"Το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό" τονίζει ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Νίκος Τσαμπουράκης, για τη ρεβάνς του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, αλλά και όλη η οικογένεια του συλλόγου, ζεί και αναπνέει για την σπουδαία αναμέτρηση και την μεγάλη πρόκληση της συμμετοχής στον τελικό του Κυπέλλου, ξανά μετά απο 30 χρόνια (τελαυτεία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).
Ο ΟΦΗ, έχει το προβάδισμα, απο το 0-1 του πρώτου αγώνα, στο Γεντί Κουλέ, αλλά όπως επισημαίνει ο Νίκος Τσαμπουράκης «το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό. Οι παίκτες μας αγωνίζονται για τη φανέλα και αυτή η φανέλα πρέπει να ιδρώσει για να φτάσουμε στον τελικό!»
Με ήχους απο τον...Ερωτόκριτο, η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ανακοίνωσε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την συνεργασία με τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη και την σεζόν 2025-26.
Η συνεργασία του ΟΦΗ, με τον έμπειρο τεχνικό, ήταν εξ' αρχής για δυο χρόνια, αλλά πλέον επισημοποιείται η παραμονή του, στον πάγκο του ΟΦΗ και τη νέα χρονιά.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ:
"Γιάννης Καλμαζίδης 2025-26.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, θα βρίσκεται στο τιμόνι του ΟΦΗ μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Ο σχεδιασμός για την επόμενη σεζόν στην Volley League, ξεκίνησε!
Το όνειρο συνεχίζεται, για την ομάδα μας!".
"Ένα σκαλοπάτι, έμεινε μόνο! Πάμε, να το ανέβουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για τη ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ), στο Γεντί Κουλέ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει:
"Ένα σκαλοπάτι, έμεινε μόνο!
Πάμε, να το ανέβουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!
Την Τετάρτη (2/4, 5μμ), όλοι στο γήπεδο μας, για την ΠΡΟΚΡΙΣΗ στον τελικό Κυπέλλου!
Γιατί, η ομάδα μας, ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!" #ofierasitechnis