Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Τετάρτη (10/4, 5μμ), στον πρώτο τελικό της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, με τον Πανιώνιο, παιχνίδι στο οποίο η κρητική ομάδα θέλει να κάνει το 1-0 στις νίκες και το πρώτο βήμα για την επιστροφή της, στην Volley League.
Το "παλατάκι" του ΟΦΗ, αναμένεται να γνωρίσει μεγάλες στιγμές, καθώς ο κόσμος της ομάδας, αναμένεται να δώσει βροντερό "παρών", για να ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία.
Με ανακοινώσεις τους, οι σύνδεσμοι οργανωμένων φιλάθλων του ΟΦΗ, καλούν τον κόσμο να γεμίσει το κλειστό του ΒΑΚ στο μεγάλο παιχνίδι.
Η Θύρα 4 (Snakes) αναφέρει στην ανακοίνωση που εξέδωσε:
"Καλούμε τον κόσμο μας την Τετάρτη στις 17:00 να βρεθεί στο παλατάκι και όλοι μαζί να εμψυχώσουμε την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ μας να κάνει το πρώτο βήμα για την επιστρΟΦΗ στην Α εθνική της volley league με αντίπαλο τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
Καθήκον όλων μας,ας πράξουμε ανάλογα.
SNAKES 1986 •ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ•"
Οι "Κρήτες" στην ανακοίνωση τους, τονίζουν ότι:
“Όλοι την Τετάρτη στο ΒΑΚ στις 17:00!
Στηρίζουμε την ομάδα μας στο βόλεϊ!”
Ενώ η Λέσχη Ομιλοφρενών Μανώλης Ρασούλης, επισημαίνει:
"Η ανδρική ομάδα βόλει του ΟΦΗ δίνει τον πρώτο μεγάλο τελικό της χρονιάς, για να πετύχει το στρόχο της ανόδου, στην μεγάλη κατηγορία.
Δεν πρέπει να λείπει κανείς!
Ολοι στο ΒΑΚ (Τετάρτη 10/4, 5μμ)".
Να σημειωθεί, ότι η είσοδος στους φιλάθλους, είναι ελεύθερη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
ΟΦΗ-Γιάννινα και "ο θάνατος σου, η ζωή μου" το Σάββατο (6/4, 8μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 3η, απο τις 7 αγωνιστικές των πλέι-άουτ.
Ο ΟΦΗ των 27 βαθμών με νίκη, πιάνει το όριο σωτηρίας των 30 και κλειδώνει τη σωτηρία.
Ο ΠΑΣ, των 19 βαθμών που είναι ήδη στο -5, απο τον προτελευταίο Παναιτωλικό (24), αν χάσει...χάνεται.
Θα μοιάζει με θαύμα να βρεί τις ψυχικές, αγωνιστικές και βαθμολογικές δυνάμεις, ώστε να παλέψει μέχρι το τέλος.
Αν τα Γιάννινα, χάσουν στο Ηράκλειο, τότε βρέθηκε η μια ομάδα που αποχαιρετάει την κατηγορία και ψάχνουμε τη δεύτερη.
Ο Δέλλας, είπε και σωστά, ότι περιμένει ένα δύσκολο παιχνίδι.
Τα Γιάννινα, θα δώσουν το παιχνίδι της χρονιάς, ενώ ο ΟΦΗ, είναι σχετικά άνετος, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκτός απο τα Γιάννινα, έχει στο γήπεδο του και Βόλο, Παναιτωλικό (εκτός Αστέρα και Πανσερραϊκό), για να βρεί το τρίποντο, που ψάχνει για να σωθεί και μαθηματικά.
Θα επιστρέψει στις επιτυχίες ο ΟΦH, που έχει να κερδίσει ενάμιση μήνα;
Με τον Δέλλα στον πάγκο, έκανε την εμφατική νίκη, με 4-1 επί του Πανσερραικού με το καλημέρα του "Κολοσσού" στην τεχνική ηγεσία και έκτοτε, αγνοεί τη νίκη!
Απο τις 19 Φεβρουαρίου, έχει να κερδίσει ο ΟΦΗ και είμαστε στον Απρίλιο!
Εκτοτε μετράει 4 ισοπαλίες (2-2 στα Γιάννινα, 2-2 με τον Παναθηναϊκο, 0-0 στην Κηφισιά, 0-0 με τον Ατρόμητο) και μια ήττα (3-1 απο τον Βόλο).
Στα 6 παιχνίδια του Δέλλα στον πάγκο, ο ΟΦΗ έχει 1 νίκη, 1 ήττα και 4 ισοπαλίες, μεταξύ των οποίων και το 2-2 με τον Παναθηναϊκό, που θεωρείται σημαντικό αποτέλεσμα, για την αγωνιστική κατάσταση, που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή, οι πράσινοι.
Πέντε παιχνίδια χωρίς νίκη, δεν τα λες και λίγα σε αυτή τη φάση της σεζόν και παρ' ότι πιστεύω ότι υπάρχουν ομάδες σε πολύ πιο δύσκολη θέση απο τον ΟΦΗ, που πρέπει να αγχώνονται, καλά θα κάνει η κρητική ομάδα, να τελειώνει, με την τραγική αυτή διαδικασία των πλέι-άουτ, να κλείσει το κεφάλαιο σωτηρία και να βαδίσει ήρεμη, στα τελευταία παιχνίδια της σεζόν.
Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, που είχε μια απο τις καλύτερες χρονιές, όλων των εποχών, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στην Ελλάδα, είχε την τιμητική του, στην γιορτή του Κρητικού στίβου, που διοργάνωσε και φέτος ο ΣΕΓΑΣ και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Στην λαμπρή εκδήλωση, τιμήθηκαν οι αθλητές που διακρίθηκαν στα Πανελλήνια πρωταθλήματα, αλλά είχαν και διεθνείς διακρίσεις, αλλά και οι προπονητές τους.
"Συγχαρητήρια σε όλους, αθλητές και προπονητές, κρατήσατε και φέτος ψηλά τη σημαία, του ΟΦΗ μας!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Συγκεκριμένα, απο πλευράς ΟΦΗ, τιμήθηκαν οι προπονητές Γιώργος Κόκκινος, Γιάννης Βαλέργας, Γιώργος Οικονομάκης, Φιλιώ Μαρουλή, Μπάμπης Ρεθυμνιωτάκης.
Ενώ οι αθλητές του ΟΦΗ, που βραβεύτηκαν στην εκδήλωση, είναι οι:
-ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ:
• 2η θέση στα 200m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών.
-ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ:
• 3η θέση στα 200m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών.
-ΜΑΝΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ:
• 3η θέση στο Ακόντιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών.
-ΡΕΘΥΜΝΙΩΤΑΚΗΣ ΜΥΡΩΝ:
• 1η θέση στα 110m. με εμπόδια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
• 2η θέση στα 400m. με εμπόδια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ23.
-ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ:
• 2η θέση στη Σφαίρα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18
• 2η θέση στο Δίσκο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18
-ΜΙΧΕΛΑΚΗ ΚΙΚΗ:
• 3η θέση στο Δίσκο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20.
-ΣΦΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ:
• 3η θέση στο Ακόντιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
-ΤΖΑΤΖΑΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ23.
-ΣΑΑΤΣΑΚΗΣ ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ23.
-ΠΑΡΑΓΙΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ23.
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
-ΜΑΓΟΥΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ:
• 2η θέση στη Σφαίρα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16.
-ΤΖΙΚΑΣ ΜΑΡΚΟΣ:
• 2η θέση στο Δίσκο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16.
-ΑΣΤΡΙΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΑ:
• 2η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20.
-ΠΑΠΑΧΑΤΖΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ:
• 2η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20.
-ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ:
• 2η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20.
-ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ:
• 2η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20.
-ΤΖΑΤΖΑΡΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
-ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.
-ΣΕΡΠΕΤΣΙΔΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ:
• 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18.