karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

H μεγαλύτερη διοργάνωση ρυθμικής γυμναστικής, που έχει γίνει ποτέ στην Κρήτη, διεξάγεται απο σήμερα (Παρασκευή, 12/4), μέχρι και την Κυριακή (14/4), στο "παλατάκι" του Πανεπιστημιακού Γυμναστηρίου Βουτών, με αθλήτριες απο όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο σύλλογος ΗΡΑ (Ηράκλειο Ρυθμός Άθληση), που κρατάει ψηλά τη σημαία του αθλήματος, στο νησί, έχοντας την εμπειρία Παγκρήτιων αγώνων ρυθμικής γυμναστικής (πέρσι έκανε στο ίδιο γήπεδο, την κορυφαία παγκρήτια διοργάνωση, που έχει γίνει ποτέ), βάζει φέρος τον πήχη ψηλότερα, με την διεξαγωγή ενός διεθνούς τουρνουά, το 1o IRA CRETA CUP στο οποίο και θα συμμετάσχουν, 320 αθλήτριες, 37 σύλλογοι, 56 προπονήτριες, από την Λετονία, την Κύπρο, την Κροατία, τις ΗΠΑ και απο διάφορες περιοχές της Ελλάδος.
Το διεθνές αυτό τουρνουά Ρυθμικής Γυμναστικής, διεξάγεται υπό την έγκριση της ΕΓΟ (Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία) και το τριήμερο 12-13-14 Απριλίου 2024 στο Κλειστό Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο, στην Πανεπιστημιούπολη, στις Βούτες, το θέαμα αναμένεται να χτυπήσει... κόκκινο!
Στην ανακοίνωση του, για αυτό το σπουδαίο αθλητικό event, ο διοργανωτής ΗΡΑ, αναφέρει ότι "με πολύ μεράκι, αγάπη αλλά και γνώσεις στο άθλημα της Ρυθμικής Γυμναστικής φροντίσαμε να στηρίξουμε με κάθε λεπτομέρεια αυτό το μοναδικό αθλητικό event στο όμορφο νησί της Κρήτης, κάνοντας ένα όνειρο πολλών ετών πραγματικότητα.
Σκοπός μας, να αποδώσουμε κάθε σεβασμό και αξιοπρέπεια σε ένα άθλημα που ξεκινήσαμε από τους πρώτους και διαρκώς αναπτύσσουμε στην Κρήτη. Το τουρνουά αυτό αποτελεί ενα μοναδικό αθλητικό γεγονός και πρόθεσή μας είναι να το κάνουμε θεσμό στην Κρήτη, βάζοντας ψηλά ακόμα ψηλότερα τον πήχη.
Σας περιμένουμε όλους και όλες να γνωρίσετε ένα σπουδαίο Ολυμπιακό άθλημα και να θαυμάσετε τα υπέροχα αυτά πλάσματα από κοντά!".
Οι εξέδρες του Πανεπιστημιακού Γυμναστηρίου Βουτών, αναμένεται να γνωρίσουν μεγάλες στιγμές, απο γονείς και συνοδούς των αθλητριών που συμμετέχουν για να ...καμαρώσουν τα αστέρια τους!
Η διοργάνωση, θα μεταδοθεί και σε LIVE STREAMING.

Tα αστερια του ΗΡΑ, που έχουν να επιδίωξουν μεγάλες προσωπικές επιτυχίες, συμμετοχές στις Εθνικές ομάδες και μετάλλια, σε διοργανώσεις που γίνονται σε όλη τη χώρα, είναι για μια ακόμη φορά, έτοιμες να μας εντυπωσιάσουν.

Καλή επιτυχία, σε όλες τις αθλήτριες και καλή δύναμη στους διοργανωτές, ώστε να κερδίσουν το μεγάλο αυτό στοίχημα!

Είναι γεγονός, ότι με το διεθνές 1o IRA CRETA CUP, η ρυθμική γυμναστική στην Κρήτη, γράφει ιστορία!

 

Πατήστε ΕΔΩ για το LIVE STREAMING των αγώνων.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

"Καλώ και πάλι τον κόσμο του ΟΦΗ, να είναι δίπλα μας, στον πρώτο τελικό με τον Πανιώνιο. Η ομάδα μας, έδειξε όλη τη χρονιά, ότι αξίζει να επιστρέψει στην Volley League" τονίζει ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, για τον πολύ σημαντικό πρώτο τελικό της Τετάρτης (10/4, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, όπου ο ΟΦΗ θέλει να κάνει την πρώτη απο τις δυο νίκες που χρειάζεται, για να επιστρέψει στα σαλόνια.

"Πάντα σε μια τέτοια σειρά αγώνων, το πρώτο ματς είναι το σπουδαιότερο. Είμαστε σε καλή κατάσταση. H ομάδα έχει δείξει χαρακτήρα, στα τελευταία παιχνίδια. Με τη συνολική της παρουσία, όλη τη χρονιά, αξίζει να βρίσκεται του χρόνου στην Volley League. Δείξαμε μια σταθερότητα και ήμασταν όλη τη χρονιά, είτε πρώτοι, είτε δεύτεροι. Ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε" επισημαίνει ο πρόεδρος του ΟΦΗ και καταλήξει με ένα μήνυμα στους φιλάθλους της ομάδας.

"Ο κόσμος γνωρίζει  πιστεύω την κρισιμότητα του αγώνα.  Τον καλώ να στηρίξει την ομάδα, την Τετάρτη και να μας βοηθήσει για να πετύχουμε το στόχο μας".

Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Πανιώνιος, την Τετάρτη (10/4, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, υπάρχει ελεύθερη είσοδος στους φιλάθλους.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ μπαίνει στους τελικούς με τον Πανιώνιο, με στόχο τις δυο νίκες που θα τον επαναφέρουν μετά απο ένα χρόνο ξανά στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλεϊ.

Η πρώτη μάχη, είναι την Τετάρτη (10/4, 5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ με τον Πανιώνιο.

Θα ακολουθήσει δεύτερο παιχνίδι το Σάββατο (13/4, 5μμ) στη Νέα Σμύρνη και αν χρειαστεί και τρίτο παιχνίδι την επόμενη Τετάρτη (17/4, 5μμ) ξανά στο κλειστό του ΒΑΚ, καθώς ο ΟΦΗ έχει το πλεονέκτημα της έδρας, στους τελικούς.

"Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας, να πανηγυρίζει κάθε πόντο μας. Ολη μας η χρονιά, είναι αυτή η προσπάθεια. Θέλουμε δίπλα μας τους φιλάθλους" τονίζει ο αρχηγός του ΟΦΗ, Γιάννης Ρουμελιωτάκης, για τον πρώτο τελικό με τον Πανιώνιο.

Όπως τονίζει "είναι παιχνίδια χωρίς επιστροφή, δεν υπάρχουν περιθώρια ήττας, για μας. Μετράνε οι νίκες και όχι οι βαθμοί. Πιστεύω στην ομάδα. Έχουμε δείξει σταθερότητα σε όλη μας την πορεία. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Είναι στο χέρι μας να βγάλουμε στο γήπεδο τον καλό εαυτό μας και θα τα καταφέρουμε".

Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης, επισημαίνει ότι "ο ΟΦΗ αξίζει να επιστρέψει στην Volley League. Έχει ένα άνθρωπο τον Γιάννη Δανδάλη, που κάνει μεγάλη προσπάθεια να έχει την ομάδα στα σαλόνια. Δεν εγκατέλειψε την ομάδα μετά τον περσινό υποβιβασμό και θέλει να την επαναφέρει. Ο στόχος εξ' αρχής ήταν να ανέβουμε απευθείας χωρίς να χρειαστούν τα πλέι-οφ. Δυστυχώς για λίγο δεν τα καταφέραμε.Η ομάδα θα μπορούσε να είχε πανηγυρίσει την άνοδο. Αυτό δεν έγινε και τώρα πρέπει να ολοκληρώσουμε το στόχο μέσα απο αυτή τη διαδικασία".

Στην βοήθεια του κόσμου, στον πρώτο τελικό με τον Πανιώνιο, αναφέρεται και ο πασαδόρος του ΟΦΗ, Φάνης Ρουσόπουλος.

Οπως λέει "είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσουμε με το 1-0 στην έδρα μας, όπως κάναμε με τον Αρη, όπου ο κόσμος μας έσπρωξε στη νίκη. Ήταν σημαντικό ότι είχαμε πάρει το πρώτο παιχνίδι. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και τώρα με τον Πανιώνιο. Θέλουμε δίπλα μας, τον κόσμο, για να κάνουμε το 1-0 και να πάμε με μεγάλο αβαντάζ στο δεύτερο παιχνίδι. Ο Πανιώνιος, είναι μια καλά δουλεμένη και μαχητική ομάδα, αλλά και εμείς είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση και το αξίζουμε με την πορεία μας όλη τη χρονιά, να ανέβουμε στην Volley League".

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi