Με τη Δάφνη, με πλεονέκτημα έδρας, μπαίνουν στην μάχη των πλει-οφ ανόδου, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Στον άλλο ημιτελικό, των πλει-οφ, θα αναμετρηθούν ο Φοίβος Μελισσίων, με την Αργυρούπολη, με τον πρώτο να έχει το πλεονέκτημα έδρας.
Tα ζευγάρια, στα ημιτελικά των πλει-οφ ανόδου, είναι 1-4 και 2-3.
Οι ομάδες που θα κάνουν δυο νίκες, προκρίνονται στους τελικούς, για την διεκδίκηση του τίτλου και της μοναδικής θέσης, που οδηγεί στην Pre League Γυναικών, ξανά στις δυο νίκες, με πλεονέκτημα έδρας, την ομάδα που τερμάτισε πιο ψηλά στην βαθμολογία, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε, ότι, μετά την ήττα στα Μελίσσια, απο τον Φοίβο με 3-0 σετ (25 – 20, 25 -23, 25 -19) τα κορίτσια του ΟΦΗ, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, με ένα βαθμό, πίσω απο τον Φοίβο.
Α2 Γυναικών
22η αγωνιστική-Aποτελέσματα
Ηλιούπολη – Πετρούπολη 3-2
(26 – 24, 23 – 25, 23 – 25, 25 – 16, 15 – 11)
Θρίαμβος Χαϊδαρίου – Αργυρούπολη 3-1
(25 – 23, 24 – 26, 25 – 23, 25 – 15)
Κύδων – Ν. ΟΠΕΡ 0-3
(22 – 25, 17 – 25, 17 – 25)
Φοίβος – ΟΦΗ 3-0
(25 – 20, 25 -23, 25 -19)
Παναχαϊκή – Αγ. Παρασκευή 3-2
(25 – 22, 17 – 25, 17 – 25, 28 – 26, 15 – 8)
Αιγάλεω – Δάφνη Αγ. Δημητρίου 1-3
(26 – 24, 17 – 25, 21 – 25, 13 – 25)
Τελική βαθμολογία
1.ΣΦΑΜ Φοίβος 55 (58-18)
2.ΟΦΗ 54 (56-17)
3.Δάφνη Αγίου Δημήτριου 49 (55-23)
4.ΑΟΝ Αργυρούπολης 48 (53-23)
————————————————————-
5.Θρίαμβος Χαϊδαρίου 43 (48-34)
6.ΓΣ Ηλιούπολης 40 (48-35)
7.ΓΣ Πετρούπολης 30 (38-42)
8.Νέος ΟΠΕ Ρεθύμνου 24 (32-48)
9.Παναχαϊκή 22 (28-49)
10.Αιγάλεω 20 (28-54)
11.ΑΕ Αγ. Παρασκευής 11 (19-58)
12.Κύδων 0 (4-66)
Πλέι οφ 1-4 (στις 2 νίκες)
Φοίβος-Αργυρούπολη
ΟΦΗ-Δάφνη Αγ. Δημητρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εχασαν την πρωτιά στην τελευταία αγωνιστική, τα κορίτσια του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια πολύ όμορφη στιγμή, στο κλειστό του Λίντο.
Στο ημίχρονο του αγώνα, ΟΦΗ-Αναγέννηση 84-77, η επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, βράβευσε το Λεωνίδα Σακούτη, επι 5 δεκαετίες φυσικοθεραπευτή του ποδοσφαιρικού ΟΦΗ, ο οποίος γνώρισε την αποθέωση, απο το κοινό.
Η συγκίνηση ξεχείλισε, τη στιγμή της βράβευσης του θρυλικού Λεωνίδα, απο τα "χρυσά χέρια" του οποίου έχουν περάσει γενιές και γενιές ποδοσφαιριστών στον ΟΦΗ!
Ο κόσμος τον αγαπάει και όλο το γήπεδο, ξέσπασε σε ένα θερμό χειροκρότημα.
Στις εξέδρες μάλιστα, βρέθηκαν και αρκετοί απο τον ποδοσφαιρικό ΟΦΗ, σε αυτή τη συγκινητική βράβευση, στο Λεωνίδα Σακούτη.
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ηλίας Πουρσανίδης, ο προπονητής Μίλαν Ράσταβατς, ο γυμναστής Νίκος Κουνδουράκης, που είναι αδελφικός φίλος με το Λεωνίδα και έχουν μαζί ζήσει πολλά στον ΟΦΗ, οι ποδοσφαιριστές Λαμπρόπουλος, Χριστογεώργος, Φανουράκης, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ Μανώλης Βογιατζάκης.
Ο Λεωνίδας Σακούτης, είναι ένας ζωντανός θρύλος, του ΟΦΗ, με μεγάλη προσφορά στο σύλλογο.
Είναι απο εκείνους, που τα έχουν ζήσει...όλα!
Δόξες, χαρές, αλλά και μεγάλες λύπες.
Ο ίδιος παρέλαβε συγκινημένος, το βραβείο του και ευχαρίστησε τον κόσμο για το ζεστό χειροκρότημα.
Ηταν μια πραγματικά πολύ όμορφη στιγμή, η βράβευση του θρυλικού "Λέο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ