karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην διάθεση των φιλάθλων του ΟΦΗ, είναι η ΚΑΡΤΑ ΦΙΛΟΥ 2024-25 με την "χρυσή ασπίδα".
Την κάρτα, μπορούν να παραλάβουν στα χέρια τους, οι φίλαθλοι του συλλόγου.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαριστεί τους φιλάθλους για την μεγάλη ανταπόκριση των πρώτων ημερών, κυκλοφορίας της κάρτας.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, επισημαίνει ότι:
"Η "χρυσή ασπίδα", το επετειακό σήμα για τα 100 χρόνια του συλλόγου μας, που κοσμεί την ΚΑΡΤΑ ΦΙΛΟΥ ΟΦΗ 2024-25, κέρδισε απο την πρώτη στιγμή, τους φίλους της ομάδας μας.
Ενημερώνουμε τους φιλάθλους μας, ότι οι ΚΑΡΤΕΣ ΦΙΛΟΥ ΟΦΗ 2024-25, με την ΧΡΥΣΗ ΑΣΠΙΔΑ είναι πλέον διαθέσιμες, απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και μπορείτε να τις πάρετε, στα χέρια σας.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή, η ανταπόκριση των φιλάθλων μας, σε αυτές τις πρώτες μέρες, που έχει κυκλοφορήσει η ΚΑΡΤΑ ΦΙΛΟΥ ΟΦΗ 2024-25.
Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη και την αγάπη σας, για τον ΟΦΗ μας!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο καθ' ένας μπορεί να έχει τη γνώμη του, αλλά στα δικά μου μάτια, ο μεταγραφικά λειψός (ακόμη) ΟΦΗ, στο φιλικό με την Βέλγικη Μπέρσχοτ (3-1), ήταν καλύτερος του αναμενομένου!

Στο πρώτο 35λεπτο, συνέλλαβα αρκετές φορές τον εαυτό μου, να του αρέσει :

- το πρέσινγκ της ομάδας στον αντίπαλο,

-τον "πεινασμένο" να σκοράρει Ισέκα, ο οποίος έπαιξε πολύ έξυπνα στην πλάτη της άμυνας του αντιπάλου και έδειξε ότι είναι φορ- κλάσης,

-τον Αποστολάκη που έτρεξε πολύ, σε ρόλο δεξιού εσωτερικού μέσου,

-τον Μπάκιτς, που θα είναι και φέτος το σημείο αναφοράς της ομάδας,

-τα ανεβάσματα του Χατζηθεοδωρίδη, απο την αριστερή πλευρά,

-αλλά και την γενικά καλή αμυντική λειτουργία του πρώτου ημιχρόνου, που δεν έδωσε αφορμές στον αντίπαλο, για καθαρές ευκαιρίες.

Τα τρία γκολ που δέχθηκε για δεύτερο φιλικό παιχνίδι, η ομάδα του ΟΦΗ (είχε χάσει με 3-0 με αποκαρδιωτική εμφάνιση στο πρώτο φιλικό με την Μπέβερεν), θα πρέπει σίγουρα να προβληματίσουν, αλλά η εικόνα της ομάδας στο πρώτο 35λεπτο, είναι σίγουρα, κάτι απο το οποίο ο Δέλλας, μπορεί να ξεκινήσει, για το χτίσιμο της φετινής ομάδας, περιμένοντας ασφαλώς και τις 3-4 αναγκαίες μεταγραφές που πρέπει να γίνουν, ώστε να στηριχθεί η ομάδα και ο ίδιος ο προπονητής!

Η ενδεκάδα του πρώτου μέρους, θα μπορούσε να είναι μια κόπια,πολύ κοντά σε αυτήν του πρωταθλήματος, με τον ΟΦΗ να αναζητάει ακόμη ένα βασικό στόπερ, ένα δεξί εξτρέμ και ένα επιθετικό μέσο.

Ο Δέλλας ξεκίνησε με τους Χριστογεώργο, Γκονθάλεθ, Χατζηθεοδωρίδη, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο, Καραχάλιο, Μπάκιτς, Νέιρα, Ριέρα, Αποστολάκη, Ισέκα.

Αφησε εκτός τον Μπάουμαν που έπαιξε βασικός στο πριηγούμενο φιλικό, για να μοιράσει δίκαια το χρόνο στους τερματοφύλακες, ενώ ο Γκαγιέγος, έπαιξε στο δεύερο ημίχρονο.

Το πρώτο χαμόγελο, έσκασε στα χείλη μου, στην ωραία συνεργασία του Ισέκα με τον Αποστολάκη, την εξαιρετική μπαλιά του τελευταίου και το άριστο τελείωμα του πρώτου, για το 0-1, που ακυρώθηκε τελικά, καθώς στο φιλικό υπήρχε...VAR (άλλο παλι και τούτο, σε φιλικό παιχνίδι!) και η οριακή, αλλά υπέροχη επιθετική φάση του ΟΦΗ, θεωρήθηκε ως μη γενόμενη!

Ο ΟΦΗ δεν το έβαλε κάτω όμως και πέντε λεπτά αργότερα, ο ΟΦΗ έπαιξε γρήγορα το φάουλ, ο Μπάκιτς βρήκε τον Ισέκα και αυτός με ένα φανταστικό σουτ, έβαλε τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού για το 0-1, που θα μπορούσε να είναι 0-2.

Στο 32' ο ΟΦΗ θα μπορούσε να σκοράρει και τρίτη φορά, όταν στην κοφτή μπαλιά του Ριέρα, ο Ισέκα πετάχτηκε γρήγορα, αλλά ο τερματοφύλακας έδιωξε.

Στην μοναδική άτυχη στιγμή, του πρώτου μέρους για την άμυνα του ΟΦΗ, στο 39' ο Χριστογεώργος άργησε να πέσει στη γωνία του και οι Βέλγοι ισοφάρισαν με ένα σουτ απο το ύψος της περιοχής και το ημίχρονο έληξε με 1-1.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Δέλλας, άλλαξε ενδεκάδα και το κενρικό δίδυμο Μπρεσάν-Χνάρης, δεν ήταν το ίδιο ανταγωνιστικό, με τους Χριστόπουλο-Λαμπρόπουλο, όπως και η ενδεκάδα συνολικά με αρκετά νέα παιδιά, που έτρεξαν πάντως και πάλεψαν στο γήπεδο.

Οι Βέλγοι εκμεταλλεύτηκαν το ύψος του Κειτά και στο 57' έκαναν το 2-1, σε μια φάση στο κέντρο της άμυνας του ΟΦΗ.

Ο ΟΦΗ δεν παράτησε όμως το παιχνίδι.

Στο 73' είχε μια μεγάλη φάση με το νεαρό Φανουράκη, ο οποίος απο κοντά δεν κατάφερε να σκοράρει.

Στο 91' ο Σημαντηράκης με το αριστερό έστειλε τη μπάλα λίγο έξω απο τα δοκάρια.

Και στο 93' σε μια κόντρα επίθεση, όπου ο ΟΦΗ είχε βγεί μπροστά για το 2-2 και η άμυνα πιάστηκε αδιάβαστη, έγινε το 3-1, με τον Ρέινερς να στέλνει με δυνατό σουτ, τη μπάλα στα δίχτυα του Σωτηρίου.

 

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με γκολάρα του Ισέκα, αλλα ηττήθηκε με 3-1 απο τη Βέλγικη Μπέρσχοτ (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το Ηράκλειο, κέρδισε το στοίχημα, της διεξαγωγής μιας μεγάλης ευρωπαϊκής διοργάνωσης, όπως ήταν το ευρωβόλεϊ κοριτσιών U18, που διεξήχθη με απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, ανέφερε ο εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ (ΕΟΠΕ) Περικλής Μπακοδήμος, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και τον Γιώργο Κορτσιδάκη, για αυτη τη γιορτή του βόλεϊ, που πρόσφερε στους Ηρακλειώτες και τους Κρητικούς, ανεπανάληπτες στιγμές.
Το κρητικό κοινό, δημιούργησε φανταστική ατμόσφαιρα, στα παιχνίδια της Εθνικής, ενώ τα εγκώμια των χωρών που αγωνίστηκαν, είναι μια παρακαταθήκη για το μέλλον.
Ο κ. Μπακοδήμος, ο άνθρωπος που εκ μέρους της Ομοσπονδίας βόλεϊ, είχε όλο τον οργανωτικό σχεδιασμό, της διοργάνωσης, μίλησε για το Feed back που πήρε η Ομοσπονδία, τόσο απο τις αποστολές, όσο και απο τους εκπροσώπους της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας.
"Σαν διοργάνωση, επειδή πηγαίνω ως κομισάριος σε πολλές διοργανώσεις στο εξωτερικό, πήραμε άριστα 10" ανέφερε ο κ. Μπακοδήμος, ο οποίος είπε ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους βοηθήσαν στο να πάνε όλα περίφημα.

Οπως είπε " ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Περιφέρεια Κρήτης, τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη Γιώργο Πιτσούλη, που ήταν δίπλα μου απο την πρώτη στιγμή.

Στην διοίκηση του ΕΑΚΗ και ιδιαίτερα, στον πρόεδρο Μένανδρο Παντελλίδη και τη Μαρία Παπαδάκη. Στην ΕΣΠΕΚρήτης, τον πρόεδρο Ανδρέα Γιαννόπουλο και τη Νίκη Μαραγάκη. Τον Ομοσπονδιακό προπονητή Νικήτα Νικητάκη.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στο ΕΛΜΠΕΠΑ, στο συνεργάτη μας στην Κρήτη, που μας παραχώρησε το κλειστό γυμναστήριο Καραναστάσης, για τις προπονήσεις. Τον πρύτανη κ. Κατσαράκη, τον κ. Ρομπογιαννάκη και τον κ. Βιδάκη.
Ευχαριστώ, τους Ερυθροσταυρίτες, Καλούς Σαμαρείτες.
Επίσης τα πολλά παιδιά των σωματείων και τους προπονητές τους, που ήταν εθελοντές, σε προπονήσεις και αγώνες, των ομάδων.
Επίσης ευχαριστώ όλα τα σωματεία της Κρήτης, για την παρουσία τους στα παιχνίδια της Εθνικής. Δεν είναι λίγο σε καθε αγώνα 1000 άνθρωποι να παρακολουθούν αγώνες της Εθνικής βόλεϊ κορασίδων", ανέφερε ο κ.Μπακοδήμος.

Για το αν η Ομοσπονδία, αισθάνεται δικαιωμένη που επέλεξε το Ηράκλειο, για την διεξαγωγή της τελικής φάσης του ευρωβόλει κοριτσιών, δίνοντας στην περιφέρεια μια ευρωπαϊκή διοργάνωση, την οποία η Ομοσπονδία πήρε μετά απο 30 χρόνια, εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ, ανέφερε ότι 
"είμαστε απόλυτα δικαιωμένοι. Ολοι είπαν τα καλύτερα λόγια. Δεν είχαμε κανένα παράπονο, σε όλα. Είναι μια καθημερινότητα που πρέπει να δουλεύει ρολόι και έτσι έγινε. Οι ξένοι μας μίλησαν με τα καλύτερα λόγια. Τους προσφέραμε Ελληνική και Κρητική φιλοξενία. Είδατε και ένα πανό των Γερμανών, με τη φράση "ευχαριστώ Ελλάδα", που μας χαροποίησε ιδιαίτερα".
Για το αν υπάρχει μια πίκρα, που η Εθνική κορασίδων δεν προκρίθηκε στο Φαιναλ Φορ, ο Περικλής Μπακοδήμος, ανέφερε ότι "σε αυτές τις διοργανώσεις, μετράνε δυο πράγματα. Το οργανωτικό και το αγωνιστικό. Δεν το κρύβουμε ότι αγωνιστικά θέλαμε κάτι περισσότερο. Θα το απολαύσουν οι προπονητές. Πέρσι πήραμε την 4η θέση και δημιουργήθηκαν μεγάλες προσδοκίες. Το πάλεψαν τα κορίτσια μας. Υπάρχει μέλλον σε αυτήν την Εθνική" ανέφερε ο κ. Μπακοδήμος.
Ενώ για το αν η Κρήτη, έδωσε το σύνθημα ετοιμότητας, για την φιλοξενία της Εθνικής Ανδρών ή γυναικών, ο κ. Μπακοδήμος, είπε ότι "το γήπεδο του Λίντο, είναι όμορφο για βόλεϊ, έχει κλιματισμό, αλλά δεν μπορεί να φιλοξενήσει την Εθνική Ανδρών ή γυναικών. Τα Δυο Αοράκια όμως, αλλά και το γήπεδο του ΕΛΜΕΠΑ, το οποίο θέλει κάποιες μικρές παρεμβάσεις, μπορεί να το κάνει.
Το δείγμα στήριξης που έχουμε απο την Κρήτη, μας λέει ότι μπορεί το νησί να φιλοξενήσει τις Εθνικές ομάδες Ανδρών ή Γυναικών".

Ακούστε την συνέντευξη παρακάτω

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi