Ερωτηματικό αποτελεί στον Εργοτέλη η συμμετοχή των Λεάλ και Καλέ στο ντέρμπι της Κυριακής με τον Ιωνικό στη Νίκαια.
Οι δυο σταρ του Εργοτέλη ταλαιπωρούνται από τραυματισμούς.
Περισσότερες πιθανότητες να αγωνιστεί στο ντέρμπι, φαίνεται να έχει ο Καλέ.
Στο τέλος της εβδομάδας αναμένεται να κριθεί η συμμετοχή και των δυο στο ντέρμπι της Νίκαιας.
O Eργοτέλης πηγαίνει με μια διαφορά +4 απέναντι στον βασικό του αντίπαλο για την άνοδο και θέλει να τη διατηρήσει.
Ο Εργοτέλης προέρχεται απο το 4Χ4 που τον έχει φέρει στην κορυφή της βαθμολογίας, ενώ ο Ιωνικός με καλή ψυχολογία απο τη νίκη στο ντέρμπι με την Κηφισιά.
Πως έχει η κατάταξη
Η Ρόδος επικράτησε με 2-1 της Προοδευτικής στην έδρα της, στον αγώνα με τον οποίο έπεσε η αυλαία της 4ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ΄Εθνικής.
Ουραγός χωρίς βαθμό στις 4 πρώτες αγωνιστικές η ιστορική ομάδα του Κορυδαλλού, η οποία εξελίσσεται στον αδύναμο κρίκο της κατηγορίας.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 4 αγώνες)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ.
1. Εργοτέλης 12 4
-. Ερμής Ζωνιανών 12 4
3. ΠΟΑ 9 4
4. Ιωνικός 8 4
3. Άγιος Ιερόθεος 6 3
4.Ιαλυσός 6 4
7. ΑΕ Κηφισιάς 4 4
-. ΙΝΚΑ Χανίων 4 3
-. Πανθηραϊκός 4 4
-. Θύελλα Ραφήνας 4 4
11. Ρόδος 4 4
12. Εθνικός 4 3
-. Ηλυσιακός 2 3
-. Τριγλία Ραφήνας 1 4
15. Προοδευτική 0 3
5η αγωνιστική 20ή Αγωνιστική
Ερμής Ζωνιανών-Ρόδος
Εθνικός Πειραιά-ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ
ΠΟ Ατσαλένιου-Προοδευτική
Άγιος Ιερόθεος-Ηλυσιακός
Τριγλία Ραφήνας-Θύελλα Ραφήνας
Ιωνικός-Εργοτέλης
Ιάλυσος-Κηφισιά
Ρεπό: Πανθηραϊκός

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τέταρτη αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και το μεγάλο παιχνίδι γίνεται στην Κηφισιά, όπου η τοπική ομάδα υποδέχεται τον Ιωνικό.
Η ομάδα της Νίκαιας, προβάλει ως το μεγάλο αντίπαλο δέος του Εργοτέλη για τον τίτλο και θα παίξει με πίεση, καθώς αν χάσει και άλλο έδαφος (ήδη μετράει δυο ισοπαλίες με Εθνικό και Πανθηραικό), τότε θα αρχίσει να βλέπει τον Εργοτέλη, ο οποίος βρίσκεται ήδη στο +4 να απομακρύνεται στην κορυφή της βαθμολογίας. Και ας τον υποδέχεται την επόμενη αγωνιστική στη Νίκαια.
Ο Εργοτέλης, υποδέχεται την Τριγλία Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο και δείχνει έτοιμος για το 4Χ4. Ακόμα και αν η ομάδα του Γάννη Χατζηνικολάου, στερηθεί τις υπηρεσίες των Λεάλ και Καλέ (προφυλάσονται λόγω τραυματισμού για το ντέρμπι με τον Ιωνικό), οι πρωτοπόροι έχουν το «βάθος» να καλύψουν το κενό και να φτάσουν σε μια ακόμη νίκη, απέναντι σε μια ομάδα, που δεν έχει καμία σχέσημε το συνολο-μοντέλο, που παρουσίασε πέρσι στην Γ' Εθνική, όπου «κόντραρε» στα ίσια τον ΟΦΗ μέχρι το τέλος.
Φέτος η Τριγλία, θέλει απλά να σωθεί, κατεβαίνει στο Ηράκλειο με πολλές απουσίες, ενώ στα μέσα της εβδομάδας, έφυγε απο τον πάγκο ο προπονητής Ψυρρόπουλος, ο οποίος πέρσι οδήγησε τον Φωστήρα, ιδανικά όλη τη χρονιά.
Ο Εργοτέλης μόνο αν «αυτοκτονήσει» μπορεί να στραβοπατήσει απέναντι σε αυτήν την ομάδα. Είναι μια καλή ευκαιρία για μια ακόμη νίκη, ώστε να πάει με καλή ψυχολογία στο ντέρμπι με τον Ιωνικό, την επόμενη αγωνιστική.
Ο ΠΟΑ αγωνίζεται στην Ραφήνα (Θύελλα) σε ένα πολύ κακό γήπεδο με πλαστικό τάπητα και αναζητάει...αντίδραση μετά την ήττα (και κυρίως με το τρόπο που αυτή ήρθε με το γκολ στο φινάλε) απο τον Εργοτέλη.
Κόντρα σε μια ομάδα έδρας, ο ΠΟΑ καλείται να σταθεί όρθιος και να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα, που θα τον βοηθήσει να ανακτήσει την ψυχολογία του και να σταθεί στα πόδια του, στη συνέχεια.
Πάντα μια καλή νίκη βοηθάει σε αυτό, ενώ μια ακόμη ήττα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τα πράγματα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το κρητικό ντέρμπι της αγωνιστικής ΙΝΚΑ-Ερμής Ζωνιανών στα Χανιά. Οι γηπεδούχοι δεν έχουν δεχθεί ακόμη γκολ, ενώ ο Ερμής έχει τρείς νίκες με το «φτωχό» αλλά πολύτιμο 1-0 και θέλει ένα ακόμη αποτέλεσμα, που θα τον κρατήσει ψηλά.
Η αγωνιστική άνοιξε με τη νίκη του Ιαλυσού στη Ρόδο επί του μαχητκού Πανθηραικού με 2-1. Η ομάδα του Παπαματθαιάκη προηγήθηκε, ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου με πέναλτι και τελικά έχασε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να κερδίσει με βάση τις ευκαιρίες που είχε.
Η ομάδα της Σαντορίνης προερχόταν απο τον μεγάλο βαθμό στη Νίκαια επί του Ιωνικού και επιβεβαίωσε και σε αυτό το παιχνίδι, ότι είναι μια πολύ καλή ομάδα, απλά της λείπει το «κάτι» παραπάνω για να κάνει την υπέρβαση σε τέτοια παιχνίδια.
Οι Ροδίτες πήραν τη νίκη έχοντας για πρώτη φορά στον πάγκο το νέο προπονητή Ηλία Φυντάνη, μετά το διαζύγιο με τον Γιώργο Σάββενα.
Ενα ενδιαφέρον στοιχείο στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, είναι οι αλλαγές προπονητών πριν την ..παρέλαση.
Ηδη έχουν φύγει Ορφανίδης (Ρόδος), Ψυρρόπουλος (Τριγλία), Σάββενας (Ιαλυσός) και όπως μου λέει ο καλός μου φίλος ρεπόρτερ-εξπέρ στην Γ' Εθνική Κυριάκος Παντζαρίδης (stoplexto.gr), σε αυτήν την αγωνιστική θα έχουμε μια ακόμη «αλλαγή» στους πάγκους του ομίλου.
Καλή Κυριακή σε όλους!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Oτι πρέπει να γνωρίζετε για την 4η αγωνιστική στην Γ' Εθνική
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Φιλικά και ...κόντρα φιλικά για τον ΟΦΗ.
Εχει χαθεί πια ο λογαριασμός!
Ενα γύρο πρωταθλήματος, σε ...φιλικά έχει παίξει ο ΟΦΗ, αλλά και πάλι τίποτα.
Το πρωτάθλημα της Football league δεν ξεκινάει αφού δεν υπάρχει...σάλιο, ενω τα έσοδα απο το τηλεοπτικό συμβόλαιο, είναι μακριά απο τις αρχικές προσδοκίες. Ετσι η αναστολή της σέντρας, παρατείνεται.
Στον ΟΦΗ, θα επιχειρήσουν να ξεπεράσουν τη νέα αναβολή της έναρξης του πρωταθλήματος με ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι.
Η κρητική ομάδα θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (6μμ) στο Γεντί Κουλέ τον Πανθηραικό.
Το φιλικό παιχνίδι που είχε προγραμματιστεί με τον ΑΟΧανιά για την Τετάρτη (5/10) στα Χανιά, ματαιώθηκε, καθώς δεν κατέστη δυνατό το φιλικό να γίνει στο γήπεδο των Περιβολίών.
Ο ΟΦΗ ήταν θετικός να παίξει στο γήπεδο, όπου θα αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα (όταν γίνει) τον Κισσαμικό, αλλά τελικά ο ΑΟΧανιά δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει το γήπεδο, το οποίο μοιράζονται τρείς ομάδες στα Χανιά: Πλατανιάς, ΚΙσσαμικός και ΑΟΧανιά!
Η ομάδα των Χανίων πρότεινε στον ΟΦΗ, η αναμέτρηση να γίνει στο Μάλεμε, αλλά ο κακός αγωνιστικός χώρος, προβλημάτισε τους ανθρώπους τουΟΦΗ, οι οποίοι δεν θέλουν αυτήν την εποχη να ρισκάρουν κάποιο τραυματισμό.
Ετσι, η «ανταπόδωση» απο τον ΟΦΗ προς τον ΑΟΧανιά για το φιλικό που έγινε το περασμένο Σάββατο στο Γεντί Κουλέ, πήρε...αναβολή. Οπως και η σέντρα του πρωταθλήματος!
Στον ΟΦΗ, η εικόνα στο φιλικό με τον ΑΟΧανιά (1-0), το περασμένο Σάββατο στο Γεντί Κουλέ σκόρπισε ικανοποίηση, γιατί για μια ακόμη φορά ο ΟΦΗ έδειξε σοβαρή και οργανωμένη εικόνα σαν ομάδα στο παιχνίδι του, ωστόσο το μεγάλο ερωτηματικό παραμένει το πότε θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα.
(Δείτε εδω τα στιγμιότυπα του φιλικού ΟΦΗ-ΑΟΧανιά)
«Κάναμε πολύ καλή εμφάνιση και είμαι ικανοποιημένος» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας για την εικόνα του ΟΦΗ στη φιλική νίκη με 1-0 επί του ΑΟΧανιά.
(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του).
«Κάναμε καλή εμφάνιση. Μπορούσαμε και περισσότερα γκολ» το σχόλιο του τερματοφύλακα του ΟΦΗ Κώστα Δάφκου.
(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)
«Ο ΟΦΗ θα πρωταγωνιστήσει σίγουρα» ανέφερε ο τεχνικός του ΑΟΧανιά Αντώνης Δρακόπουλος.
(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)
Ο ΟΦΗ συνεχίζει την προετοιμασία του, συμπληρώνοντας τρείς μήνες στο γήπεδο, απο τις 18 Ιουλίου που έκανε την πρώτη συγκέντρωση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οσο για το αν θα του κάνει καλό ή κακό η αναβολή; Οι απόψεις διίστανται.
«Μπορεί να είναι κακό, αλλά μπορεί και καλό γιατί η ομάδα δένεται» ανέφερε ο Βασίλης Βαλλιάνος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας.
(Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του)
Ο 28χρονος αριστερός μπακ-χαφ είναι φορμαρισμένος αυτήν την εποχή και στο τελευταίο φιλικό με τον ΑΟΧανιά ήταν ο παίκτης που έβγαλε ιδανική σέντρα στον Βουό, για να στείλει ο Ιβοριανός επιθετικός με εξαιρετική γυριστή την μπάλα στα δίχτυα και να πετύχει το μοναδικό γκολ του αγώνα.
Στα αγωνιστικά ο Μιλοσάβλιεφ είναι ετοιμοπόλεμος και ξεπερασε και αυτός τον τραυματισμό του.
H ταχύτητα του στην επίθεση, έλειψε απο τον ΟΦΗ στο τελευταίο φιλικο με τα Χανιά. Οπως και οι γρήγορες κινήσεις του «υγιή» ΜΠουρσέλη, ο οποίος ανεβάζει επίσης ρυθμούς. Οι Δερμιτζάκης, Μπολάκης και Νάστος, παραμένουν στα...πιτς και παραμένουν στο ιατρικό δελτίο.
Στις δραστηριότητες της ομάδας, ενδιαφέρον είχε ο γενικός καθαρισμός που έγινε σε όλους τους χώρους του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, με τη λογική «να το προσέχουμε για να το έχουμε αυτό το κόσμημα» (Διαβάστε και εδώ σχετικά) , ενώ με μεγάλη προσοχή οι άνθρωποι του ΟΦΗ επεξεργάζονται αυτές τις μέρες την «ασπρόμαυρη γιορτή» που θα γίνει την Πέμπτη (7μμ) στο Talos Plaza, όπου θα γίνει η παρουσίαση της ομάδας, της νέας φανέλας με τον χορηγό της, αλλά και των εισιτήριων διαρκείας της φετινής χρονιάς. (Διαβάστε και εδώ σχετικά).
Ακόμη, στα θετικά, καταγράφεται η επιστροφή του ΟΦΗ στα σχολεία του Ηρακλείου, με την επίσκεψη στο 13ο Γενικό Λύκειο του «Τάλως» (Διαβάστε εδώ σχετικά), ανταλλαγή απόψεων με τα νέα παιδιά, στον διαχρονικό στόχο της ανάγκης δημιουργίας νέων φιλάθλων, αλλά και της συνεχής επαφ που πρέπει να έχει ένας σύλλογος όπως ο ΟΦΗ με τις μικρές ηλικίες. Αυτή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί...