Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), ήταν στους βασικοιύς υποστηρικτές του 1ου Forum για την Ισότητα - Συμπερίληψη - Προσβασιμότητα «Equality 4 All» που πραγματοποιήθηκε στις 10-11-12 Μαρτίου 2025, στο χώρο του Πολιτιστικού και Συνεδριακού Κέντρου του Δήμου Ηρακλείου, στην Κρήτη.
Στο 3ήμερο Forum, βασικοί ομιλητές του συνεδρίου, ήταν μεταξύ άλλων, δυο εκλεκτά μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, η Εύα Σημαιάκη αναπληρώτρια πρόεδρος του ΕΑΚΗ και η Μαρία Παπαδάκη, ταμίας του ΕΑΚΗ.
Η Εύα Σημαιάκη, μίλησε για την γυναίκα στην επιχειρηματικότητα, ενώ σαν πρώην πρωταθλήτρια κολύμβησης, συμμετείχε και στις αθλητικές δράσεις, στις οποίες συμμετείχαν 280 παιδιά, απο δημοτικά σχολεία του Ηρακλείου.
Η Μαρία Παπαδάκη, μίλησε για τη γυναίκα και τον αθλητισμό, ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής.
Να σημειωθεί ότι, τις εργασίες του συνεδρίου παρακολούθησε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, η Γραμματέας του ΕΑΚΗ Νατάσα Μπουρνάζου, η αναπληρώτρια ταμίας Ρία Καψάλη και το μέλος του ΕΑΚΗ Εφη Πασπαλάκη, με μεγάλη εμπειρία και συμμετοχή σε θέματα συμπερίληψης και προσβασιμότητας.
Η φετινή διοργάνωση σχεδιάστηκε με την προοπτική να δημιουργηθεί μια δυναμική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προαγωγής θεμάτων για την «Ισότητα – Συμπερίληψη – Προσβασιμότητα» με σκοπό την ενημέρωση, την προαγωγή και τη διαχείριση της διαφορετικότητας σε κάθε τομέα της ζωής μας.
Στην εκδήλωση, πραγματοποιήθηκαν δράσεις, με την παρουσίαση παραολυμπιακών αθλημάτων, σε μικρούς μαθητές, απο δημοτικά σχολεία του Ηρακλείου.
Απο τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του 3ήμερου φόρουμ, ήταν οι δράσεις για την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν στην ισότιμη πρόσβαση ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, καθώς και η ανάπτυξη της εν συναίσθησης στους μαθητές/τριες μέσα από στοχευμένες βιωματικές δράσεις ώστε να φέρουν τον εαυτό τους στην θέση ενός/μιας αθλητή/τριας με αναπηρία.
Το μήνυμα που μεταδόθηκε στα παιδιά βιωματικά, έστω και για μερικές ώρες είναι ότι στο σύγχρονο σχολείο όλοι οι μαθητές/τριες μπορούν να ενσωματωθούν και να μάθουν να αποδέχονται την διαφορετικότητα.
Το 3ημερο Forum, Woman's Day 2025, «Equality 4 All» , με θέμα την Ισότητα, την Συμπερίληψη και την Προσβασιμότητα, στήριξαν, εκτός απο το ΕΑΚΗ, η Περιφέρεια Κρήτης, το Επιμελητήριο Ηρακλείου, το TEDEX University of Macedonia, το Humanity Greece, η Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης», ο Σύνδεσμος Ελλήνων Οικονομικών Διευθυντών Σ.Ε.Ο.ΔΙ, η ACT!ONAID, το ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΙΝΤΕΑ, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Ηρακλείου, ο ΣΕΒΠΗ.
"Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές. Το σύνθημα «Equality 4 All» πρέπει να γίνει συνείδηση για όλους. Σαν ΕΑΚΗ, θα είμαστε πάντα στο πλευρό τέτοιων δράσεων που αφορούν σοβαρά κοινωνικά ζητήματα, όπως είναι η Ισότητα, η Συμπερίληψη και η Προσβασιμότητα", αναφέρει στην ανακοίωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου.
"Ο ΟΦΗ αξίζει να βρίσκεται στα πλει-οφ" τονίζει ο προπονητής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
Στο πόλο του ΟΦΗ, αυτήν την εποχή, τόσο οι Ανδρες, όσο και οι Γυναίκες, διεκδικούν την είσοδο στα πλέι-οφ της Α2.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ήταν εξαιρετικό για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, σε Ανδρες και Γυναίκες.
Οι Ανδρες κέρδισαν τον ΠΕΚΕΒ με 15-10 και κλείδωσαν την σωτηρία στην Α2, ενώ πηγαίνουν τώρα για τα πλει-οφ, ενώ οι γυναίκες κέρδισαν εκτός έδρας τον Ηλυσιακό (7-8) και διεκδικούν και αυτές, την είσοδο στα πλει-οφ, στην Α2 γυναικών.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης, μας μίλησε για τη φετινή χρονιά και τις προσδοκίες, που υπάρχουν για τη συνέχεια, σε Ανδρες και Γυναίκες.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "πράγματι, ήταν ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο, για μας. Τα κορίτσια με πολύ καλή εμφάνιση κέρδισαν μέσα στον Ηλυσιακό και κοιτάζουμε τα πλέι-οφ.
Πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Στα αγόρια είμαστε σε τροχιά πλέι-οφ, διεκδικούμε μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι, τρείς στροφές πριν το φινάλε.
Εχουμε μπεί στην τελική ευθεία με πολύ ενέργεια. Οι μικροί μας αθλητές έχουν εξελιχθεί πολύ. Βγαίνουν μπροστά και έχουν εκμεταλλευτεί τις απουσίες των μεγαλύτερων παικτών. Πιστεύω ότι αξίζουμε να είμαστε στα πλει-οφ".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του προπονητή του ΟΦΗ.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ήθελαν δυο σετ, στο ντέρμπι κορυφής της Α2 γυναικών, με τον Φοίβο Μελισσίων, για να τερματίσουν στην πρώτη θέση, με τη λήξη της κανονικής διάρκειας, καθώς είχαν αβαντάζ δυο πόντων στην κορυφή, αλλά δεν βρέθηκαν σε καλή μέρα και γνώρισαν την ήττα με 3-0 σετ (25-20, 25-23, 25-19) , με αποτέλεσμα, να τερματίσουν στην δεύτερη θέση, καθώς ο Φοίβος με το καθαρό τρίποντο, πήρε στο νήμα την πρωτιά και το πλεονέκτημα έδρας, στα πλει-οφ ανόδου.
Παρ' όλα αυτά, ΟΦΗ και Φοίβος, θα μπούν με πλεονέκτημα έδρας (οι δυο πρώτοι, έναντι του τρίτου και του τέταρτου, στις δυο νίκες), στα ημιτελικά των πλει-οφ ανόδου, με στόχο την πρόκριση στους τελικούς, όπου πάλι στις δυο νίκες, ανεβαίνει μια ομάδα, στην Pre League Γυναικών.
Στα Μελίσσια, τα κορίτσια του ΟΦΗ, είχαν θέματα στην υποδοχή, με αποτέλεσμα, να μην είναι καλές στην επίθεση και ηττήθηκαν δίκαια, απέναντι σε μια ομάδα, που βρέθηκε σε καλύτερη μέρα.
Ο δρόμος πάντως, για τον τίτλο και την άνοδο, είναι ακόμη μακρύς.
Αν ο ΟΦΗ προκριθεί στα τελικά, με αντίπαλο τον Φοίβο, θα χρειαστεί να παίξει (στις δυο νίκες) με μειονέκτημα έδρας, για τον τίτλο και την άνοδο.