karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια νέα σελίδα στην ήδη πετυχημένη ιατρική του καριέρα, ανοίγει ο γιατρός του ΟΦΗ Κυριάκος Κακαβελάκης, ο οποίος πήρε την απόφαση να μετακομίσει στην Κύπρο και να συνεχίσει απο εκεί το έργο του.

Ο χειρούργος-ορθοπεδικός «δεξί χερι» του Γιώργου Στεφανουδάκη στην ιδιωτική κλινική Ιντερκλίνικ και επίλεκτο στέλεχος του ιατρικού επιτελείου του ΟΦΗ, στον οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες του απο το 2008, αποφάσισε να κάνει ένα νέο βήμα, στην επαγγελματική του και επιστημονική ενασχόληση. Μια νέα αρχή, μια νέα πρόκληση, τον περιμένει εκεί.

Στην Κύπρο, δεν άργησαν να μάθουν, για το ποιός είναι ο Κυριάκος Κακαβελάκης, και ήδη του ανέθεσαν την ευθύνη του ιατρικού επιτελείου της Νέα Σαλαμίνας Αμμοχώστου.

Λογικό, αν αναλογιστεί κανείς τις ικανότητες και την εμπειρία που έχει αναπτύξει στον ΟΦΗ.

Ο Κυριάκος, ένα απο τα πλέον αγαπητά πρόσωπα στον ΟΦΗ, μέλος και αυτός της τρομερής «παρέας» γιατρών και φυσικοθεραπευτών της ομάδας (Στεφανουδάκης, Ζερβάκης, Παππάς, Σακκούτης, Φρουδάκης), οι οποίοι χρόνια τώρα διαχειρίζονται την ιατρική κάλυψη των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ και έχουν αποκτήσει ένα τρομερό «δέσιμο» με τους παίκτες που μένουν και φεύγουν, ανακοίνωσε την απόφαση του να μεταβεί στην Κύπρο, με μια συγκινητική ανάρτιση-επιστολή στην σελίδα που έχει στο Facebook.

Tα εκατοντάδες LIKE και τα θετικά σχόλια για τον Κυριάκο, είναι μια ανταμοιβή και μια απόδειξη της δουλειάς του, του πάθους και της αγάπης, με την οποία  προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Ενα μεγάλο LIKE και απο εμάς λοιπόν, στον Κυριάκο, τα ταξίδια και οι στγμές με τον οποίο, πέρασα με τον ΟΦΗ πέρσι, στα δύσκολα γήπεδα της Γ' Εθνικής, θα μου μείνουν πάντα χαραγμένες στη μνήμη.

Οπως επίσης και ο τρόπος που πανηγύριζε τα γκολ του ΟΦΗ στα γήπεδα της Αθήνας, αφήνοντας στην άκρη τα ιατρικά σύνεργα, για να μπεί στο γήπεδο και να γίνει ένα με τους παίκτες.

Καλή τύχη και καλή αρχή φίλε. Αυτοί που αξίζουν, βρίσκουν πάντα τον τρόπο να δικαιώνονται...

Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμα του γιατρού του ΟΦΗ:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ) ΦΙΛΩΝ
Μετά από 5 περίπου εβδομάδες παραμονή στο Βέλγιο για μετεκπαίδευση, βρίσκομαι το τελευταίο διάστημα στην Κύπρο, όπου σκοπεύω να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά. Στην παρούσα φάση τα ιατρεία μου στην Κρήτη έχουν αναστείλει την λειτουργία τους (μέχρι νεωτέρας…). Τυχόν εκκρεμότητες ασθενών μου θα διευθετούνται από τον συνεργάτη μου Γιώργο Στεφανουδάκη, τον οποίο ευγνωμόνως ευχαριστώ για την συνεχή στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια και σήμερα, αλλά γιατί μου άνοιξε τον δρόμο για την Κύπρο.
Με ρωτάνε γιατί δεν χαιρέτησα κανέναν (ούτε τη μάνα μου…).

Η απάντηση είναι απλή: αφενός μεν φεύγοντας δεν είχα αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι, αφετέρου δε δεν έφυγα, απλά απουσιάζω!
Απουσιάζω από την κλινική, την Creta InterClinic, που τα τελευταία 5,5 χρόνια ανδρώθηκα ιατρικά, με τους υπέροχους ανθρώπους που εργάζονται εκεί. Απουσιάζω όμως και από το δεύτερο σπίτι μου… τον ΟΦΗ. Εξακολουθώ όμως να είμαι πιστός στρατιώτης του (μια φορά ΟΦΗ, για πάντα ΟΦΗ…).

Είναι πολύ πιθανή η παράλληλη εργασία μου σε Κρήτη και Κύπρο στο μέλλον.
Καλή αντάμωση!

ΥΓ 1: Θα απαντήσω σε όλα τα( δεκάδες) μηνύματα που έλαβα αυτό το διάστημα στο messenger. Πάντως για τους ανησυχούντες, είμαι καλά στην υγεία μου!
ΥΓ2: Είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω μηνύματος (SMS, Viber, Messenger). Το ελληνικό τηλέφωνο είναι σχεδόν σε αχρησία!
ΥΓ3: Μην ενοχλείτε την αγαπημένη μου γραμματέα και "κορη" Ελευθερια, δεν θα σας εξυπηρετήσει..... (τις εχω αναθέσει άλλα καθήκοντα!)
ΥΓ4: Μετά από τιμητική πρόταση του, επίσης πρόσφατα αφιχθέντα στην Κύπρο, προπονητή Στάικου Βεργέτη και συμφωνία με την διοίκηση της ομάδας, ανέλαβα το ιατρικό επιτελείο της Νέας Σαλαμίνας Αμμοχώστου, ιστορική προσφυγική ομάδα Α΄Εθνικής της Κύπρου ( το 1995 είχε βρεθεί αντιμέτωπη με τον ΟΦΗ στο κύπελλο Ιντερτότο!).

«Είναι τραγικό αυτο που συμβαίνει με την Football league» τονίζει ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Κώστας Δάφκος. Σε συνέντευξη που έδωσε στον Athletic Radio 104,2 τόνισε οτι ποτέ στηνκαριέρα του δεν έχει συναντήσει ξανά κάτι τέτοιο, να αργήσει τόσο πολύ να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και κάλεσε τους αρμόδιους να κινηθούν πιο ενεργά.

Οι πιο σημαντικές αναφορά του Κώστα Δάφκου στον Athletic Radio 104,2:

Για το πως αντιμετωπίζει ο ίδιος τις συνεχείς αναβολές του πρωταθλήματος: «Σε εμένα προσωπικά συμβαίνει πρώτη φορά αλλά τόσο πολύ το συναντώ. Είναι κάτι τραγικό, κάνουμε προετοιμασία από τον Ιούλιο, έχει μπει Οκτώβρης και δεν ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει».

Για τα συνεχόμενα φιλικά που δίνει ο ΟΦΗ: «Τα φιλικά είναι φιλικά, δεν είναι επίσημα. Όλοι περιμένουν τα επίσημα παιχνίδια, προσπαθούμε να έχουμε στο μυαλό μας ότι σαν να έχει ξεκινήσει η χρονιά».

Για τον τρόπο αντίδρασης που θα μπορούσε να υπάρξει: «Στην Ελλάδα είμαστε, ένα ακόμα κακό που συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο – είναι και αυτό. Δεν γνωρίζω καν αν αυτό συμβαίνει σε άλλη χώρα. Η Football League δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, δεν γνωρίζω ποια είναι η λύση – αυτό είναι θέμα των αρμόδιων. Πρέπει να κινηθούν πιο ενεργά. Τα παιδιά στον ΠΣΑΠ έχουν βοηθήσει αρκετά τον Έλληνα ποδοσφαιριστή, αν κοιτάξουμε πιο πίσω δεν υπήρχαν οι διευκολύνσεις που υπάρχουν τώρα».

Για το πως θα επιδράσει στον ΟΦΗ: «Σε καμία περίπτωση δεν κάνει καλό, πιστεύω ότι κάνει κακό. Η ομάδα μπαίνει σε έναν ρυθμό, περνάει ένα στάδιο κούρασης και μέσα από τα φιλικά φορμάρεται ώστε να είναι έτοιμη στην έναρξη του πρωταθλήματος. Όσο παίρνει αναβολή η έναρξη του πρωταθλήματος, τότε ο σχεδιασμός μένει πίσω».

Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: «Για εμένα ο ΟΦΗ αποτελεί πρόκληση. Και σαν ομάδα γιατί έχει ιστορία, δυναμική αλλά και γιατί είναι μια ομάδα που επιστρέφει στην Σούπερ Λιγκ. Έκανα την καλύτερη επιλογή και δεν το μετανιώνω».

Για το φετινό πρωτάθλημα: «Σίγουρα, θα είναι πολύ δύσκολο το φετινό πρωτάθλημα. Θα είναι ένας «Γολγοθάς» και θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί θα μπουν εμβόλιμες αγωνιστικές. Υπάρχουν ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν όπως εμείς, ο Άρης ή τα Τρίκαλα. Για εμένα, αυτό που μετράει είναι η ομάδα να έχει διάρκεια».

Για το ενδεχόμενο να υπάρξουν εμβόλιμες αγωνιστικές: «Το κάνει ακόμα πιο δύσκολο. Θα υπάρχουν συνεχή παιχνίδια όμως κατά κάποιο τρόπο, αυτό σε κρατάει εγρήγορση. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει καλή προετοιμασία».

Για το πως έχει εγκλιματιστεί στον ΟΦΗ και το Ηράκλειο: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η πόλη είναι ωραία, η ομάδα δουλεύει σε υψηλούς ρυθμούς, έχουμε το ΒΑΚ, αυτό το στολίδι, το οποίο το διαθέτουν λίγες ομάδες στην Ελλάδα. Νιώθω πολύ ωραία, έχω εγκλιματιστεί».

«Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ» τονίζει ο Ιμπαν Ράντι. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα neakriti.gr τονιζει ότι «πρέπει να είμαστε στην κορυφή και θα παλέψουμε για αυτό με όλες μας τις δυνάμεις. Δε θα είναι εύκολο, αλλά μέσα από τη σκληρή δουλειά θα τα καταφέρουμε. Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε. Πολύ δουλειά και συγκέντρωση για το στόχο μας, που είναι η άνοδος στην Σούπερ Λίγκα. Θα δώσουμε τα πάντα για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε».

Γα τις συνθήκες που έχει βρει στον ΟΦΗ, ο Ράντι, επισημαίνει ότι «τα πράγματα στον ΟΦΗ είναι όπως τα περίμενα. Ήρθα σε μια από τις καλύτερες ομάδες. Αυτό που μένει τώρα είναι να δουλέψουμε σκληρά για να έρθουν οι νίκες. Μου αρέσει πολύ το περιβάλλον στον ΟΦΗ και η πόλη του Ηρακλείου. Αισθάνομαι καλά. Ήρθα να δουλέψω και είναι υπέροχο ότι βρήκα μια οικογένεια και εξαιρετικούς ανθρώπους. Όλοι μαζί βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο. Αυτό που επιθυμώ είναι να έχουμε καλά παιχνίδια και να χαιρόμαστε τις επιτυχίες. Όσο για την πόλη, νιώθω πολύ όμορφα που ζω εδώ και οι άνθρωποι είναι εξαιρετικοί».

Για την μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη της Football League ο Ράντι επισημαίνει πως «Δεν είναι καλό για τους ποδοσφαιριστές, να υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος. Κανονικά η προετοιμασία διαρκεί 45 μέρες μάξιμουμ και έχουμε ήδη περάσει κατά πολύ αυτό το όριο. Για όλες τις ομάδες υπάρχει αυτή η δυσκολία. Πρέπει να το δεχθούμε και να φροντίσουμε να είμαστε έτοιμοι όταν θα αρχίσουν τα παιχνίδια».

Για τον τρόπο δουλειάς του Νίκου Νιόπλια και την αγωνιστική φιλοσοφία επισημαίνει ότι «ο προπονητής μας έχει πολύ καλές ιδέες για το ποδόσφαιρο. Μας καθοδηγεί άψογα και γινόμαστε ομάδα. Έχουμε δουλέψει σε όλους τους τομείς πολύ καλά. Θέλουμε να έχουμε κατοχή της μπάλας, να είμαστε επικίνδυνοι στην επίθεση και να δημιουργούμε ευκαιρίες, μέσα από τη συνοχή μας ως σύνολο. Η νοοτροπία νικητή που υπάρχει στο εσωτερικό της ομάδας, νομίζω ότι θα μας χαρακτηρίζει από την αρχή μέχρι το τέλος»

Ο 29χρονος μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ έστειλε το μήνυμα του και στο φίλαθλο κόσμο της ομάδας.Οπως λέει «θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους μας, γιατί ενώ δεν έχουμε ακόμα πρωτάθλημα είναι συνεχώς κοντά μας. Για μας τους ποδοσφαιριστές είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θα κάνουμε τα πάντα για να ανταποδώσουμε, με καλές στιγμές στη διάρκεια της σεζόν».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi