Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στιγμές υπερηφάνειας, με το εθνόσημο, για τα δυο κορίτσια του ΟΦΗ, την Εύη Πρινιωτάκη και την Εμμανουέλα Πιτσούλη, στα παιχνίδια που έδωσαν με την Εθνική ομάδα κορασίδων, στο ευρωβόλεϊ κοριτσιών που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο απο 1-9 Ιουλίου.
Οι δυο Κρητικοπούλες που τίμησαν τον ΟΦΗ και την Κρήτη, με την Εθνική ομάδα, μίλησαν στην επίσημη σελίδα της Ομοσπονδίας βόλει (volleyball.gr), για τις μεγάλες στιγμές που έζησαν με την Εθνική ομάδα, αλλά και να την αποθέωση που γνώρισαν απο το κρητικό κοινό.
Η Εύη Πρινιωτάκη, ανέφερε ότι «ήταν πολύ συγκινητικό για εμάς και ιδιαίτερα για την Εμμανουηλία (Πιτσούλη) και μένα, καθώς στο γήπεδο που κάναμε τα πρώτα μας βήματα στο βόλεϊ, παίξαμε ένα ευρωπαϊκό και ακούγαμε τον εθνικό ύμνο κάθε μέρα. Αγωνιζόμασταν μπροστά στον κόσμο μας και είμαστε ευγνώμονες που έγινε στην Κρήτη. Δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό, προσπαθήσαμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Είμαστε και συγκινημένες για αυτή την προσπάθεια με το συγκεκριμένο γκρουπ αθλητριών εδώ κια μία τετραετία, καθώς ξεκινήσαμε μαζί από τα κλιμάκια. Είμαστε όλες μαζί και με το προπονητικό επιτελείο, μία ομάδα και μία οικογένεια».
Η Εμμανουέλα Πιτσούλη, ανέφερε με τη σειρά της, ότι "υπήρχε μεγάλη προσμονή για το ευρωπαϊκό στην Ελλάδα και ανυπομονούσαμε να ξεκινήσουν οι αγώνες. Ήταν κάτι το μαγικό όλες αυτές τις ημέρες που αγωνιζόμασταν στην Κρήτη και στο Ηράκλειο σε ένα γήπεδο που μαζί με την Παρασκευή (Πρινιωτάκη) ξεκινήσαμε το βόλεϊ. Ευχαριστούμε την ομοσπονδία και την Περιφέρεια Κρήτης που έφερε τον όμιλο του ευρωπαϊκού στην Ελλάδα και στην Κρήτη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλα τα κορίτσια για την προσπάθεια που κατέβαλαν, καθώς και σε όλο το προπονητικό επιτελείο για την δουλειά και την στήριξη τους. Ήταν δίπλα μας σε κάθε μας βήμα».
Να σημειωθεί ότι στο Final-4 που έγινε στη Ρουμανία, η Βουλγαρία κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία της το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυναικών κάτω 18 ετών που ολοκληρώθηκε στο στάδιο Πολιβαλέντε της πόλης Άλμπα Μπλάι.
Στον τελικό νίκησε το Βέλγιο με 3-0 σετ (25-15, 25-18, 28-26)
Το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Ιταλία η οποία νίκησε την Πολωνία με 3-2 μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (18-25, 25-17, 25-16, 20-25, 15-9).
Βουλγαρία και Πολωνία, ήταν οι δυο ομάδες που προκρίθηκαν στον Final-4, απο τον όμιλο που έγινε στην Κρήτη, το Ηράκλειο και το κλειστό του Λίντο.
Πρώτη βγήκε η Πολωνία, στο Ηράκλειο, η οποία όμως έμεινε τελικά εκτός μεταλλίων και δεύτερη η Βουλγαρία, που αναδείχθηκε τελικά πρωταθλήτρια Ευρώπης!
Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), τιμήθηκε απο τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας βόλεϊ Γιώργο Καραμπέτσο, για την συμβολή, στη διοργάνωση του ευρωβόλεϊ κοριτσιών U18, που φιλοξενήθηκε στο "παλατάκι" μας, στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, απο 1-9 Ιουλίου.
Με τη σειρά του, το ΕΑΚΗ, μέσω του προέδρου του, Μένανδρου Παντελλίδη, τίμησε τον πρόεδρο και την Ομοσπονδία βόλεϊ, για την ανάθεση αυτής της σπουδαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης, στην Κρήτη και το Ηράκλειο.
"Σαν ΕΑΚΗ, είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, που είχαμε την ευκαιρία να συμβάλλουμε και εμείς, σε αυτή τη γιορτή του βόλεϊ.
Είναι χαρά μας, που το ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, κέρδισε το στοίχημα και γνώρισε μεγάλες στιγμές, φιλοξενώντας μια πραγματικά μεγάλη διεθνή διοργάνωση" ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης.
Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, παρέθεσε επίσημο δείπνο στα στελέχη της Ομοσπονδίας βόλεϊ, ενώ διοργάνωσε εκδρομή στην Κνωσό, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι όλων των χωρών που αγωνίστηκαν στην διοργάνωση, διαιτητές και αξιωματούχοι.
Τους επισκέπτες στην Κνωσό, συνόδευσε η αναπληρώτρια πρόεδρος Εύα Σημαιάκη και το ΕΑΚΗ, ευχαριστεί τον αρχιφύλακα Νίκο Παπαδάκη, για την επίσκεψη αυτή, που ενθουσίασε τις φιλοξενούμενες ομάδες.
"Συγχαρητήρια σε όσους συνετέλεσαν στην διεξαγωγή της θαυμάσιας διοργάνωσης.
Ευχαριστούμε τα κορίτσια της Εθνικής μας, για τις συγκλονιστικές στιγμές που μας πρόσφεραν.
Το Κρητικό κοινό, αλλά και τα σωματεία της Κρήτης, που ήταν εκεί σε κάθε παιχνίδι και δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα.
Σαν ΕΑΚΗ, θα είμαστε πάντα στην διάθεση της Ομοσπονδίας βόλεϊ, έτοιμοι να φιλοξενήσουμε και πάλι ένα μεγάλο αθλητικό event.
Δεν θα πούμε αντίο λοιπόν, αλλά καλή αντάμωση!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι σκακιστές του ΟΦΗ, έγραψαν ιστορία!
Μετά την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος και τη δεύτερη θέση, πήραν την δεύτερη θέση και στο πρωτάθλημα Α' Εθνικής, που διεξήχθη στα Τρίκαλα.
Η επίδοση αυτή, συνιστά την κορυφαία θέση, στην ιστορία του τμήματος.
Οι σκακιστές του ΟΦΗ, σημείωσαν 6 νίκες σε 7 αγώνες, χάνοντας μόνο από την πρωταθλήτρια και Κυπελλούχο Καβάλα και πήραν τη δεύτερη θέση!
"Συγχαρητήρια, σε όλα τα παιδιά. Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και σημειώσαμε αυτήν την επιτυχία" ανέφερε ο προπονητής και σκακιστής του ΟΦΗ, Παναγιώτης Χριστοδούλου.
Με την σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, αγωνίστηκαν 11 σκακιστές.
Αυτοί είναι οι Γιώργος Γκούμας, Παναγιώτης Χριστοδούλου, Γιάννης Κουβίδης, Κυριάκος Βλάχος, Αντωνία Χριστοδουλάκη, Νίκος Παναγιωτάκος, Νίκος Καζάκος, Ασημένια Τσαπάκη, Βάλλια Τσεκούρα, Αλεξ Ρακιντζής, Δημήτρης Κάσσιος.
"Συγχαρητήρια, σε όλους! Γράψατε ιστορία! Μια μεγάλη στιγμή, για το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και συνεχίζει:
"H δεύτερη θέση, στην Ελλάδα, στο πρωτάθλημα Α Εθνικής, είναι η κορυφαία επίδοση στην ιστορία του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ!
Μετά τη δεύτερη θέση στο Κύπελλο Ελλάδας, οι σκακιστές του ΟΦΗ, κατακτούν τη δεύτερη θέση και στο πρωτάθλημα Α Εθνικής και δείχνουν ότι η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, είναι στις κορυφαίες της χώρας!"
Τους σκακιστές του ΟΦΗ, συνόδευσε στα Τρίκαλα, ο έφορος του τμήματος, Μπάμπης Στεφανάτος.
.