Η επίθεση, έκρινε το αποτέλεσμα, ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, μετά την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 απο την Κηφισιά, μετά απο ένα εντυπωσιακό παιχνίδι στο "Ζηρίνειο" που κρίθηκε στα 5 σετ (25-23, 25-20, 23-25, 21-25, 15-9).
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "σήμερα δεν έγινε μεγάλο παιχνίδι στο σέρβις, υποδοχή και απο τις δυο ομάδες. Η επίθεση, έκρινε το αποτέλεσμα. Η Κηφισιά, ήταν πιο ψηλά απο εμάς, στα νούμερα στην επίθεση. Παίξαμε αρκετά παιχνίδια με την Κηφισιά φέτος. Ήταν όλα ντέρμπι, εκτός απο το πρώτο που χάσαμε πολύ εύκολα. Τα υπόλοιπα, ήταν πολύ κοντά, όπως και το σημερινό. Δυστυχώς δεν καταφέραμε, να το κερδίσουμε. Βλέπουμε τα επόμενα παιχνίδια".
Ο πασαδόρος του ΟΦΗ, Μάριν Λέσκοφ, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "'έπαιξαν λίγο καλύτερα απο εμάς. Κάναμε κάποια λάθη που μας κόστισαν τα δυο πρώτα σετ. Επιστρέψαμε στο παιχνίδι, ισοφαρίσαμε σε 2-2, με καλές επιθέσεις και σερβίς, αλλά δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε σωστά το 5ο σετ. Συγχαρητήρια στην Κηφισιά για τη νίκη της. Εκαναν καλό παιχνίδι και το άξιζαν".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πάλεψε για την ανατροπή ο ΟΦΗ, αλλά δεν την ολοκλήρωσε στην Κηφισιά
Με τον ένα βαθμό, που πήρε ο ΟΦΗ, στο "Ζηρίνειο" μετά την ήττα απο την Κηφισιά με 3-2, ανέβηκε στους 28 βαθμούς, αλλά βρίσκεται 5 βαθμούς πίσω απο τον Φοίνικα Σύρου, που είναι στην 5η θέση (33β), η οποία οδηγεί στο Τσάλεντζ Καπ.
Ο ΟΦΗ συνεχίζει στην 7η θέση, ενώ η Κηφισιά με τους δυο βαθμούς που πήρε, στην 6η, με 29 βαθμους και στο -4 απο την 5η θέση.
Στην επόμενη αγωνιστική (6 Απριλίου), ο ΟΦΗ παίζει στη Σύρο, με το Φοίνικα, σε ένα παιχνίδι κομβικό, για τη μάχη της 5ης θέσης, ενώ η Κηφισιά, έχει ρεπό, για την 4η αγωνιστική, των πλει-οφ της Volley League, για τις θέσεις 5-7.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πάλεψε για την ανατροπή, αλλά δεν την ολοκλήρωσε ο ΟΦΗ, στην Κηφισιά
Στην τελευταία αγωνιστική, θα κριθεί η πρωτιά, στην Α' Ζώνη, της Α2 βόλεϊ γυναικών, με τον ΟΦΗ να πηγαίνει με το αβανταζ του +2 βαθμών, να παίξει με τον δεύτερο ΣΦΑΜ Φοίβο (54 βαθμούς ο ΟΦΗ, 52 ο ΣΦΑΜ Φοίβος).
Ο ΟΦΗ, στο πρότελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, κέρδισε τον Κύδωνα Χανίων με 3-0 σετ (25-8, 25-19, 25-12) και πηγαίνει στην Αθήνα το Σάββατο, για να κρατήσει την πρωτιά, που θα του δώσει το πλεονέκτημα έδρας, στα πλει-οφ ανόδου (1-4).
Μετά και τα αποτελέσματα της 21ης αγωνιστικής, οι 4 ομάδες που θα διεκδικήσουν τον τίτλο και την άνοδο (ανεβαίνει μια ομάδα) είναι οι ΟΦΗ (54), ΣΦΑΜ Φοίβος (52), ΑΟΝ Αργυρούπολης (48), ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου (46) και στην τελευταία αγωνιστική θα καθοριστεί η τελική κατάταξη στις θέσεις 1-4, καθώς η διαφορά με την 5η ομάδα, είναι 6 βαθμοί και ότι και να γίνει στην τελευταία αγωνιστική, η κατάσταση δεν αλλάζει.
Στο παιχνίδι με τον ουραγό Κύδωνα, ο ΟΦΗ καθάρισε εύκολα το παιχνίδι με 3-0 και συνέχισε την πορεία του.
Γ. Κορτς