karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

O ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 3-0, απο την Μπέβερεν, στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας, στην Ολλανδία, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο, της προετοιμασίας του.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, η οποία μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING απο το επίσημο κανάλι του ΟΦΗ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ "φωνάζει" για ενίσχυση

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Αντώνης Ανδρουλάκης, επέστρεψε στον ΟΦΗ, στον οποίο αγωνίστηκε ως ποδοσφαιριστής (έγινε επαγγελματίας επι εποχής Ζντένεκ Σκάζνι), ανερχόμενος απο τις υποδομές του ΟΦΗ, αργότερα τον υπηρέτησε ως μέλος του τεχνικού επιτελείου (στο staff του Νίκου Αναστόπουλου) και τώρα αναλαμβάνει ως πρώτος προπονητής, την ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, η οποία πέρσι έκανε την καλύτερη σεζόν στην ιστορία της στην Α' Εθνική, τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, πίσω απο τον ισόβιο πρωταθλητή ΠΑΟΚ, ενώ έφτασε μέχρι και τους 4 του Κυπέλλου Ελλάδος.

Στην πρώτη του συνέντευξη, ως νέος προπονητής του ΟΦΗ, ο Αντώνης Ανδρουλάκης, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1  για την απόφαση του, να πεί το "ναί" στην πρόταση, να μεταπηδήσει απο το ανδρικό, στο γυναικείο ποδόσφαιρο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η αναφορά του, στο νέο επενδυτή της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, Ακη Γεωργακάκο, τον ελληνοκαναδό επιχειρηματία, που αναλαμβάνει τα ηνία της ομάδας.

Ο Αντώνης Ανδρουλάκης, συναντήθηκε με τον επενδυτή και όπως είπε "η πρώτη μας επαφή μου έβγαλε μεγάλο ενθουσιασμό για το πως σκέφτεται να λειτουργήσει την ομάδα. Είναι γνώστης του γυναικείου ποδοσφαίρου και έχει μεγάλα σχέδια για τον ΟΦΗ. Είναι πολύ χαρούμενος που ανέλαβε την ομάδα. Είδα ένα άνθρωπο με μεγάλη όρεξη. Είναι έξω καρδιά και μικρός σε ηλικία, αλλά και πολύ ευχάριστος" ανέφερε ο Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος έκανε αναφορά και στον Σταύρο Περακάκη, που θα είναι το δεξί χέρι του επενδυτή στον ΟΦΗ, αλλά και στον Ανδρέα Ξυδάκη, που θα είναι τεχνικός διευθυντής.

"Ο Ανδρέας ήταν εκείνος, που μου έκανε την πρόταση και τον εκτιμώ. Οπως και τον κ. Περακάκη, που είναι γνώστης της χώρου", ανέφερε ο Αντώνης Ανδρουλάκης.

Για τα σχέδια του, για την ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, ο νέος προπονητής ανέφερε ότι "θα κρατήσουμε τον κορμό της περσινής ομάδας και θα προσθέσουμε κάποιες σημαντικές παίκτριες. Δεν θα ήταν έξυπνο να διαλύσουμε την περσινή ομάδα, που έκανε την καλύτερη χρονιά της ιστορίας της. Εδώ θέλω να συγχαρώ τους ανθρώπους που έτρεξαν την ομάδα πέρσι, αλλά και τον προπονητή Κώστα Παντζαρίδη για την πολύ καλή δουλειά που έκανε. Εμείς θέλουμε όλο αυτό να το πάμε ένα βήμα πιο ψηλά αγωνιστικά και οργανωτικά" ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.

Για την απειρία που έχει πάνω στο γυναικείο ποδόσφαιρο ανέφερε ότι "το ποδόσφαιρο είναι ένα, είτε στα παιδιά, είτε στους άνδρες, είτε στις γυναίκες. Προπονητικά είναι πρόκληση για μένα", ενώ για την επιστροφή του, στην οικογένεια του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "είμαι πολύ χαρούμενος. Μεγάλωσα, απο μκκρό παιδί στο Βαρδινογιάννειο. Με τα περισσότερα παιδιά, που ήμασταν μαζί κρατάμε ακόμα σχέσεις, είμαστε φίλοι και κουμπάροι".

Ακούστε την συνέντευξη του Αντώνη Ανδρουλάκη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 παρακάτω:

 

 

 

 

Tην ήττα με 3-2 στο ται-μπρέικ, γνώρισαν οι κορασίδες του ΟΦΗ, απο τη Δεξαμενή Μεταμόρφωσης, στο πρώτο τους παιχνίδι στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα U18.

Τα κορίτσια του ΟΦΗ, αν και προηγήθηκαν 1-0 και 2-1 στα σετ, τελικά ηττήθηκαν με 3-2 στο ται-μπρέικ..

Στο κλειστό του Μοσχάτου, το παιχνίδι ήταν συγκλονιστικό με την ομάδα του ΟΦΗ, να παίρνει το πρώτο σετ (12-25), την Δεξαμενή να ισοφαρίζει σε 1-1 (25-15), τον ΟΦΗ να παίρνει το προβάδισμα με 2-1 (22-25), την αντίπαλη ομάδα να ισοφαρίζει σε 2-2 (25-21) και όλα να κρίνονται στο τάι-μπρέικ, με τον ΟΦΗ να χάνει το σετ με 15-11 και την μεγάλη ευκαιρία να ξεκινήσει με νίκη τη σειρά των αγώνων.

"Παρά την ήττα θέλω να συγχαρώ τα κορίτσια για την προσπάθεια τους. Πιστεύω ότι αξίζαμε κάτι περισσότερο, αλλά παίξαμε με μια πολύ καλή ομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα κορίτσια. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.

ΔΑΟΔΜ ΟΦΗ 3-2 (12-25, 25-15, 22-26, 25-21,15-11)

ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Πρινιωτάκη, Πιτσούλη, Βυνιχάκη, Μπελενιώτη, Τζώρτα, Ζλατιλίδου, Προύφα, Νεκταρίου, Πιτσικάκη, Σεβδαλή, Μαυράκη.
Την Πέμπτη (18/7, 7.30μμ), τα κορίτσια του ΟΦΗ θα αντιμετωπίσουν τον Ολυμπιακό. Την Παρασκευή (19/7, 5μμ), θα αναμετρηθούν με την Παναχαϊκή.

Αναλυτικά το πρόγραμμα αγώνων του ΟΦΗ:

Δ’ Όμιλος
Τετ. 17/7/2024 Μοσχάτου 17.00 ΑΟ Δεξαμενής-Μεταμ. - ΟΦΗ 3-2 (12-25, 25-15, 22-26, 25-21,15-11).
Πεμ. 18/7/2024 Μοσχάτου 19.30 Ολυμπιακός ΣΦΠ - ΟΦΗ.
Παρ. 19/7/2024 Μοσχάτου 17.00 ΟΦΗ - ΓΕ Παναχαϊκή.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi