Ο Τραιανός Δέλλας, επισκέφθηκε, την προπόνηση της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών, η οποία βρίσκεται στο Ηράκλειο για το παιχνίδι της Παρασκευής, με την Ανδόρα (Γήπεδο ΟΦΗ, 12/07/2024, 20:00), για τα προκριματικά του Ευρωπαικού πρωταθλήματος γυναικών 2025.
Ο θρύλος της Εθνικής και προπονητής του ΟΦΗ, ευχήθηκε στον προπονητή Αλέξανδρο Κατηκαρίδη, αλλά και στα κορίτσια της Εθνικής, καλή επιτυχία στα δυο παιχνίδια που έχουν μπροστά τους, με την Ανδόρα και το Μαυροβούνιο, στην Ποντγκόριτσα.
Η Εθνική γυναικών, βρίσκεται στο Ηράκλειο και προετοιμάζεται, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Το παιχνίδι με την Ανδόρα, είναι το προτελευταίο της Εθνικής στην Α' προκριματική φάση. Την Κυριακή 14 Ιουλίου η αποστολή θα αναχωρήσει για την Ποντγκόριτσα, όπου την Τρίτη 16 του μήνα η Εθνική Ομάδα θα αντιμετωπίσει το Μαυροβούνιο, στο τελευταίο ματς του ομίλου.
Η είσοδος των φιλάθλων στον αγώνα με την Ανδόρα θα είναι ελεύθερη. Ο αγώνας θα μεταδοθεί από το κανάλι της Nova στο YouTube.
Η Εθνική Γυναικών ξεκίνησε στο Ηράκλειο, την προετοιμασία της για τους αγώνες με την Ανδόρα και το Μαυροβούνιο, τελευταίους στην α΄ προκριματική φάση του EURO Γυναικών 2025 και ο ομοσπονδιακός τεχνικός Αλέξανδρος Κατηκαρίδης, έκανε τις πρώτες δηλώσεις, μετά τη λήξη της προπόνησης στο ΒΑΚ.
"Βρισκόμαστε και πάλι στο φιλόξενο Ηράκλειο, όπου και ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τους δύο τελευταίους αγώνες μας στον όμιλο. Φυσικά, τα παιχνίδια τα κοιτάζουμε πάντα ένα -ένα, οπότε τώρα εστιάζουμε στην πρώτη αντίπαλο, την Ανδόρα, την οποία θέλουμε να νικήσουμε, για να πάμε μετά στον "τελικό" του ομίλου με το Μαυροβούνιο εκτός έδρας.
Εκείνο που έχει σημασία και πρωτίστως θέλουμε, είναι να ενισχύουμε καθημερινά τον βαθμό συγκέντρωσής μας, ώστε να καθορίσουμε με ακρίβεια το αγωνιστικό μας πλάνο και να το εδραιώσουμε. Αυτό θα μας επιτρέψει να φανούμε συνεπείς στο παιχνίδι. Είναι μια αρκετά δύσκολη εποχή, λόγω της αγωνιστικής απραξίας των κοριτσιών και της ζέστης, ωστόσο θα δουλέψουμε ώστε να μετριάσουμε και τα δύο αυτά προβλήματα και να παρουσιαστούμε έτοιμοι στο μέτρο του δυνατού".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα βόλεϊ κοριτσιών U18, ολοκληρώνεται στο Ηράκλειο και το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, με τις καλύτερες εντυπώσεις, απο τις ομάδες-χώρες, που συμμετείχαν.
"Danke. Ευχαριστώ Ελλάδα" αναφέρει το πανό που ανάρτησαν, στις εξέδρες του Λίντο, απο την αποστολή της Γερμανίας, προκειμένου να ευχαριστήσουν τους Ελληνες διοργανωτές, για την φιλοξενία.
Είναι γεγονός, ότι όλες οι ομάδες που συμετείχαν σε αυτό το τουρνουά, στάζουν μέλι για την φιλοξενία, αλλά και το υψηλό επίπεδο αγώνων.
Τα στελέχη της Ελληνικής Ομοσπονδίας, πήραν άριστα για την διοργάνωση, που παρείχε συνθήκες υψηλού επιπέδου στις ομάδες, σε επίπεδο αγώνων, συνθηκών προπόνησης, ξενοδοχειακής διαμονής και διατροφής, αλλά και γενικά φιλοξενίας.
Η Ελλάδα, είχε να πάρει περίπου 30 χρόνια, την τελική φάση μιας ευρωπαϊκής διοργάνωσης αναπτυξιακών πρωταθλημάτων (τελευταία φορά το 1992) και η διοργάνωση στο Ηράκλειο, κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη.
Η Ομοσπονδία βόλεϊ, με τη στήριξη της Περιφέρειας και του Κρητικού κοινού, που γέμισαν το γήπεδο στα παιχνίδια της Εθνικής, πήραν άριστα, ενώ πολύ θετικά ήταν τα σχόλια και των εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, που είχε τους εκπροσώπους της στην Κρήτη.
Το Ηράκλειο και η Κρήτη, με αυτή τη μεγάλη διοργάνωση, έθεσαν γερή υποψηφιότητα, για διεκδίκηση ανάλογων διοργανώσεων στο μέλλον.
Περίπου 500 άνθρωποι, ομάδες, αθλητές, διαιτητές, γονείς, βρέθηκαν στην Κρήτη, απο τις 1-9 Ιουλίου και όλο αυτό είχε αποτύπωμα και στον αθλητικό τουρισμό και την τόνωση της τοπικής αγοράς, ένα θέμα στο οποίο δίνει μεγάλη έμφαση και η Περιφέρεια Κρήτης, με τη στήριξη τέτοιων διοργανώσεων.
Η Εθνική των κοριτσιών μας, δεν κατάφερε να πάρει τα δυο πρώτα εισιτήρια για το Φάιναλ Φορ της Ρουμανίας, όπου θα κριθούν τα μετάλλια, καθώς έπεσε πάνω σε δυο πολύ δυνατές ομάδες, όπως η Βουλγαρία και η Πολωνία, που είναι φαβορί για το χρυσό, ωστόσο, σε κάποια παιχνίδια έβγαλε ψυχή, όπως στο παιχνίδι με την Βουλγαρία, που πήρε το τρίτο σετ με επική ανατροπή απο 16-23 και 19-24 και άφησε το αποτύπωμα της, στο κρητικό κοινό.
Ο Γιάννης Δανδάλης, θα διεκδικήσει την προεδρία της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Κρήτης (ΕΣΠΕΚ), στις επικείμενες αρχαιρεσίες που θα γίνουν την Κυριακή 21/7, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, του Παγκρητίου σταδίου.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ, ένας μεγάλος στυλοβάτης του αθλήματος στο νησί, αν και αρκετές φορές στο παρελθόν του είχε ζητηθεί απο τα σωματεία της Κρήτης, να βγεί μπροστά, εκείνος το απέφευγε.
Ασχολείται με το βόλεϊ απο το 2001, όταν ανέλαβε την ομάδα του ΟΦΗ, την οποία πήρε απο τις τοπικές κατηγορίες και την ανέβασε στην Volley League, ενώ συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο της Ενωσης του βόλεϊ Κρήτης, απο το 2003!
Στην απερχόμενη διοίκηση Ανδρέα Γιαννόπουλου, είχε τη θέση του αντιπροέδρου.
Για την απόφαση του, να θέσει υποψηφιότητα αυτή τη φορά για την προεδρία της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Κρήτης (ΕΣΠΕΚ) ο Γιάννης Δανδάλης τονίζει ότι "θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να γυρίσει σελίδα, η Ενωση Κρήτης. Να κοιτάξουμε την ανάπτυξη, να φέρουμε παιδιά στο βόλεϊ και η Κρήτη να γίνει μια σπουδαία Ενωση, στην παραγωγή αθλητών. Να φέρουμε μεγάλες διοργανώσεις στο νησί, όπως το Πανευρωπαϊκό κοριτσιών U18 που έγινε φέτος. Τέτοιες διοργανώσεις βοηθούν να έρθουν παιδιά, κοντά στο βόλεϊ. Τα σωματεία μου είχαν ζητήσει και στο παρελθόν, να θέσω υποψηφιότητα για πρόεδρος. Αποφάσισα αυτή τη φορά, να πω το ναί και να ζητήσω την ψήφο των σωματείων της Κρήτης. Εκείνο που δεσμεύομαι είναι ότι θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ, για να αναπτυχθεί το βόλεϊ σε όλη την Κρήτη. Επίσης, είναι ξεκάθαρο, ότι αν εκλεγώ, δεν θα είμαι μόνο πρόεδρος του ΟΦΗ, αλλά όλων των σωματείων του νησιού και αυτή είναι μια δέσμευση μου, προς τα σωματεία".