Στην Τακτική και Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση της ΕΣΑΠ (Ένωση Σωματείων Αμειβομένων Πετοσφαιριστών), που θα γίνει την Τετάρτη (10/7, 1.30μμ) στο ξενοδοχείο CORAL (λεωφόρος Ποσειδώνος 35, Π. Φάληρο), θα παραβρεθεί ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και επικεφαλής του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
Ο ΟΦΗ επέστρεψε στην Volley League και ο πρόεδρος του συλλόγου, θα είναι ξανά "παρών" στην Γ.Σ. της επαγγελματικής Λίγκας του ελληνικού βόλεϊ, στην οποία θα γίνει η επανεγγραφή του ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία, όπως και του Φλοισβου που πήρε και αυτός το εισιτήριο ανόδου, απο την Pre League Ανδρών.
Στα θέματα ημερήσιας διάταξης, ξεχωρίζει η εκλογή δέκα τακτικών και ισάριθμων αναπληρωματικών μελών, για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΑΠ, που θα έχει διετή θητεία.
Ακόμη, στα σημαντικά θέματα η προκήρυξη του πρωταθλήματος 2024-25.
Αν δεν υπάρξει απαρτία, η Γ.Σ. θα συγκληθεί εκ νέου στις 17 Ιουλίου.
Στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΗ, που έγινε στο ξενοδοχείο "Astoria Capsis" παραβρέθηκε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Νίκος Τσαμπουράκης, ως εκπρόσωπος του αθλητικού σωματείου.
Ο Νίκος Τσαμπουράκης, συνεχάρη την ΕΠΣΗ αλλά και τα σωματεία για την καθημερινή μάχη που δίνουν για να κρατήσουν όρθιο το τοπικό ποδόσφαιρο, μέσα σε πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είχε συζήτηση με παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου, επισημαίνοντας για μια ακόμη φορά, την στήριξη του, στην προσπάθεια τους, αλλά και την ανάγκη, όσο το δυνατόν περισσότερα νέα παιδιά, να έρχονται κοντά στο ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό συνολικά.
Ενώ, ανέφερε ότι, είναι πολύ σημαντικό οι προπονητές να παίρνουν τα διπλώματα, μέσα απο τις ευκαιρίες που τους δίνει η ΕΠΣΗ, απο τις σχολές που γίνονται, αλλά και οι διαιτητές να εκπαιδεύονται και να βελτιώνονται συνεχώς.
Ενα ακόμη ταλεντάκι απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, κάνει το... ιδανικό δρομολόγιο, προς τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Ο 14χρονος Μιχαήλ - Άγγελος Παναγιωτάκης (γεν. 2011), παιδί απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ, έχοντας περάσει από όλες της ηλικιακές βαθμίδες εκπαίδευσης, επιλέχθηκε να στελεχώσει τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ και την ομάδα Κ15 του συλλόγου.
"Η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο "πιστό" τροφοδότη, των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ και είμαστε χαρούμενοι, αλλά υπερήφανοι για αυτό!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
"Μιχαήλ - Άγγελε, άνοιξε τα φτερά σου και όλοι εμείς είμαστε εδώ για να σε καμαρώσουμε κάποια στιγμή στην πρώτη ομάδα" προσθέτει, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ακαδημία ποδοσφαίρου.
Στην φωτογραφία, ο 14χρονος Μιχαήλ - Άγγελος Παναγιωτάκης, με τον Βασίλη Μαραγκάκη, που είναι επικεφαλής προπονητής της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.