karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στη μάχη του Πανελλήνιου πρωταθλήματος κοριτσιών U18 (κορασίδων), μπαίνει η πρωταθλήτρια Κρήτης, ομάδα του ΟΦΗ.

Οι αγώνες της πρώτης φάσης, στον Δ' όμιλο, που μετέχει ο ΟΦΗ, θα γίνουν στο γήπεδο του Μοσχάτου, απο 17-19 Ιουλίου.
Οι αντίπαλοι του ΟΦΗ, είναι ο Ολυμπιακός, η Δεξαμενή Μεταμόρφωσης και η Παναχαϊκή.

Προκρίνονται, οι δυο πρώτοι απο κάθε όμιλο, στους "8" της διοργάνωσης.

Πρώτος αντίπαλος, των κοριτσιών του ΟΦΗ την Τετάρτη (17/7, 5μμ) η Δεξαμενή Μεταμόρφωσης.

Την Πέμπτη (18/7, 7.30μμ), τα κορίτσια του ΟΦΗ θα αντιμετωπίσουν τον Ολυμπιακό.

Την Παρασκευή (19/7, 5μμ), θα αναμετρηθούν με την Παναχαϊκή.

"Μετά την αξιόλογη παρουσία μας στην κατηγορία Νεανίδων, όπου φτάσαμε στην 8αδα, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό και σε αυτήν την κατηγορία. Εχουμε και πάλι ισχυρούς αντιπάλους απέναντι μας. Αλλά θα είναι μια καλή ευκαιρία για τα παιδιά μας, να ανταγωνιστούν ισχυρούς αντιπάλους, σε μια δύσκολη εποχή, για όλες τις ομάδες", τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.

Την αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα, θα συνοδεύσουν ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης και η έφορος του τμήματος Αντωνία Γεωργοπούλου.

Ο ΟΦΗ ταξιδεύει στην Αθήνα με τις παρακάτω αθλήτριες:

-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (2009)

-ΜΠΕΛΕΝΙΩΤΗ ΕΒΙΤΑ (2007)

-ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗ ΕΥΗ (2008)

-ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΥΛΒΙΑ (2009)

-ΠΡΟΥΦΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (2009)

-ΣΕΒΔΑΛΗ ΙΩΑΝΝΑ (2008)

-ΠΙΤΣΙΚΑΚΗ ΕΛΕΝΑ (2008)

-ΠΙΤΣΟΥΛΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (2007)

-ΒΥΝΙΧΑΚΗ ΜΑΙΡΗ (2007)

-ΖΛΑΤΙΛΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (2007)

-ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΜΜΕΛΙΑ (2010)

-ΤΖΩΡΤΑ ΣΑΒΙΝΑ (2009)

Αναλυτικά το πρόγραμμα αγώνων:

Δ’ Όμιλος
Τετ. 17/7/2024 Μοσχάτου 17.00 ΑΟ Δεξαμενής-Μεταμ. - ΟΦΗ
Τετ. 17/7/2024 Μοσχάτου 19.30 ΓΕ Παναχαϊκή - Ολυμπιακός ΣΦΠ
Πεμ. 18/7/2024 Μοσχάτου 17.00 ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΟ Δεξαμενής -Μεταμ.
Πεμ. 18/7/2024 Μοσχάτου 19.30 Ολυμπιακός ΣΦΠ - ΟΦΗ
Παρ. 19/7/2024 Μοσχάτου 17.00 ΟΦΗ - ΓΕ Παναχαϊκή
Παρ. 19/7/2024 Μοσχάτου 19.30 ΑΟ Δεξαμενής-Μεταμ. - Ολυμπιακός ΣΦΠ

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μέσα στην γενική αβεβαιότητα, για τον φετινό ΟΦΗ, ο οποίος βρίσκεται στην Ολλανδία, με πολλά ανοιχτά ζητήματα και χωρίς 4-5 μεταγραφές ενδεκάδας (1-2 αμυντικοί, ένας κεντρικός μέσος, 2 επιθετικοί), στην ομάδα, συνέβη το εξής εντυπωσιακό: 8 Kρητικόπουλα, απο τις υποδομές του συλλόγου, απο 17-19 ετών  (Καλαφάτης, Σημαντηράκης, Αδαμάκης, Πιστικός, Χνάρης, Ζαχαριουδάκης, Φαϊτάκης, Φανουράκης), ακολούθησαν την προετοιμασία στο εξωτερικό.

Και δεν βάζω σε αυτούς, τους Θεοδοσουλάκη, Αποστολάκη, Σηφάκη, Κουνεντάκη-Κρητικόπουλα και αυτά- που είναι ένα βήμα μπροστά, απο αυτά τα παιδιά, σε επίπεδο προπόνησης επαγγελματικής ομάδας.

Σε μια κίνηση, λοιπόν, που δείχνει μοντέρνο ευρωπαϊκό κλαμπ, ο ΟΦΗ κάνει μια ενέργεια, που αξίζει προσοχής.

Μεγάλο το κέρδος για τον ΟΦΗ, απο αυτή τη σπουδαία πρωτοβουλία.

Δείχνει σε όλο το οικοδόμημα, αλλά και στους γονείς απο όλη την Κρήτη, που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στο σύλλογο, ότι αν δουλέψουν σκληρά, ο ΟΦΗ θα τους δώσει την την ευκαιρία, να μπούν στον κόσμο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Δείχνει στους γονείς, ότι το περιβάλλον του ΟΦΗ είναι υγιές και ασφαλές για τα παιδιά τους.

Εύχομαι μόνο, αυτή η κίνηση, να γίνεται με σχέδιο και να μην είναι συγκυριακή.

Για να γεμίσουμε δηλαδή, επειδή είμαστε άδειοι.

Και μόλις έρθουν οι μεταγραφές που δεν έχουν γίνει, αυτά τα παιδιά να "εξαφανιστούν".

Αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

Ο ΟΦΗ έχει μια ευκαιρία, μέσα απο τα ταλέντα που επέλεξε, να βγάλει παίκτες.

Ξέρετε, πολλές φορές, έχω ταχθεί υπέρ της προώθησης ενός νέου παιδιού, παρά της αγοράς, ενός ξένου αμφιβόλου αξίας.

Τι περισσότερα θα προσφέρει ένας παίκτης τύπου Λουκάο ή παλαιότερα Καμάου, απο ένα ταλέντο της Κ19. 

Ηδη βλέπουμε δυο παιδιά, τον Αποστολάκη και το Θεοδοσουλάκη, να είναι έτοιμοι για σημαντικούς ρόλους στην ομάδα, μετά απο προσπάθεια 2 ετών και επαγγελματική προπόνηση.

Η φετινή χρονιά και για τους δυο Ρεθυμνιώτες πιτσιρικάδες, είναι σημαντική, για να πάρουν τα πάνω τους και να γίνουν παίκτες του κορμού της ομάδας.

Αν κάθε χρόνο ο ΟΦΗ, βγάζει 2-3 τέτοια παιδιά, έχει πετύχει διάνα.

Αν θέλει ο ΟΦΗ, να αναδείξει νέα παιδιά, και να αφήσει πίσω του, την ακατάσχετη ξενομανία μέτριων παικτών, αυτό που επιχειρεί να κάνει είναι μονόδρομος.

Και δεν έχει καμία σχέση, όλο αυτό με τις μεταγραφές, που δεν έχουν γίνει.
Και κάτι τελευταίο για να είμαστε ακριβείς: Τα περισσότερα, απο αυτά τα παιδιά, δεν είναι παιδιά απο τα σπλάχνα του συλλόγου, δεν είναι γηγενείς παίκτες δηλαδή (μακάρι να  συνέβαινε και αυτό), αλλά είναι παιδιά που τα έχει αγοράσει ο ΟΦΗ απο ομάδες της Κρήτης, τα έχει βάλει στις ομάδες Κ17 και Κ19 και προσπαθεί να τα εξελίξει.

Κάτι λέει όμως  (και) αυτό, για το τμήμα σκάουτινγκ του ΟΦΗ, που προσπαθεί να παρακολουθεί όλη την  Κρήτη, κόντρα σε ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ, που χρόνια τώρα, παίρνουν ότι καλό κυκλοφορεί στο νησί, σε επίπεδο ταλέντων.

Το Ηράκλειο, κέρδισε το στοίχημα, της διεξαγωγής μιας μεγάλης ευρωπαϊκής διοργάνωσης, όπως ήταν το ευρωβόλεϊ κοριτσιών U18, που διεξήχθη με απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, ανέφερε ο εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ (ΕΟΠΕ) Περικλής Μπακοδήμος, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και τον Γιώργο Κορτσιδάκη, για αυτη τη γιορτή του βόλεϊ, που πρόσφερε στους Ηρακλειώτες και τους Κρητικούς, ανεπανάληπτες στιγμές.
Το κρητικό κοινό, δημιούργησε φανταστική ατμόσφαιρα, στα παιχνίδια της Εθνικής, ενώ τα εγκώμια των χωρών που αγωνίστηκαν, είναι μια παρακαταθήκη για το μέλλον.
Ο κ. Μπακοδήμος, ο άνθρωπος που εκ μέρους της Ομοσπονδίας βόλεϊ, είχε όλο τον οργανωτικό σχεδιασμό, της διοργάνωσης, μίλησε για το Feed back που πήρε η Ομοσπονδία, τόσο απο τις αποστολές, όσο και απο τους εκπροσώπους της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας.
"Σαν διοργάνωση, επειδή πηγαίνω ως κομισάριος σε πολλές διοργανώσεις στο εξωτερικό, πήραμε άριστα 10" ανέφερε ο κ. Μπακοδήμος, ο οποίος είπε ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους βοηθήσαν στο να πάνε όλα περίφημα.

Οπως είπε " ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Περιφέρεια Κρήτης, τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη Γιώργο Πιτσούλη, που ήταν δίπλα μου απο την πρώτη στιγμή.

Στην διοίκηση του ΕΑΚΗ και ιδιαίτερα, στον πρόεδρο Μένανδρο Παντελλίδη και τη Μαρία Παπαδάκη. Στην ΕΣΠΕΚρήτης, τον πρόεδρο Ανδρέα Γιαννόπουλο και τη Νίκη Μαραγάκη. Τον Ομοσπονδιακό προπονητή Νικήτα Νικητάκη.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στο ΕΛΜΠΕΠΑ, στο συνεργάτη μας στην Κρήτη, που μας παραχώρησε το κλειστό γυμναστήριο Καραναστάσης, για τις προπονήσεις. Τον πρύτανη κ. Κατσαράκη, τον κ. Ρομπογιαννάκη και τον κ. Βιδάκη.
Ευχαριστώ, τους Ερυθροσταυρίτες, Καλούς Σαμαρείτες.
Επίσης τα πολλά παιδιά των σωματείων και τους προπονητές τους, που ήταν εθελοντές, σε προπονήσεις και αγώνες, των ομάδων.
Επίσης ευχαριστώ όλα τα σωματεία της Κρήτης, για την παρουσία τους στα παιχνίδια της Εθνικής. Δεν είναι λίγο σε καθε αγώνα 1000 άνθρωποι να παρακολουθούν αγώνες της Εθνικής βόλεϊ κορασίδων", ανέφερε ο κ.Μπακοδήμος.

Για το αν η Ομοσπονδία, αισθάνεται δικαιωμένη που επέλεξε το Ηράκλειο, για την διεξαγωγή της τελικής φάσης του ευρωβόλει κοριτσιών, δίνοντας στην περιφέρεια μια ευρωπαϊκή διοργάνωση, την οποία η Ομοσπονδία πήρε μετά απο 30 χρόνια, εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ, ανέφερε ότι 
"είμαστε απόλυτα δικαιωμένοι. Ολοι είπαν τα καλύτερα λόγια. Δεν είχαμε κανένα παράπονο, σε όλα. Είναι μια καθημερινότητα που πρέπει να δουλεύει ρολόι και έτσι έγινε. Οι ξένοι μας μίλησαν με τα καλύτερα λόγια. Τους προσφέραμε Ελληνική και Κρητική φιλοξενία. Είδατε και ένα πανό των Γερμανών, με τη φράση "ευχαριστώ Ελλάδα", που μας χαροποίησε ιδιαίτερα".
Για το αν υπάρχει μια πίκρα, που η Εθνική κορασίδων δεν προκρίθηκε στο Φαιναλ Φορ, ο Περικλής Μπακοδήμος, ανέφερε ότι "σε αυτές τις διοργανώσεις, μετράνε δυο πράγματα. Το οργανωτικό και το αγωνιστικό. Δεν το κρύβουμε ότι αγωνιστικά θέλαμε κάτι περισσότερο. Θα το απολαύσουν οι προπονητές. Πέρσι πήραμε την 4η θέση και δημιουργήθηκαν μεγάλες προσδοκίες. Το πάλεψαν τα κορίτσια μας. Υπάρχει μέλλον σε αυτήν την Εθνική" ανέφερε ο κ. Μπακοδήμος.
Ενώ για το αν η Κρήτη, έδωσε το σύνθημα ετοιμότητας, για την φιλοξενία της Εθνικής Ανδρών ή γυναικών, ο κ. Μπακοδήμος, είπε ότι "το γήπεδο του Λίντο, είναι όμορφο για βόλεϊ, έχει κλιματισμό, αλλά δεν μπορεί να φιλοξενήσει την Εθνική Ανδρών ή γυναικών. Τα Δυο Αοράκια όμως, αλλά και το γήπεδο του ΕΛΜΕΠΑ, το οποίο θέλει κάποιες μικρές παρεμβάσεις, μπορεί να το κάνει.
Το δείγμα στήριξης που έχουμε απο την Κρήτη, μας λέει ότι μπορεί το νησί να φιλοξενήσει τις Εθνικές ομάδες Ανδρών ή Γυναικών".

Ακούστε την συνέντευξη παρακάτω

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi