Μια υπέροχη εικόνα, απο το "στολίδι" του Ηρακλείου, το κλειστό γυμναστήριο "Δυο Αοράκια", για την γιορτή της ρυθμικής γυμναστικής, ένα ένα 5νθήμερο, υψηλού επιπέδου του υπέροχου αυτού αθλήματος!
Την Τετάρτη (2/4) θα φιλοξενηθεί το Παγκρήτιο πρωτάθλημα ρυθμικής γυμναστικής, με τη συμμετοχή όλων των συλλόγων και εκατοντάδων αθλητών απο το νησί, ενώ θα ακολουθήσει το IRA CRETA CUP, απο την Πέμπτη (3/4), έως και την Κυριακή (6/4), μια διοργάνωση, που διεξάγεται φέτος για δεύτερη φορά, μετά την περσινή απόλυτη επιτυχία, που γνώρισε.
Στο IRA CRETA CUP θα συμμετάσχουν ομάδες απο όλη την Ελλάδα και ήδη αποτελεί ένα σπουδαίο αθλητικό γεγονός, για την ρυθμική γυμναστική, της χώρας.
Και τις δυο διοργανώσεις, έχει αναλάβει σε οργανωτικό επίπεδο, ο σύλλογος ΗΡΑ (Ηράκλειο, Ρυθμός, Αθληση), ο οποίος είναι ο κορυφαίος στην Κρήτη, ενώ πρωταγωνιστεί σε Πανελλήνιο επίπεδο και έχει αναδείξει τα τελευταία χρόνια, αθλήτριες υψηλού επιπέδου και πρωταθλήτριες Ελλάδος!
Για τις επόμενες 5 ημέρες, το θέαμα αναμένεται να είναι υψηλού επιπέδου, για τους φίλους της ρυθμικής γυμναστικής, με την είσοδο να είναι δωρεάν.
Θα υπάρξει και ζωντανή μετάδοση των αγώνων, σε LIVE STREAMING.
Καλή επιτυχία!
Μια σπουδαία είδηση, για τον αθλητισμό του Ηρακλείου. Το ταρτάν στίβου του σταδίου Ελευθερίας, το οποίο ανακατασκευάστηκε, αλλά είχε σοβαρές κατασκευαστικές αστοχίες, θα αντικατασταθεί και θα κατασκευαστεί εκ νέου.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητιοκό Κέντρο Ηρακλείου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού Ιωάννης Βρούτσης, ενέταξε το έργο στο στο στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και χρηματοδοτήθηκε με προϋπολογισμό 1.168.314,00 ευρώ. Η προκήρυξη του έργου, θα γίνει τις επόμενες μέρες.
Στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου, αναφέρει ότι "ένα έργο πνοής για την ανάπτυξη του Αθλητισμού στο Ηράκλειο, εντάχθηκε στο στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μετά από συντονισμένες και επίμονες προσπάθειες του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού Ιωάννη Βρούτση και του Προέδρου του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου Μενάνδρου Παντελλίδη.
Η Ολική Αντικατάσταση του Ελαστικού Συνθετικού Τάπητα Στίβου του Σταδίου Ελευθερίας του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, προϋπολογισμού 1.168.314,00 ευρώ. Η χρηματοδότηση του έργου έχει ήδη υλοποιηθεί και αναμένεται η προκήρυξη διαγωνισμού τις επόμενες ημέρες.
Η κατάσταση του Συνθετικού Τάπητα του Σταδίου, ταλαιπωρεί τους Αθλητές και Πολίτες του Ηρακλείου τα τελευταία 3 χρόνια, μετά την κατασκευαστική αστοχία εργολάβου, ο οποίος είχε αναλάβει την τότε αντικατάσταση αυτού. Έκτοτε ακολουθήθηκαν όλες οι νόμιμες ενέργειες από πλευράς Υπουργείου, ΓΓΑ και ΕΑΚΗ οι οποίες αποτέλεσαν τη βάση της τελικής εξέλιξης.
Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ ευχαριστεί τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Ιωάννη Βρούτση για την επιμονή και ουσιαστική του συμβολή, το Βουλευτή της ΝΔ και πρώην Υφυπουργό Αθλητισμού και Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη, για τις ενέργειες του ως επικεφαλής του Υφυπουργείου Αθλητισμού, τον πρώην πρόεδρο του ΕΑΚΗ Λευτέρη Ζερβό και τη Διοίκηση αυτού, καθώς και τις Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.
Σε όλη αυτήν την προσπάθεια, δίπλα στη ΔΕ οι Βουλευτές της ΝΔ Μάξιμος Σενετάκης (πρώην Υφυπουργός Ανάπτυξης) και Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης".
Με μηχανοκίνητη πορεία, που θα ξεκινήσει απο την πλατεία Ελευθερίας και "επίσκεψη" στο ξενοδοχείο, που έχει καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ, για να "ντοπάρουν" τους παίκτες, παραμονή του αγώνα, ξεκινάει το 24ωρο, για τον αγώνα της χρονιάς, τη ρεβάνς με τον Αστέρα Τρίπολης, με φόντο, την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, βρίσκεται στις επάλξεις, για το παιχνίδι της χρονιάς, στο Γεντί Κουλέ, που θα είναι κατάμεστο απο κόσμο, για το σπουδαίο παιχνίδι, με φόντο την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, στις 17 Μαίου στο ΟΑΚΑ.
Οπως συνέβη και στην Τρίπολη, αλλά και σε άλλα μεγάλα παιχνίδια του ΟΦΗ, στο πρόσφατο ή πιο μακρινο παρελθόν, ο κόσμος της ομάδας, θα επισκεφθεί την αποστολή στο ξενοδοχείο και θα φωνάξει συνθήματα, για να "φτιάξει κλίμα", για την αναμέτρηση της Τετάρτης (2/4,5μμ).
Οσον αφορά, στη μέρα του αγώνα, το σύνθημα είναι ξεκάθαρο στους συνδεσμίτες του ΟΦΗ: "Ολοι με κασκόλ στο γήπεδο. Ολοι με ασπρόμαυρα. Ολοι στο γήπεδο, μια ώρα πριν!", εμφανίζοντας τις διαθέσεις τους, για μια μαγική ατμόσφαιρα.
Στον ημιτελικό στο γήπεδο του ΟΦΗ, δεν θα πέφτει ούτε καρφίτσα, καθώς τα 5.500 χιλιάδες εισιτήρια έχουν εξαντληθεί εδώ και μια εβδομάδα, μεταξύ των οποίων θα βρεθούν και περίπου 700 φίλαθλοι του Αστέρα, που θα βρεθούν στο Γεντί Κουλέ, για να ενισχύσουν και εκείνοι την ομάδα τους.
Θα είναι μια ανταπόδοση, της φιλοξενίας που έτυχαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη, όπου έκαναν πραγματική απόβαση, με 2 χιλιάδες κόσμο, πουν έσπρωξε την ομάδα, στο νικηφόρο αποτέλεσμα.
Ηταν μια εικόνα σπουδαίου ποδοσφαιρικού πολιτισμού, το γεμάτο γήπεδο στην Τρίπολη, με την παρουσία φιλάθλων και των δυο ομάδων, χωρίς να συμβεί το παραμικρό.
Η ίδια εικόνα και ακόμα καλύτερη, θα δημιουργηθεί και στο Γεντί Κουλέ.
Το γήπεδο του ΟΦΗ και η περιορισμένη χωριτικότητα του, είναι πραγματικά πολύ μικρό, για το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει για την αναμέτρηση αυτή.
Παρ' όλα αυτά, το παιχνίδι θα γίνει σε μια φανταστική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, που μόνο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, ξέρουν να δημιουργούν.
