Ποτέ δεν έκρυψε την αγάπη του για το βόλει, ο τέως υφυπουργός αθλητισμού και Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο ίδιος έχει βοηθήσει, σημαντικά το άθλημα του βόλει και τις Εθνικές ομάδες, την εποχή, που ήταν υπουργός των σπορ.
Μάλιστα κάποια στελέχη της Ομοσπονδίας, λένε ότι δεν θα ξεχάσουν ποτέ το πόσο βοήθησε το άθλημα του βόλεϊ.
Οσο δεν έχει κάνει, κανένας υπουργός αθλητισμού.
Τη Δευτέρα (1/7), ο Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο,για να παρακολουθήσει, την πρεμιέρα του Β' Ομίλου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κοριτσιών Κ18 (Κορασίδων).
Τον Λευτέρη Αυγενάκη υποδέχθηκε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ε.Ο.ΠΕ. Περικλής Μπακοδήμος, ο Αντιπρόεδρος της CEV και Supervisor της διοργάνωσης Λιούμπορ Χάλαντα και ο Πρόεδρος των Ε.Α.Κ. Ηρακλείου Μένανδρος Παντελλίδης.
Πρέπει να σημειωθεί ότι ο Λευτέρης Αυγενάκης την εποχή που ήταν στο Υπουργείο Αθλητισμού, έπαιξε καθοριστικό ρόλο, στο να έρθει αυτή η διοργάνωση, στο Ηράκλειο.
Ενα ακόμη μετάλλιο, για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, αυτή τη φορά, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ23, για την ομάδα 4Χ400, η οποία κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο!
Οι σπρίντερ Παραγιουδάκης, Μπεκίρι, Ρεθυμνιωτάκης, Τζατζαράκης, έκαναν φανταστική κούρσα και πήραν τη δεύτερη θέση με χρόνο, 3.17.29.
Ετσι, το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, ολοκλήρωσε ιδανικά, την παρουσία του στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ23 Ανδρών-Γυναικών και Κ23 στο Βόλο, με:
-Το αργυρό μετάλλιο, στην κατηγορία γυναικών, απο την Αφροδίτη Μανιού στον ακοντισμό (51.54).
-Το χάλκινο μετάλλιο, στην σκυταλοδρομία 4Χ400 Ανδρών (Σαατσάκης, Μπεκίρι, Καλογεράκης, Τζατζαράκης) με χρόνο 3.15.86.
-Το αργυρό μετάλλιο, σκυταλοδρομία 4Χ400 Κ23 (Παραγιουδάκης, Μπεκίρι, Ρεθυμνιωτάκης, Τζατζαράκης) με χρόνο 3.17.29.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει τους πρωταθλητές του ΟΦΗ, τους προπονητές αλλά και όλους τους συντελεστές που κρατούν σταθερά το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, στην ελίτ του κλασικού αθλητισμού της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρομερή κούρσα στα 4Χ400 και χάλκινο μετάλλιο για τους αθλητές του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θα μπορέσουμε να δούμε στο Ηράκλειο, σύντομα, την Εθνική ομάδα βόλεϊ ανδρών και γυναικών;
Αυτό άφησε να εννοηθεί, χωρίς πολλά λόγια, ο εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ (ΕΟΠΕ) Περικλής Μπακοδήμος, στο περιθώριο της επίσημης συνέντευξης τύπου, για το ευρω βόλεϊ κοριτσιών Κ18, που φιλοξενείται 1-9 Ιουλίου στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Με τον Πρύτανη του Μεσογειακού Πανεπιστημίου ΕΛΜΕΠΑ Νίκο Κατσαράκη, να κάθεται στο πάνελ, ο κ. Μπακοδήμος, έκανε λόγο για μια νέα συνεργασία που ξεκινάει η Ομοσπονδία με το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, για τη χρήση του εξαιρετικού κλειστού γυμναστηρίου "Μάρκος Καραναστάσης", που θεωρείται ικανό, να φιλοξενήσει διεθνή παιχνίδια.
Εκτός απο τον κ. Μπακοδήμο και ο Πρύτανης, κ.Κατσαράκης, μίλησε με όμορφα λόγια για αυτήν την συνεργασία, που έχει ξεκινήσει με την Ομοσπονδία βόλεϊ, καθώς το Πανεπιστήμιο, διέθεσε και τώρα το κλειστό γυμναστήριο "Καραναστάσης" ως προπονητήριο, για το Ευρω Βολεϊ Κ18.
Οι ξένοι επισκέπτες, αναρωτήθηκαν βέβαια "γιατί δεν γίνονται σε αυτό γήπεδο τα παιχνίδια του ευρω βόλεϊ" (και γίνονται στο Λίντο), καθώς πληροί όλες τις προδιαγραφές.
Πάνω σε αυτό, φαίνεται ότι και με την συνδρομή και της Περιφέρειας (μέσω του Γιώργου Πιτσούλη), έχει ξεκινήσει μια συζήτηση, ώστε το Ηράκλειο, μετά απο πολλά χρόνια, να μπορέσει να φιλοξενήσει ξανά, την Εθνική ομάδα βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών, σε επίσημα διεθνή παιχνίδια.
Ενα ζήτημα, που πρέπει να επιλυθεί είναι η αναβάθμιση που χρειάζεται ο κλιματισμός, στο "Μάρκος Καραναστάσης", αλλά φαίνεται ότι αυτό, μπορεί να ξεπεραστεί, με την συνεργασια όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.
Είναι βέβαιο, ότι οι συζητήσεις ΕΟΠΕ-ΕΛΜΕΠΑ-Περιφέρειας, θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα, με πολύ καλή διάθεση συνεργασίας, προκειμένου να δούμε στο Ηράκλειο την Εθνική ομάδα βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών στο Ηράκλειο.