Ο Ισπανός Ριέρα, άνοιξε το σκο για λογαριασμό του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα και αμέσως σε μια κίνηση με πολλά μυνήματα έτρεξε στην αγκαλιά του Τραίανού Δέλλα.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, στα παιχνίδια που βρίσκεται στον πάγκο του ΟΦΗ, έχει εμπιστευτεί τον Ισπανό και εκείνος, έσπευσε να τον ευχαριστήσει μετά το γκολ που έβαλε.
Στη φάση του γκολ στο 10', με το οποίο ο ΟΦΗ κάνει το 1-0, έχουν Ισπανική συνεργασία για λογαριασμό του ΟΦΗ.
Ο Τοράλ, με ωραία ασίστ, βρήκε τον συμπατριώτη του και εκείνος με ποιοιτικό πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το 1-0.
Γ.Κορτς
Ο Ισπανός Τοράλ, που είχε κάνει καλό παιχνίδι και στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, είναι όλα τα λεφτά για τον ΟΦΗ, στο πρώτο 45λεπτο με τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Απο τα πόδια του Ισπανού μέσου του ΟΦΗ, έφυγαν οι δυο ασίστ στους Ριέρα και Μπάκου για τα δυο γκολ του ΟΦΗ, στο πρώτο ημίχρονο, απέναντι σε ένα ΠΑΣ Γιάννινα, που παίζει και με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Εραμούσπε.
Ο Τοράλ, έχει εκμεταλευτεί στο έπακρο την αργή άμυνα του ΠΑΣ Γιάννινα και έχει στα χέρια του, τους τρείς βαθμούς που τον ανεβάζουν στους 30 και του δίνουν την σωτηρία.
Στο 10', η άμυνα του ΠΑΣ Γιάννινα, δεν μπορεί να διώξει τη μπάλα και ο Τοράλ, ένα έξυπνο τάκλιν-πάσα, βγάζει μόνο τον Ριέρα, στη σημείο του πέναλτι και εκείνος δεν αστοχεί σε μια όμορφη στιγμή για τους δυο Ισπανούς του ΟΦΗ.
Στις καθυστερήσεις, του πρώτου ημίχρόνου και ενώ ο ΠΑΣ παίζει με δέκα παίκτες, ο Ριέρα και πάλι βγάζει μπαλιά-ποίημα στον κενό χώρο για τον Μπάκου, ο οποίος πηγαίνει γρήγορα στη μπάλα και πλασάρει σωστά για το 2-0.
Στο 33' ο Ισέκα, είχε μια μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ.
Ο Ιζέκα, κέρδισε την αποβολη του Εραμούσπε στο 25'. Η αποβολή δόθηκε απο το VAR (Τζήλος), καθώς ο διαιτητής Πουλικίδης, είχε δώσει αρχικά κίντρινη στον Εραμούσπε.
Αφού είδε τη φάση, ακύρωσε την κίτρινη και έδωσε κόκκινη στον αμυντικό του ΠΑΣ, μέσα σε έντονες διαμαρτυρίες, απο την ομάδα των Ιωαννίνων.
Mε τον ΟΦΗ να προηγείται με 2-0 στο ημίχρονο και τον ΠΑΣ να παίζει με δέκα παίκτες, η κρητική ομάδα είναι αγκαλιά, με τη νίκη-σωτηρία.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
ΟΦΗ-Γιάννινα και "ο θάνατος σου, η ζωή μου" το Σάββατο (6/4, 8μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 3η, απο τις 7 αγωνιστικές των πλέι-άουτ.
Ο ΟΦΗ των 27 βαθμών με νίκη, πιάνει το όριο σωτηρίας των 30 και κλειδώνει τη σωτηρία.
Ο ΠΑΣ, των 19 βαθμών που είναι ήδη στο -5, απο τον προτελευταίο Παναιτωλικό (24), αν χάσει...χάνεται.
Θα μοιάζει με θαύμα να βρεί τις ψυχικές, αγωνιστικές και βαθμολογικές δυνάμεις, ώστε να παλέψει μέχρι το τέλος.
Αν τα Γιάννινα, χάσουν στο Ηράκλειο, τότε βρέθηκε η μια ομάδα που αποχαιρετάει την κατηγορία και ψάχνουμε τη δεύτερη.
Ο Δέλλας, είπε και σωστά, ότι περιμένει ένα δύσκολο παιχνίδι.
Τα Γιάννινα, θα δώσουν το παιχνίδι της χρονιάς, ενώ ο ΟΦΗ, είναι σχετικά άνετος, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκτός απο τα Γιάννινα, έχει στο γήπεδο του και Βόλο, Παναιτωλικό (εκτός Αστέρα και Πανσερραϊκό), για να βρεί το τρίποντο, που ψάχνει για να σωθεί και μαθηματικά.
Θα επιστρέψει στις επιτυχίες ο ΟΦH, που έχει να κερδίσει ενάμιση μήνα;
Με τον Δέλλα στον πάγκο, έκανε την εμφατική νίκη, με 4-1 επί του Πανσερραικού με το καλημέρα του "Κολοσσού" στην τεχνική ηγεσία και έκτοτε, αγνοεί τη νίκη!
Απο τις 19 Φεβρουαρίου, έχει να κερδίσει ο ΟΦΗ και είμαστε στον Απρίλιο!
Εκτοτε μετράει 4 ισοπαλίες (2-2 στα Γιάννινα, 2-2 με τον Παναθηναϊκο, 0-0 στην Κηφισιά, 0-0 με τον Ατρόμητο) και μια ήττα (3-1 απο τον Βόλο).
Στα 6 παιχνίδια του Δέλλα στον πάγκο, ο ΟΦΗ έχει 1 νίκη, 1 ήττα και 4 ισοπαλίες, μεταξύ των οποίων και το 2-2 με τον Παναθηναϊκό, που θεωρείται σημαντικό αποτέλεσμα, για την αγωνιστική κατάσταση, που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή, οι πράσινοι.
Πέντε παιχνίδια χωρίς νίκη, δεν τα λες και λίγα σε αυτή τη φάση της σεζόν και παρ' ότι πιστεύω ότι υπάρχουν ομάδες σε πολύ πιο δύσκολη θέση απο τον ΟΦΗ, που πρέπει να αγχώνονται, καλά θα κάνει η κρητική ομάδα, να τελειώνει, με την τραγική αυτή διαδικασία των πλέι-άουτ, να κλείσει το κεφάλαιο σωτηρία και να βαδίσει ήρεμη, στα τελευταία παιχνίδια της σεζόν.