karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"O ΟΦΗ αξίζει να ανέβει στην Volley League και εύχομαι να μπορέσω να αγωνιστώ μαζί του στην μεγάλη κατηγορία" τονίζει ο πασαδόρος του ΟΦΗ, Φάνης Ρουσόπουλος, για τα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται με τον Πανιώνιο, στα οποία και θα κριθεί το εισιτήριο ανόδου.

Ο "εγκέφαλος" του ΟΦΗ, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για την μάχη που δίνει ο ΟΦΗ ώστε να επιστρέψει στα σαλόνια του ελληνικού βόλεϊ, μετά απο ένα χρόνο, στην Pre League.

Ο ΟΦΗ θέλει το 2-0 στις νίκες, απέναντι στον ιστορικό Πανιώνιο, αρχής γενομένης, απο το παιχνίδι της Τετάρτης (10/4, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού κέντρου και όπως λέει ο πασαδόρος της κρητικής ομάδας "δεν έχει τελειώσει ακόμη τίποτε. Ο Πανιώνιος, είναι μια καλά δουλεμένη  ομάδα, που δεν παρατάει κανένα παιχνίδι. Τους κερδίσαμε δύσκολα δυο φορές στο πρωτάθλημα, αλλά αυτά τα παιχνίδια είναι διαφορετικά, απο το πρωτάθλημα. Είναι δυνατή ομάδα και το έχει αποδείξει. Θα γίνουν δυνατά παιχνίδια".

Ο Ρουσόπουλος, απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο του ΟΦΗ. Οπως λέει "μας βοήθησε πολύ ο κόσμος με τον Αρη, στο πρώτο παιχνίδι. Μας έσπρωξε τη νίκη.

Στο δευτερο παιχνίδι στη Μίκρα, κανείς μας δεν ήθελε να επστρέψει στην Κρήτη, χωρίς τη νίκη. Ηταν σημαντικό ότι είχαμε πάρει το πρώτο παιχνίδι. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και τώρα με τον Πανιώνιο. Είναι σημαντικό το 1-0. Θέλουμε δίπλα μας, τον κόσμο".

Ο Ρουσόπουλος μιλάει με εγκωμιαστικάν σχόλια, για τον διαγώνιο του ΟΦΗ, Ματέι Μιχαίλοβιτς. Οπως λέει "ο Μιχαίλοβιτς είναι ο καλύτερος παίκτης της κατηγορίας. Πάνω απο όλα είναι όμως εξαιρετικός χαρακτήρας. Εχουμε δει την ποιότητα που έχει.  Είναι η χαρά του πασαδόρου αλλά και όλης της ομάδας".

Ο Ρουσόπουλος, μιλάει όμως και για τον πρόεδρο του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη. Οπως λέει "είναι πολύ κοντά ο πρόεδρος, μας δίνει αυτοπεποίθηση. Είναι δίπλα μας και μας στηρίζει".

Ενώ για τη δική του παρουσία, στον φετινό ΟΦΗ, επισημαίνει ότι "είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την ομάδα. Θέλω να επιστρέψω στην Volley League και μακάρι να το κάνω με τον ΟΦΗ. Λείπουν απο την Volley League, νοικοκυρεμένες ομάδες, όπως ο ΟΦΗ".

Τέλος, αναφέρεται, στις ιστορικές ομάδες, όπως ο ΟΦΗ, ο Πανιώνιος, ο Αρης, ο Ηρακλής, που θα μπορούσαν να δώσουν άλλη αίγλη στην μεγάλη κατηγορία.

Οπως τονίζει "χρειάζεται ιστορικές ομάδες η Volley League, όπως είναι ο ΟΦΗ, ο Πανιώνιος, ο Αρης, ο Ηρακλής. Είναι μεγάλα brand και είναι διαφήμιση για το Ελληνικό βόλεϊ. Ολα τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα έχουν 12 και 14 ομάδες. Δεν γίνεται πρωτάθλημα με 9 ομάδες, όπως ήταν φέτος.

Αυτό δεν είναι διαφήμιση για το βόλεϊ".

(Πηγή φωτογραφίας, imagecreations).

 

Ακούστε παρακάτω την συνέντευξη του Φάνη Ρουσόπουλου, στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη.

 

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με 21 μπλοκ (!) ο ΟΦΗ, "σκούπισε" τον Αρη (3-0 και 2-3) , έκανε το 2-0 στις νίκες και πήρε την πρόκριση στους τελικούς με τον Πανιώνιο, με στόχο την επιστροφή του στα σαλόνια του Ελληνικού βόλεϊ.

Στο παιχνίδι θρίλερ της Μίκρας, ο ΟΦΗ "σκέπασε" φιλέ και με τα 21 μπλοκ, καθάρισε το παιχνίδι που κρίθηκε στο ται-μπρέικ με 11-15 (16-25, 25-18, 25-18, 21-25, 11-15).
Πραγματικό "βουνό" για τον ΟΦΗ στο φιλέ, ο κορυφαίος του μπλοκέρ Μιχάλης Καγιαλής, με 10 μπλόκ (και 16 πόντους συνολικά).

Ενώ σε ένα ακόμη παιχνίδι, ο Σλοβένος διαγώνιος Ματέι Μιχαίλοβιτς, πήρε την ομάδα στην πλάτη του στα κρίσιμα σημεία και με 24 πόντους την οδήγησε στη νίκη (20/57 επιθ., 35%, 1 άσσος, 3 μπλοκ).

Πολύ καλή εικόνα, είχε και ο Φιλανδός ακραίος Πίτου Μάκινεν με 15 πόντους (11/29 επιθ., 39%, 45% υποδοχή, 36% αριστες, 4 μπλοκ), ενώ μεγάλη εμφάνιση έκανε και ο λίμπερο της ομάδας, Γιώργος Μιχελάκης, με πολλές άμυνες αυτοθυσίας και 78% υποδοχή (52% αριστες), όπως και ο Ρουμελιωτάκης στην υποδοχή (73%), βάζοντας και αυτοί, το λιθαράκι τους στη μεγάλη νίκη του ΟΦΗ.

O Aρης είχε 4 παίκτες σε διψήφιο αριθμό πόντων (Μπίσετ 16-3 μπλοκ, Μπαρδούκας 16, Σαρικείσογλου 13). Ο Αρης είχε 12 μπλοκ, αλλά και 17 χαμένα σερβίς, του κόστισαν και πάλι.

Ας δούμε τη συνολική στατιστική εικόνα του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Αρη στη Μίκρα (2-3):

ΟΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Μάκινεν 15 (11/29 επιθ., 39%, 4 μπλοκ, 45% υποδοχή, 36% αριστες), Ρουσσόπουλος 3 (2 μπλοκ), Μιχελάκης (λ) (78% υποδοχή, 52% αριστες), Ρουμελιωτάκης 7 (7/20 επιθ., 35% επίθ., 73% υποδοχή, 42% αριστες), Μιχαίλοβιτς 24 (20/57 επιθ., 35%, 1 άσσος, 3 μπλοκ), Καγιαλής 16 (6/11 επιθεσεις, 10 μπλοκ) Καφαντάρης 2 (2 μπλοκ), Κόκκινος, Μπαρντακτζιάν, Γκόνας.

Την προσεχή Τετάρτη 10/4, 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ο πρώτος τελικός του ΟΦΗ με τον Πανιώνιο. Θα ακολουθήσει δεύτερο παιχνίδι το  Σάββατο 13/4, στο κλειστό γυμναστήριο "Ανδρέας Βαρίκας" και αν χρειαστεί και τρίτο την Τετάρτη 17/4, στις 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. Η ομάδα που θα κάνει δυο νίκες, θα πάρει το εισιτήριο για την μεγάλη κατηγορία.

Πηγή φωτογραφίας: imagecreation.gr.

Το βόλεϊ του ΟΦΗ, δίνει την προσεχή Τετάρτη (10/4, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, τον πρώτο τελικό, με αντίπαλο τον Πανιώνιο, για την άνοδο στην Volley League.

Mε ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ, καλεί τον κόσμο της ομάδας και του βόλεϊ, να γεμίσουν το κλειστό γυμναστήριο και να βοηθήσει την ομάδα, να κάνει την πρώτη απο τις δυο νίκες που χρειάζεται, για να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία.

Ελεύθερη, η είσοδος στους φιλάθλους!

Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:

Φίλαθλοι του ΟΦΗ,

Η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, διεκδικεί την επιστροφή της, στην μεγάλη κατηγορία και την Τετάρτη (10/4, 5μμ), δίνει τον πρώτο τελικό, με αντίπαλο τον Πανιώνιο, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Δανδάλης, το τεχνικό επιτελείο και οι αθλητές μας, καλούν όλους τους φιλάθλους, του ΟΦΗ και του βόλεϊ, που θέλουν, το νησί μας, να έχει ξανά εκπρόσωπο στα σαλόνια του ελληνικού βόλεϊ, να συμπαρασταθεί στην ομάδα μας, για την πρώτη απο τις δυο νίκες, που χρειαζόμαστε, για να πανηγυρίσουμε την άνοδο και να επαναφέρουμε την ομάδα μας, εκεί που αξίζει να βρίσκεται.

Η είσοδος, θα είναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ για όλους.

Γεμίζουμε το κλειστό του ΒΑΚ και στηρίζουμε τον ΟΦΗ μας, για την πρώτη μεγάλη νίκη!

Λίγο έμεινε!

Πάμε ΔΥΝΑΤΑ όλοι μαζί! #ofivolleyball

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi