karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Οι προγραμματισμένες εργασίες, για την προετοιμασία της Καλοκαιρινής Εγκατάστασης Παράκτιων Αθλημάτων στον Καρτερό (Karteros Beach Sports Center), ξεκίνησαν.
Τα συνεργεία έπιασαν δουλειά και το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης των εργασιών, που έχουν προγραμματιστεί, υπολογίζεται στις 4 εβδομάδες, με την ευχή να βοηθήσουν και οι καιρικές συνθήκες.
"Όπως σας είχαμε αναγγείλει, το Karteros Beach Sports Center, θα είναι πολύ σύντομα, ξανά στην διάθεση, των αθλητών και των σωματείων του νησιού. Θα σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη των εργασιών", αναφέρει στην ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου.

Μια απο τις κορυφαίες αθλητικές ιστοσελίδες της χώρας, το gazzeta.gr, έκανε αφιέρωμα στην εκπληκτική ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ, στον πρώτο τελικό με τον Πανιώνιο, στο ΒΑΚ, χρησιμοποιώντας τον τίτλο "μακάρι όλα τα παιχνίδια στο Ελληνικό βόλεϊ, να είναι όπως το ΟΦΗ-Πανιώνιος".

Ο δημοσιογράφος Φώτης Καρακούσης, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη συνύπαρξη φιλάθλων ΟΦΗ και Πανιωνίου, χωρίς να συμβεί το παραμικρό.

Οπως αναφέρει στο κείμενο του, ο γνωστός δημοσιογράφος του βόλεϊ  "το πιο σημαντικό πάντως και από το θέαμα και τις συγκινήσεις και εναλλαγές στο σκορ, αυτό που είχε η αναμέτρηση στο Ηράκλειο, ήταν η ατμόσφαιρα που δεν συναντάμε εύκολα στην πλειονότητα των αγώνων της Volley League.

Οι οργανωμένοι των δύο ομάδων μετά από μεταξύ τους συμφωνία συνυπήρξαν σχεδόν δίπλα δίπλα χωρίς να συμβεί το παραμικρό. Οι Κρητικοί δέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο τους 15-20 φίλους της ομάδας της Νέας Σμύρνης και εμείς βλέποντας φίλους των δύο ομάδων να τραγουδάνε σε τόσο μικρή απόσταση ο ένας από τον άλλον χωρίς να γίνεται το παραμικρό, σκεφτήκαμε το αυτονόητο. Πως μακάρι όλα τα παιχνίδια στο ελληνικό βόλεϊ να είναι σαν το σημερινό. Να διεξάγονται σε γεμάτα γήπεδα, με τον κόσμο και των δύο ομάδων, χωρίς επεισόδια και να μας προσφέρουν το θέαμα που μας προσέφεραν οι ΟΦΗ και Πανιώνιος".

 

Διαβάστε συνολικά την αναφορά του, για το συγκλονιστικό παιχνίδι:

"Με τους τελικούς της Volley League να αρχίζουν αύριο Πέμπτη και τον Παναθηναϊκό να υποδέχεται τον Ολυμπιακό (Μετς 18:00) στην «μάχη των αιωνίων», η λογική λέει πως θα έπρεπε να ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο παιχνίδι. Ένα παιχνίδι βέβαια που δεν θα κρίνει και πολλά, καθώς για να κατακτηθεί ο τίτλος χρειάζονται τρεις νίκες και στο Μετς θα γίνει η πρώτη από τις ίσως και πέντε αναμετρήσεις μεταξύ των δύο καλύτερων ομάδων αυτή την χρονιά στην χώρα μας.

Στο που ενδεχομένως κριθεί όχι μόνο το πρώτο παιχνίδι, αλλά και συνολικά η σειρά, θα κάνουμε μια αναφορά παρακάτω. Αρχικά εκεί που θα σταθούμε είναι σε έναν άλλον τελικό, που και αυτός έχει ένα σημαντικό έπαθλο που είναι η άνοδος στην Volley League. Μιλάμε φυσικά για τον πρώτο τελικό των Play Off της Pre League ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Πανιώνιο.

Ένας τελικός που όσον αφορά το πρώτο παιχνίδι μας καθήλωσε για πολλούς λόγους. Αρχικά για το θέαμα, καθώς οι δύο ομάδες της δεύτερης ουσιαστικά κατηγορίας, προσπάθησαν και με το παραπάνω, προσφέροντάς μας ωραίες στιγμές βόλεϊ. Ναι κανείς δεν λέει πως αυτή η κόντρα από πλευράς θεάματος μπορεί να είναι καλύτερη από ένα Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός, αλλά σίγουρα ήταν καλύτερη από πολλά παιχνίδια της Volley League που είδαμε φέτος.

Εκτός από το θέαμα ως φάσεις, ο πρώτος τελικός στο Βαρδινογιάννειο, είχε το σασπένς που θέλουμε να βλέπουμε στα παιχνίδια του αγαπημένου μας αθλήματος. Είχε τον ΟΦΗ να κάνει το 2-0 και να φτάνει μια ανάσα από τη νίκη και στην συνέχεια είχε τον Πανιώνιο να αντιδρά, να ισοφαρίζει και να φτάνει και στο 7-10 πριν με την σειρά τους οι Κρητικοί να κάνουν ακόμα μία σπουδαία ανατροπή στην αρχικά ανατροπή των φιλοξενούμενων και να παίρνουν την μεγάλη νίκη. Το πιο σημαντικό πάντως και από το θέαμα και τις συγκινήσεις και εναλλαγές στο σκορ, αυτό που είχε η αναμέτρηση στο Ηράκλειο, ήταν η ατμόσφαιρα που δεν συναντάμε εύκολα στην πλειονότητα των αγώνων της Volley League.

Οι οργανωμένοι των δύο ομάδων μετά από μεταξύ τους συμφωνία συνυπήρξαν σχεδόν δίπλα δίπλα χωρίς να συμβεί το παραμικρό. Οι Κρητικοί δέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο τους 15-20 φίλους της ομάδας της Νέας Σμύρνης και εμείς βλέποντας φίλους των δύο ομάδων να τραγουδάνε σε τόσο μικρή απόσταση ο ένας από τον άλλον χωρίς να γίνεται το παραμικρό, σκεφτήκαμε το αυτονόητο. Πως μακάρι όλα τα παιχνίδια στο ελληνικό βόλεϊ να είναι σαν το σημερινό. Να διεξάγονται σε γεμάτα γήπεδα, με τον κόσμο και των δύο ομάδων, χωρίς επεισόδια και να μας προσφέρουν το θέαμα που μας προσέφεραν οι ΟΦΗ και Πανιώνιος.
Και κάπου εκεί ξύπνησα, καθώς η αναμέτρηση στην Κρήτη δεν μπορεί ποτέ να γίνει ο κανόνας στην χώρα μας, σε όλα τα αθλήματα. Θα είναι πάντα η εξαίρεση. Μια εξαίρεση που θέλουμε που και που να βλέπουμε για να μας κάνει να ξεφεύγουμε από την τοξικότητα που υπάρχει στον αθλητισμό της χώρας μας. Όπως η εξαίρεση ήταν και ο τελικός Κυπέλλου στην Λάρισα από πλευράς ατμόσφαιρας. Μακάρι αυτές οι εξαιρέσεις να εμφανίζονται λίγο παραπάνω και όσον αφορά τον ΟΦΗ και τον Πανιώνιο να βρουν τον χώρο τους στο άθλημα, γιατί το βόλεϊ έχει ανάγκη ομάδες με κόσμο".

Διαβάστε ΕΔΩ το δημοσιεύμα του gazzeta.gr.

Ο ΟΦΗ πήρε τον πρώτο τελικό ανόδου, με τον Πανιώνιο με 3-2 στο ται-μπρέικ μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (25-23, 25-16, 28-30,18-25,16-14), που έγινε σε μια φανταστική ατμόσφαιρα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδιογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ωστοσο οι δυο ομάδες αναμετρώνται και πάλι το Σάββατο  (13/4, 5μμ) στο κλειστό Ανδρέας Βαρίκας, έδρα του Πανιωνίου.

Αν ο ΟΦΗ κερδίσει ανεβαίνει στην Volley League, αν ο Πανιώνιος ισοφαρίσει σε 1-1, θα έχουμε και τρίτο (τελευταίο) παιχνίδι την επόμενη Τετάρτη (17/4, 5μμ) στο Ηράκλειο!

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε μετά το τέλος, για την συγκλονιστική αναμέτρηση ότι "ευχαριστούμε πολυ τον κόσμο για την ατμόσφαιρα. Μας έδωσε μεγάλη ώθηση. Εχουμε παίξει φέτος τρία παιχνίδια με τον Πανιώνιο και τα τρια έχουν κριθεί στο ται-μπρέικ και τα έχουμε πάρει. Το θέλαμε και οι δυο ομάδες. Περιμέναμε ότι θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Είμαστε πιο έμπειροι σε αυτά τα παιχνίδια που κρίνονται στις λεπτομέρειες. Η απώλεια του τρίτου σετ, έτσι όπως πήγε, μας επηρέασε. Υπάρχει και κούραση. Πάμε στην Αθήνα, για να τελειώσουμε τη σειρά. Αλλιώς, ξανά εδώ, την Τετάρτη"

O προπονητής του Πανιωνίου Αργύρης Ψάρρας, ανέφερε "συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, για τη νίκη. Είναι ομάδα με ποιότητα. Εγινε ένα παιχνίδι που όπως μου είπε και ο διεθνής διαιτητής, τέτοια παιχνίδια δεν γίνονται ούτε στην Volley League. Έγινε καταπληκτικό παιχνίδι. Οι ομαδες έδειξαν ότι δίκαια βρίσκονται στον τελικό. Θα προσπαθήσουμε στην έδρα μας να κάνουμε το 1-1 και να επιστρέψουμε την Τετάρτη".

Pre League Ανδρών - Τελικοί Ανόδου

Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 - Πρώτος Αγώνας

Ο.Φ.Η. - Γ.Σ. Πανιώνιος 3-2 (25-23, 25-16, 28-30, 18-25, 16-14)

Σάββατο 13 Απριλίου 2024 - Δεύτερος Αγώνας

«Ανδρέας Βαρίκας», 17.00: Γ.Σ. Πανιώνιος - Ο.Φ.Η.

Τετάρτη 17 Απριλίου - Τρίτος Αγώνας (Αν χρειαστεί)

Βαρδινογιάννειο, 17.00: Ο.Φ.Η. - Γ.Σ. Πανιώνιος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μεγάλος νικητής ο ΟΦΗ και ο κόσμος του-Πήρε τον πρώτο τελικό ανόδου

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi