ, κράτησε τον Αρη στο +4 (19-15) και στο +5 (20-15) με το πλασέ του Γκόιντε.

Ο Σωτηρίου, σε ένα ράλι, έκανε το 22-16, δίνοντας μεγάλο αβαντάζ στον Αρη.

Το σετ τελείωσε με 25-18 για τον Αρη, που έκανε την ανατροπή και το 2-1.

Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ μπήκε καλά και προηγήθηκε με 3-6 στο σερβίς του Μιχαίλοβιτς και 7-9, αλλά ο Αρης επέστρεψε με τον Μπίσετ και ισοφάρισε 10-10.

Με δυο μεγάλους πόντους του Μάκινεν ο ΟΦΗ έμεινε μπροστά (13-14).

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε και με 15-17 και 16-18 απο δυο συνεχόμενα λάθη του Μπαρδούκα.

Ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +3 (16-19) με το λάθος του Μπίσετ και ο Χατζηαντωνίου πήρε τάιμ-άουτ.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, διαμαρτυρήθηκαν έντονα στους διαιτητές, που έδωσαν, άουτ στο καρφί του Μάκινεν, με το οποίο αντί να γίνει το 20-22, έγινε το 21-22.

Ενα ωραίο πλασέ του Μιχαίλοβιτς και ενα μπλοκ του Καγιαλή, έφεραν τον ΟΦΗ στο σετ μπολ και στην κατάκτηση του σετ με 21-25, κάνοντας το 2-2.

Ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 2-2 και όλα θα κριθούν στο τάι-μπρέικ.

Εκεί ο ΟΦΗ, ξεκίνησε με 0-4 και 1-5, με πόντους απο τους Μιχαίλοβιτς, Μάκινεν, Καγιαλή.

Ο Ρουμελιωτάκης, με εξαιρετικό πλασέ έκανε το 3-8 και ο Χατζηαντωνίου πήρε τάιμ-άουτ.

Ο Μιχαίλοβιτς, με ένα μεγάλο πόντο έκανε το 4-9 και δεύτερο ταιμ-άουτ απο τον προπονητή του Αρη.

Ο Αρης με ένα σερί 3-0 μείωσε σε 7-10 και ο Αντωνιάδης, πήρε τάιμ-άουτ.

Το άστοχο σερβίς του Γκόιντε, έφερε τον ΟΦΗ στο 8-12 και νέο ταιμ άουτ του Ακη Χατζηαντωνίου.

Ο Μάκινεν μετά απο τρομερή άμυνα, έκανε το 8-13.

Ο Μιχαιλοβιτς έφερε τον ΟΦΗ στο 9-14 και το πρώτο ματς μπολ.

Και το παιχνίδι τελείωσε 11-15, με τον ΟΦΗ να κάνει το 3-2 και την πρόκριση στους τελικούς.

Ο ΟΦΗ μεγάλη νίκη με 2-3 τον Αρη στη Μίκρα, στο ται-μπρέικ, πήρε την πρόκριση για τους τελικούς της Pre League!

 Διαιτητές: Βασιλειάδης, Μαυρίδης, Παρατηρητής: Μιχελινάκης.

Τα σετ: 16-25, 25-18, 25-18, 21-25, 11-15.

ΟΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Μιχαίλοβιτς, Ρουμελιωτάκης, Ρουσσόπουλος, Μάκινεν, Μιχελάκης (λ), Καγιαλής, Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Γκόνας, Κόκκινος, Δαρίδης.

Δείτε παρακάτω το παιχνίδι σε LIVE STREAMING

Με τον Ατρόμητο, έχασε την ευκαιρία της χρονιάς για τον ΟΦΗ, αλλά με τον ΠΑΣ Γιάννινα, επέστρεψε στα γκολ ο Ιζέκα, κάνοντας το 3-0 στο 58'.

Ο Τοράρινσον εκτέλεσε το φάουλ, η άμυνα του ΠΑΣ εκτέθηκε και πάλι και ο Ιζέκα με κοντινή προβολή έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.

Λίγο αργότερα, ο Βέλγος έβαλε ένα φανταστικό γκολ, με διαγώνιο σουτ στο "παράθυρο" αλλά ακυρώθηκε ως οφσάιντ απο το VAR (οι γραμμές έδειξαν ότι ο επιθετικός του ΟΦΗ είναι οριακά μπροστά).

Κρίμα, γιατί ήταν ένα φανταστικό γκολ απο τον Ιζέκα, ο οποίος πέτυχε το 4ο του γκολ στο πρωτάθλημα και έπιασε στα 4 τον Λουίς Φελίπε.

Ο Ιζέκα έχει σκοράρει και ένα γκολ στο Κύπελλο, με τον Παναιτωλικό.

Σίγουρα, θετική η παρουσία του, απο τον Ιανουάριο και μετά που ήρθε στον ΟΦΗ.

Γ. Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi