karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Οι σκακιστές του ΟΦΗ, έγραψαν ιστορία!

Μετά την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος και τη δεύτερη θέση, πήραν την δεύτερη θέση και στο πρωτάθλημα Α' Εθνικής, που διεξήχθη στα Τρίκαλα.

Η επίδοση αυτή, συνιστά την κορυφαία θέση, στην ιστορία του τμήματος.

Οι σκακιστές του ΟΦΗ, σημείωσαν 6 νίκες σε 7 αγώνες, χάνοντας μόνο από την πρωταθλήτρια και Κυπελλούχο Καβάλα και πήραν τη δεύτερη θέση!

"Συγχαρητήρια, σε όλα τα παιδιά. Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και σημειώσαμε αυτήν την επιτυχία" ανέφερε ο προπονητής και σκακιστής του ΟΦΗ, Παναγιώτης Χριστοδούλου.

Με την σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, αγωνίστηκαν 11 σκακιστές.

Αυτοί είναι οι Γιώργος Γκούμας, Παναγιώτης Χριστοδούλου, Γιάννης Κουβίδης, Κυριάκος Βλάχος, Αντωνία Χριστοδουλάκη, Νίκος Παναγιωτάκος, Νίκος Καζάκος, Ασημένια Τσαπάκη, Βάλλια Τσεκούρα, Αλεξ Ρακιντζής, Δημήτρης Κάσσιος.

"Συγχαρητήρια, σε όλους! Γράψατε ιστορία! Μια μεγάλη στιγμή, για το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και συνεχίζει:

"H δεύτερη θέση, στην Ελλάδα, στο πρωτάθλημα Α Εθνικής, είναι η κορυφαία επίδοση στην ιστορία του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ!

Μετά τη δεύτερη θέση στο Κύπελλο Ελλάδας, οι σκακιστές του ΟΦΗ, κατακτούν τη δεύτερη θέση και στο πρωτάθλημα Α Εθνικής και δείχνουν ότι η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, είναι στις κορυφαίες της χώρας!"

Τους σκακιστές του ΟΦΗ, συνόδευσε στα Τρίκαλα, ο έφορος του τμήματος, Μπάμπης Στεφανάτος.

 

Δείτε φωτογραφίες

.

Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), τιμήθηκε απο τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας βόλεϊ Γιώργο Καραμπέτσο, για την συμβολή, στη διοργάνωση του ευρωβόλεϊ κοριτσιών U18, που φιλοξενήθηκε στο "παλατάκι" μας, στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, απο 1-9 Ιουλίου.
Με τη σειρά του, το ΕΑΚΗ, μέσω του προέδρου του, Μένανδρου Παντελλίδη, τίμησε τον πρόεδρο και την Ομοσπονδία βόλεϊ, για την ανάθεση αυτής της σπουδαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης, στην Κρήτη και το Ηράκλειο.
"Σαν ΕΑΚΗ, είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, που είχαμε την ευκαιρία να συμβάλλουμε και εμείς, σε αυτή τη γιορτή του βόλεϊ.
Είναι χαρά μας, που το ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, κέρδισε το στοίχημα και γνώρισε μεγάλες στιγμές, φιλοξενώντας μια πραγματικά μεγάλη διεθνή διοργάνωση" ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης.
Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, παρέθεσε επίσημο δείπνο στα στελέχη της Ομοσπονδίας βόλεϊ, ενώ διοργάνωσε εκδρομή στην Κνωσό, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των χωρών που αγωνίστηκαν στην διοργάνωση, διαιτητές και αξιωματούχοι.
Τους επισκέπτες στην Κνωσό, συνόδευσε η αναπληρώτρια πρόεδρος Εύα Σημαιάκη και το ΕΑΚΗ, ευχαριστεί τον αρχιφύλακα Νίκο Παπαδάκη, για την επίσκεψη αυτή, που ενθουσίασε τις φιλοξενούμενες ομάδες.
"Συγχαρητήρια σε όσους συνετέλεσαν στην διεξαγωγή της θαυμάσιας διοργάνωσης.
Ευχαριστούμε τα κορίτσια της Εθνικής μας, για τις συγκλονιστικές στιγμές που μας πρόσφεραν.
Το Κρητικό κοινό, αλλά και τα σωματεία της Κρήτης, που ήταν εκεί σε κάθε παιχνίδι και δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα.
Σαν ΕΑΚΗ, θα είμαστε πάντα στην διάθεση της Ομοσπονδίας βόλεϊ, έτοιμοι να φιλοξενήσουμε και πάλι ένα μεγάλο αθλητικό event.
Δεν θα πούμε αντίο λοιπόν, αλλά καλή αντάμωση!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου.

Δείτε εδώ φωτογραφίες

Στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδος βόλεϊ U16 Men, που θα γίνει στο Μουζάκι 2-7 Ιουλίου, κλήθηκαν δυο ταλαντούχοι αθλητές του ΟΦΗ.

Ο 14χρονος ακραίος του ΟΦΗ Γιάννης Γωνιωτάκης (γενν. 2010) και ο 14χρονος διαγώνιος Κωνσταντίνος Λαγκουβάρδος (γενν. 2010).

Οι δυο αθλητές του ΟΦΗ, θα δώσουν την μάχη τους, ώστε να βρίσκονται στην τελική αποστολή της Εθνικής ομάδας, για τους αγώνες του Βαλκανικού Πρωταθλήματος, που θα διεξαχθούν στο Μουζάκι στις 18-20/7/2024.
Να σημειωθεί, ότι, οι αθλήτριες του ΟΦΗ Εύη Πρινιωτάκη και Εμμανουέλα Πιτσούλη μετέχουν αυτές τις μέρες στην προετοιμασία της Εθνικής Κορασίδων (U18), για το Ευρωβόλει κοριτσιών, που θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο στο Ηράκλειο, 1-9 Ιουλίου.

Eνώ, μέλος των Εθνικών συγκροτημάτων (U17 κοριτσιών), αποτελεί και η Κωνσταντίνα Παπαδάκη.

Ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, έχει δηλαδή, 5 ενεργούς αθλητές και αθλήτριες, στα Εθνικά συγκροτήματα της χώρας!

Γ. Κορτς



Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi