Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Καμπανάκι" χτύπησε ο Τραϊανός Δέλλας, για την καθυστέρηση των μεταγραφιών υποθέσεων του ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα, είναι στο τελικό στάδιο, της ολοκλήρωσης, του βασικού σταδίου, της προετοιμασίας της στην Ολλανδία και ο προπονητής του ΟΦΗ, είναι στο...περίμενε, για ένα κεντρικό αμυντικό, ένα δεξί εξτρέμ, ένα μεσοεπιθετικό και ένα ακόμη φορ, που θα πλαισιώσει τον Ιζέκα.
Μετά τη φιλική νίκη του ΟΦΗ (2-0), επι μιας ομάδας, άνεργων Ολλανδών ποδοσφαιριστών, ο προπονητής του ΟΦΗ, τα είπε...όλα, για τις μεταγραφικές ανάγκες του ΟΦΗ.
Ο Δέλλας, μίλησε ανοιχτά, για την ανάγκη απόκτησης παικτών ποιότητας, ενδεκαδάτους παίκτες, που θα ανεβάσουν το επίπεδο της ομάδας.
Οπως ανέφερε, χωρίς να κρυφτεί πίσω απο το δάχτυλο του, «χρειαζόμαστε παιδιά που έχουν διαφορετική ποιότητα από τα παιδιά των ακαδημιών που δουλεύουν καθημερινά και δείχνουν καλά στοιχεία".
Εξέφρασε όμως και την αισιοδοξία, ότι "αυτό που θέλουμε να κάνουμε, νομίζω, ότι θα το καταφέρουμε".
Ο ΟΦΗ μετά απο δυο ήττες απο Μπέβερεν (3-0) και Μπίρσοτ (3-1), πέτυχε την πρώτη του νίκη με 2-0, χάνοντας μάλιστα και ένα τσουβάλι γκολ (είχαν και ένα δοκάρι οι αντίπαλοι), αλλά ο Δέλλας, δεν ενθουσιάστηκε απο την δυναμικότητα του αντιπάλου, για να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Οπως είπε με ειλικρίνεια, ο προπονητής του ΟΦΗ "ο αντίπαλος δεν ήταν αυτός που θα ήθελα για να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά σημασία έχει να βλέπεις τι προσπαθεί να κάνει η ομάδα σου μέσα στο γήπεδο και σε αυτό το κομμάτι δείξαμε πολύ καλά πράγματα. Αυτό που θέλαμε να δούμε σε μεγάλο διάστημα, το είδαμε και από τις δύο ομάδες που χρησιμοποιήσαμε. Τα παιδιά έτρεξαν αρκετά, φαίνεται ότι τα πόδια τους αρχίζουν και γίνονται πιο ελαφριά".
Στις 24/7 με την Μπρέντα (8μμ), το τελευταίο φιλικό του ΟΦΗ, ο οποίος επιστρέφει την Παρασκευή (26/7) στην Ολλανδία.
Λόγω της καθυστέρησης, που έχει παρατηρηθεί στις μεταγραφές, ο Δέλλας, θα επιχειρήσει να προβάρει ενδεκάδα για το πρωτάθλημα στα φιλικά στην Ελλάδα, με την Καλλιθέα (3/8) στο Γεντί Κουλέ και τον Ατρόμητο (8/8) στο Περιστέρι.
Πρώτος αντίπαλος του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, η ΑΕΚ, στις 17 ή 18/8, στην άδεια απο κόσμο OPAP ARENA, λόγω τιμωρίας που κουβαλάει απο πέρσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη ο ΟΦΗ, γκολάρα ο Γκονζάλες (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα στην γενική αβεβαιότητα, για τον φετινό ΟΦΗ, ο οποίος βρίσκεται στην Ολλανδία, με πολλά ανοιχτά ζητήματα και χωρίς 4-5 μεταγραφές ενδεκάδας (1-2 αμυντικοί, ένας κεντρικός μέσος, 2 επιθετικοί), στην ομάδα, συνέβη το εξής εντυπωσιακό: 8 Kρητικόπουλα, απο τις υποδομές του συλλόγου, απο 17-19 ετών (Καλαφάτης, Σημαντηράκης, Αδαμάκης, Πιστικός, Χνάρης, Ζαχαριουδάκης, Φαϊτάκης, Φανουράκης), ακολούθησαν την προετοιμασία στο εξωτερικό.
Και δεν βάζω σε αυτούς, τους Θεοδοσουλάκη, Αποστολάκη, Σηφάκη, Κουνεντάκη-Κρητικόπουλα και αυτά- που είναι ένα βήμα μπροστά, απο αυτά τα παιδιά, σε επίπεδο προπόνησης επαγγελματικής ομάδας.
Σε μια κίνηση, λοιπόν, που δείχνει μοντέρνο ευρωπαϊκό κλαμπ, ο ΟΦΗ κάνει μια ενέργεια, που αξίζει προσοχής.
Μεγάλο το κέρδος για τον ΟΦΗ, απο αυτή τη σπουδαία πρωτοβουλία.
Δείχνει σε όλο το οικοδόμημα, αλλά και στους γονείς απο όλη την Κρήτη, που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στο σύλλογο, ότι αν δουλέψουν σκληρά, ο ΟΦΗ θα τους δώσει την την ευκαιρία, να μπούν στον κόσμο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.
Δείχνει στους γονείς, ότι το περιβάλλον του ΟΦΗ είναι υγιές και ασφαλές για τα παιδιά τους.
Εύχομαι μόνο, αυτή η κίνηση, να γίνεται με σχέδιο και να μην είναι συγκυριακή.
Για να γεμίσουμε δηλαδή, επειδή είμαστε άδειοι.
Και μόλις έρθουν οι μεταγραφές που δεν έχουν γίνει, αυτά τα παιδιά να "εξαφανιστούν".
Αυτό θα το δείξει ο χρόνος.
Ο ΟΦΗ έχει μια ευκαιρία, μέσα απο τα ταλέντα που επέλεξε, να βγάλει παίκτες.
Ξέρετε, πολλές φορές, έχω ταχθεί υπέρ της προώθησης ενός νέου παιδιού, παρά της αγοράς, ενός ξένου αμφιβόλου αξίας.
Τι περισσότερα θα προσφέρει ένας παίκτης τύπου Λουκάο ή παλαιότερα Καμάου, απο ένα ταλέντο της Κ19.
Ηδη βλέπουμε δυο παιδιά, τον Αποστολάκη και το Θεοδοσουλάκη, να είναι έτοιμοι για σημαντικούς ρόλους στην ομάδα, μετά απο προσπάθεια 2 ετών και επαγγελματική προπόνηση.
Η φετινή χρονιά και για τους δυο Ρεθυμνιώτες πιτσιρικάδες, είναι σημαντική, για να πάρουν τα πάνω τους και να γίνουν παίκτες του κορμού της ομάδας.
Αν κάθε χρόνο ο ΟΦΗ, βγάζει 2-3 τέτοια παιδιά, έχει πετύχει διάνα.
Αν θέλει ο ΟΦΗ, να αναδείξει νέα παιδιά, και να αφήσει πίσω του, την ακατάσχετη ξενομανία μέτριων παικτών, αυτό που επιχειρεί να κάνει είναι μονόδρομος.
Και δεν έχει καμία σχέση, όλο αυτό με τις μεταγραφές, που δεν έχουν γίνει.
Και κάτι τελευταίο για να είμαστε ακριβείς: Τα περισσότερα, απο αυτά τα παιδιά, δεν είναι παιδιά απο τα σπλάχνα του συλλόγου, δεν είναι γηγενείς παίκτες δηλαδή (μακάρι να συνέβαινε και αυτό), αλλά είναι παιδιά που τα έχει αγοράσει ο ΟΦΗ απο ομάδες της Κρήτης, τα έχει βάλει στις ομάδες Κ17 και Κ19 και προσπαθεί να τα εξελίξει.
Κάτι λέει όμως (και) αυτό, για το τμήμα σκάουτινγκ του ΟΦΗ, που προσπαθεί να παρακολουθεί όλη την Κρήτη, κόντρα σε ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ, που χρόνια τώρα, παίρνουν ότι καλό κυκλοφορεί στο νησί, σε επίπεδο ταλέντων.
Τα συγχαρητήρια του, στον πρόεδρο της ΕΠΣΗ Νίκο Τζώρτζογλου και τον Γιώργο-Πλούταρχο Κουτεντάκη, εκφράζει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα συγχαρητήρια του, στον πρόεδρο της Ενωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου Νίκο Τζώρτζογλου, για την εκλογή του στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, αλλά και την τοποθέτηση του, στο πολύ σημαντικό πόστο, του αναπληρωτή προέδρου της Ομοσπονδίας.
Παράλληλα, συγχαίρει τον Γιώργο-Πλούταρχο Κουτεντάκη, για την τοποθέτηση του, στην Επιτροπή Εθνικών Ομάδων και στην Επιτροπή Ιδιότητας Ποδοσφαιριστών.
Πιστεύουμε και ευχόμαστε, η τοποθέτηση των δυο διακεκριμένων στελεχών της ΕΠΣΗ, σε σημαντικά πόστα της ΕΠΟ, να φέρει μια νέα εποχή, στο τοπικό ποδόσφαιρο.