karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό" τονίζει ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Νίκος Τσαμπουράκης, για τη ρεβάνς του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Ο κόσμος του ΟΦΗ, αλλά και όλη η οικογένεια του συλλόγου, ζεί και αναπνέει για την σπουδαία αναμέτρηση και την μεγάλη πρόκληση της συμμετοχής στον τελικό του Κυπέλλου, ξανά μετά απο 30 χρόνια (τελαυτεία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).

Ο ΟΦΗ, έχει το προβάδισμα, απο το 0-1 του πρώτου αγώνα, στο Γεντί Κουλέ, αλλά όπως επισημαίνει ο Νίκος Τσαμπουράκης  «το προβάδισμα το έχουμε, αλλά τίποτα δεν χαρίζεται! Θέλει ψυχή, πάθος και συγκέντρωση μέχρι το τελευταίο λεπτό. Οι παίκτες μας αγωνίζονται για τη φανέλα και αυτή η φανέλα πρέπει να ιδρώσει για να φτάσουμε στον τελικό!»

 

 

 

Με ήχους απο τον...Ερωτόκριτο, η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ανακοίνωσε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την συνεργασία με τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη και την σεζόν 2025-26.

Η συνεργασία του ΟΦΗ, με τον έμπειρο τεχνικό, ήταν εξ' αρχής για δυο χρόνια, αλλά πλέον επισημοποιείται η παραμονή του, στον πάγκο του ΟΦΗ και τη νέα χρονιά.

Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ:

"Γιάννης Καλμαζίδης 2025-26. 

Ο Γιάννης Καλμαζίδης,  θα βρίσκεται στο τιμόνι του ΟΦΗ μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Ο σχεδιασμός για την επόμενη σεζόν στην Volley League, ξεκίνησε!

Το όνειρο συνεχίζεται, για την ομάδα μας!".

"Ένα σκαλοπάτι, έμεινε μόνο! Πάμε, να το ανέβουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για τη ρεβάνς του Κυπέλλου με τον Αστέρα Τρίπολης, που θα γίνει την Τετάρτη (2/4, 5μμ), στο Γεντί Κουλέ. 

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει: 

"Ένα σκαλοπάτι, έμεινε μόνο!
Πάμε, να το ανέβουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!
Την Τετάρτη (2/4, 5μμ), όλοι στο γήπεδο μας, για την ΠΡΟΚΡΙΣΗ στον τελικό Κυπέλλου!
Γιατί, η ομάδα μας, ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ!" #ofierasitechnis

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi