Εντυπωσίασαν οι έφηβοι (Κ17) του ΟΦΗ, στην πρώτη φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, που έγινε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Οι μικροί του ΟΦΗ, κάποιοι απο τους οποίους αγωνίζονται ήδη στην πρώτη ομάδα, έδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει και για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, υπάρχει υλικό και ταλέντο για τα επόμενα χρόνια.
Οι έφηβοι του ΟΦΗ, σημείωσαν δυο νίκες επί του ΝΟ Ρεθύμνου με 13-7 (3-0, 2-3, 5-1, 3-3) και του ΝΟ Αγίου Νικολάου με 14-7 ((1-7, 1-6, 2-0, 3-1), ενώ ηττήθηκαν απο το ΝΟ Χανίων με 19-8 (3-1, 6-2, 4-3, 6-2).
Πλέον ετοιμάζονται για την επόμενη φάση, της διοργάνωσης, που θα γίνει σε δυο εβδομάδες.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Κώστας Φιτσανάκης, σχολιάζοντας, την εικόνα των εφήβων του ΟΦΗ, στους αγώνες, ανέφερε ότι "δείξαμε πολύ καλή εικόνα. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε αρκετά παιδιά σε αυτήν την κατηγορία. Στο παιχνίδι με τα Χανιά και το Ρέθυμνο, δεν έπαιξαν τα παιδιά που έχουμε στο ανδρικό και χρησιμοποιήσαμε και άλλους αθλητές. Έχουμε στόχο. Θέλουμε να πάμε μακριά, φέτος στην κατηγορία του εφηβικού".
Aναλυτικά οι συνθέσεις και τα αποτελέσματα των εφήβων της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, στους αγώνες:
ΝΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΟΦΗ 7-14 (1-7, 1-6, 2-0, 3-1).
ΟΦΗ: Λασηθιωτάκης, Βάλσαμος 2 , Γαλυφιανάκης 2, Σχοιναράκης, Καλλέργης 2, Αμοναχάκης 1, Ρομπογιαννάκης 2, Βισκαδουράκης , Αγγελάκης 1 , Πολίτης 1 , Μπουμπάκης 1, Πατούνας 2, Χαραλάμπης, Μιχελινάκης , Φανταουτσάκης.
ΝΟ ΧΑΝΙΩΝ – ΟΦΗ 19-8 (3-1, 6-2, 4-3, 6-2).
ΟΦΗ: Λασηθιωτάκης, Βάλσαμος , Σχοιναράκης, Καλλέργης, Αμοναχάκης, Ρομπογιαννάκης, Βισκαδουράκης 1, Αγγελάκης 1, Πολίτης 3, Μπουμπάκης 1, Χαραλάμπης, Μιχελινάκης , Φανταουτσάκης , Διακάκης 1, Θεοδοσάκης 1.
ΟΦΗ-ΝΟΡΕΘΥΜΝΟΥ 13-7 (3-0, 2-3, 5-1, 3-3).
ΟΦΗ: Λασηθιωτάκης, Βάλσαμος 3, Γαλυφιανάκης 3, Σχοιναράκης, Καλλέργης, Αμοναχάκης 3, Ρομπογιαννάκης, Βισκαδουράκης, Αγγελάκης, Πολίτης 1, Μπουμπάκης 1, Πατούνας, Χαραλάμπης, Μιχελινάκης 1, Φανταουτσάκης 1.
Ελληνική σφυρίχτρα, με ...παρατηρητή τον πρόεδρο της ΚΕΔ Γάλλο Λανουά, στη ρεβάνς του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, την προσεχή Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ!
Αντίθετα, ξένος διαιτητής, ο Νορβηγός Ροχίτ Σάγκι στον αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακός, στη ρεβάνς του 6-0 με το οποίο ειχαν κερδίσει οι ερυθρόλευκοι στο πρώτο παιχνίδι!
Σύμφωνα δηλαδή με την ΚΕΔ, το παιχνίδι ΑΕΚ-Ολυμπιακός είναι μεγαλύτερης ...διαιτητικής επικινδυνότητας, απο ότι εκείνο του Γεντί Κουλέ, για να ορίσει ξένο διαιτητή στο ένα και Ελληνα, στο άλλο.
Στο κατάμεστο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να πάρει την πρόκριση στον τελικό, με πλεονέκτημα τη νίκη του με 1-0 στον πρώτο αγώνα, στην Τρίπολη.
VAR στο παιχνίδι του ΟΦΗ, θα είναι ο διαιτητής Ευαγγέλου, με βοηθό τον Κουμπαράκη.
Ενώ βοηθοί του Παπαπέτρου, θα είναι οι Δημητριάδης, Μπούξμπαουμ, 4ος ο Πολυχρόνης.
Στον αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ο Νορβηγός Σάγκι είναι διαιτητής πρώτης κατηγορίας, και θα έχει βοηθούς τους συμπατριώτες του Γένσεν Μόρτεν και Ντάλε Αντερς Όλαβ, 4ος θα είναι ο Τσακαλίδης και στο VAR o Χάγκεν Τομ Χάραλντ με βοηθό τον Ι. Παπαδόπουλο.
Παρακολουθείστε όλο τον ημιτελικό Κυπέλλου Ελλάδος, του ΟΦΗ, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο Τ9 στους Κωστακιούς Αρτας.
Στην παρθενική του παρουσία, σε Final 4, o ΟΦΗ ηττήθηκε με 1-3 (17-25, 18-25, 25-22, 14-25), κάνοντας αξιοπρεπή παρουσία, απέναντι στην ομάδα που τελικά κατέκτησε το Κύπελλο.
Δείτε όλο το παιχνίδι, που μεταδόθηκε απο την κρατική τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ