Με πολλά χαμόγελα και καλή διάθεση, μπήκαμε στην 5η εβδομάδα του Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που διεξάγεται κάθε μέρα (8πμ-4μμ) στο στάδιο Ελευθερίας και στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Και η 4η εβδομάδα πέρασε δημιουργικά, με τα παιδιά, να έρχονται σε επαφή, με όλα τα σπορ, απο τους εξειδικευμένους προπονητές των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο προπονητής της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Φραγκούλης, έπαιξε ποδόσφαιρο, με τους μικρούς μας φίλους.
Ο προπονητής της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ Γιάννης Πετεινός, έμαθε στα παιδιά τα μυστικά του μπάσκετ.
Η διεθνής αθλήτρια της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, Αντωνία Μπριάνα, έπαιξε ποδόσφαιρο, με τα παιδιά του Summer Camp.
Η αθλήτρια Κωσταντίνα Βερβεράκη, έπαιξε βόλεϊ με τους μικρούς μας φίλους.
Η προπονήτρια του ΟΦΗ Βασιλική Κατωγούδη, έπαιξε σκάκι με τα παιδιά του καμπ.
Ο προπονητής κολύμβησης του ΟΦΗ Γιάννης Ζελεσκίδης, έμαθε τους μικρούς μας φίλους να κολυμπούν στην πισίνα.
Ο αρχηγός της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, Στέλιος Τσαβολάκης και οι πολίστες Γιώργος Καλέργης, Απόστολος Βισκαδουράκης, Ζαχαρίας Φανταουτσάκης, Νίκος Μπαρκάτσας και Μανόλης Αμοναχάκης, έδειξαν στα μικρά παιδιά το υπέροχο άθλημα της υδατοσφαίρισης (πόλο).
Ξεχωριστή ήταν αυτή την εβδομάδα, η ομιλία του Χαρίλαου Γκιάτα, προπονητή κολύμβησης ΑμεΑ στα μικρά παιδιά.
Κοντά στα παιδιά, του Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι καθημερινά και η προπονητική μας ομάδα.
Ο Κώστας Φιτσανάκης (προπονητής υδατοσφαίρισης ΟΦΗ), ο Χάρης Μαυράκης (προπονητής ακαδημίας ποδοσφαίρου Ερασιτέχνη ΟΦΗ) και οι Βάλια Χατζηιωάννου, Νίκος Μαράκης, Χαρά Καλαϊτζάκη, Ντέμη Κάργατζη, Αγγελική Παππά, Μάνος Πρωτόγερος.
Συνεχίζουμε δυνατά και αυτήν την εβδομάδα!
Κλείσε και εσύ θέση, στο Summer Camp του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που θα διαρκέσει μέχρι τις τις 9 Αυγούστου.
Κάθε πρωί, ώρα προσέλευσης απο τις 8 το πρωί, έως τις 4 το απόγευμα, κάθε μέρα, απο Δευτέρα έως και Παρασκευή, στο στάδιο Ελευθερίας και στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ενώ κάθε Παρασκευή το Camp "μετακομίζει" στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Για πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2810-311 525, καθημερινά απο τις 10 το πρωί, έως τις 6 το απόγευμα.
Summer Camp Ερασιτέχνη ΟΦΗ: Αθλητισμός και διασκέδαση!
Στιγμές υπερηφάνειας, με το εθνόσημο, για τα δυο κορίτσια του ΟΦΗ, την Εύη Πρινιωτάκη και την Εμμανουέλα Πιτσούλη, στα παιχνίδια που έδωσαν με την Εθνική ομάδα κορασίδων, στο ευρωβόλεϊ κοριτσιών που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο απο 1-9 Ιουλίου.
Οι δυο Κρητικοπούλες που τίμησαν τον ΟΦΗ και την Κρήτη, με την Εθνική ομάδα, μίλησαν στην επίσημη σελίδα της Ομοσπονδίας βόλει (volleyball.gr), για τις μεγάλες στιγμές που έζησαν με την Εθνική ομάδα, αλλά και να την αποθέωση που γνώρισαν απο το κρητικό κοινό.
Η Εύη Πρινιωτάκη, ανέφερε ότι «ήταν πολύ συγκινητικό για εμάς και ιδιαίτερα για την Εμμανουηλία (Πιτσούλη) και μένα, καθώς στο γήπεδο που κάναμε τα πρώτα μας βήματα στο βόλεϊ, παίξαμε ένα ευρωπαϊκό και ακούγαμε τον εθνικό ύμνο κάθε μέρα. Αγωνιζόμασταν μπροστά στον κόσμο μας και είμαστε ευγνώμονες που έγινε στην Κρήτη. Δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό, προσπαθήσαμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Είμαστε και συγκινημένες για αυτή την προσπάθεια με το συγκεκριμένο γκρουπ αθλητριών εδώ κια μία τετραετία, καθώς ξεκινήσαμε μαζί από τα κλιμάκια. Είμαστε όλες μαζί και με το προπονητικό επιτελείο, μία ομάδα και μία οικογένεια».
Η Εμμανουέλα Πιτσούλη, ανέφερε με τη σειρά της, ότι "υπήρχε μεγάλη προσμονή για το ευρωπαϊκό στην Ελλάδα και ανυπομονούσαμε να ξεκινήσουν οι αγώνες. Ήταν κάτι το μαγικό όλες αυτές τις ημέρες που αγωνιζόμασταν στην Κρήτη και στο Ηράκλειο σε ένα γήπεδο που μαζί με την Παρασκευή (Πρινιωτάκη) ξεκινήσαμε το βόλεϊ. Ευχαριστούμε την ομοσπονδία και την Περιφέρεια Κρήτης που έφερε τον όμιλο του ευρωπαϊκού στην Ελλάδα και στην Κρήτη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλα τα κορίτσια για την προσπάθεια που κατέβαλαν, καθώς και σε όλο το προπονητικό επιτελείο για την δουλειά και την στήριξη τους. Ήταν δίπλα μας σε κάθε μας βήμα».
Να σημειωθεί ότι στο Final-4 που έγινε στη Ρουμανία, η Βουλγαρία κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία της το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυναικών κάτω 18 ετών που ολοκληρώθηκε στο στάδιο Πολιβαλέντε της πόλης Άλμπα Μπλάι.
Στον τελικό νίκησε το Βέλγιο με 3-0 σετ (25-15, 25-18, 28-26)
Το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Ιταλία η οποία νίκησε την Πολωνία με 3-2 μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (18-25, 25-17, 25-16, 20-25, 15-9).
Βουλγαρία και Πολωνία, ήταν οι δυο ομάδες που προκρίθηκαν στον Final-4, απο τον όμιλο που έγινε στην Κρήτη, το Ηράκλειο και το κλειστό του Λίντο.
Πρώτη βγήκε η Πολωνία, στο Ηράκλειο, η οποία όμως έμεινε τελικά εκτός μεταλλίων και δεύτερη η Βουλγαρία, που αναδείχθηκε τελικά πρωταθλήτρια Ευρώπης!