Η Κ19 του ΟΦΗ πήρε την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, με τη νίκη που έκανε επί του Κεραυνού στο Ατσαλένιο με 1-0 (Διαβάστε εδώ σχετικά). Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Με γκολ του Πλευράκη στην παράταση η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ στο πρώτο της φετινό επίσημο παιχνίδι κέρδισε τον Κεραυνό με 1-0 και πήρε την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Οι συνθέσεις:
Κεραυνός (Κυριάκος Πετράς): Τσαχάκης, Ανδρικάκης, Κοκορέλιας, Κουκάκης, Κοντογιάννης, Αγγέλης (68’ Εκχόσου), Κενδριστάκης, Λέλεκας, Λίλος (85’ Χρονάκης),Δούκας, Κουγιουμτζάκης (97’ Πανταζής)
ΟΦΗ (Βασίλης Πλεσίτης): Παπαδάκης, Ψαράς, Ρουσάκης, Νηστικάκης, Ξενοκτιστάκης, Λιοδάκης, Κομνηνός (77’ λ.τ. Κουράκης), Τσουρνάκης (46’ Λαμπριανίδης), Ρεμούνδος, Πλευράκης, Καλαϊτζάκης.
Πίτσος: «Θέλουμε ακόμη δουλειά»
Ο Μηνάς Πίτσος τεχνικός διευθυντής της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ η οποία θα αγωνιστεί στοαντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league, ανέφερε για το πρώτο επισημο παιχνίδι της Κ19 ότι «είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά θέλουμε δουλειά ακόμη και το ξέρουμε. Τα παιδιά προσπαθούν πολύ. Στη συνέχεια είμαι βέβαιος ότι θα δείξουμε καλύτερα πράγματα».
Στο τοπικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και την Α1 ΕΠΣΗ, δυναμική κίνηση για τον Γιούχτα, ο οποίος απέκτησε τον Γιάννη Ζανελάρη, ο οποίος αποχώρησε απο τον Ερμή Ζωνιανών και πέρσι έκανε πολύ καλή χρονιά με τον ΠΑΟΚρουσώνα στην Γ' Εθνική. Μια κίνηση που επιβεβαιώνει τους πρωταγωνιστικούς στόχους που θέλει να έχει η ομάδα των Αρχανών στην Α1 ΕΠΣΗ, όπου κοντράρεται με τον Ηρόδοτο για τον τίτλο.
Ο Ζανελάρης έκανε πράγματα και θαύματα πέρσι με τον ΠΑΟΚρουσώνα στην Γ' Εθνική, ενώ οι περισσότεροι θυμούνται την γκολάρα, που έβαλε στην μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ επι του Φωστήρα στον Κρουσώνα!
Τέλος, σε μια ακόμη είδηση απο το τοπικό ποδόσφαιρο, παρελθόν αποτελεί απο την ομάδα του ΟΦΑρκαλοχωρίου ο Μανόλης Συντιχάκης.