karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η «Ασπρόμαυρη Γιορτή» που είχε σχεδιάσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με αφορμή την επίσημη παρουσίαση της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2016-17, ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Τα συγχαρητήρια απο όλους όσους βρέθηκαν στο Talos Plaza έπεσαν «βροχή», για το περιεχόμενο της πετυχημένης εκδήλωσης και την φαντασμαγορική ατμόσφαιρα.

Ο πολύς κοσμος που παραβρέθηκε, τα μικρά παιδιά που ειναι το σήμερα και το αύριο του ΟΦΗ, ο παλμός, το κέφι, ο ενθουσιασμός, το τραγούδι των φιλάθλων, τα βεγγαλικά, τα πολλά χαμόγελα και η θετική ενέργεια που αναδείχθηκε απο την βραδιά του ΟΦΗ την Πέμπτη (6/10) το βράδυ στο Talos Plaza, σκόρπισαν ικανοποίηση στα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Η βραδιά αυτή όμως πάνω απο όλα έστειλε «μηνύματα» προς πάσα κατεύθυνση για την δυναμική της ομάδας  και το γεγονός ότι επιστρέφει ξανά δυνατή στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο.

Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 την επόμενη μέρα της εκδήλωσης θέλησε να ευχαριστήσει όσους βοήθησαν στο να στεφθεί με επιτυχία.

Και αυτοί ήταν πολλοί.

«Ευχαριστούμε τις Αρχές του Ηρακλείου»

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαρίστησε τις Αρχές του Ηρακλείου που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.

Το πρώην Υπουργό Αθλητιμού, πρώην δήμαρχο Ηρακλείου, αλλά και πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Γιάννη Κουράκη, ο οποίος με την πολύτιμη συνεισφορά του στο να κλειστεί η χορηγία με την stoiximan.gr απέδειξε για μια ακόμη φορά την αγάπη του για την ομάδα.

Για την συμβολή του Γιάννη Κουράκη, αναφέρθηκε ιδαίτερα στην επίσημη τοποθέτηση του στην εκδήλωση και ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαρίστησε ακόμη το νυν δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό για την παρουσία του στην επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ. «Θα ειμαστε κοντά στον ΟΦΗ και θα τον στηρίζουμε με όλες με τι δυνάμεις με στόχο να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ» ανέφερε ο δήμαρχος Ηρακλείου στο περιθώριο της εκδήλωσης.

Την Περιφέρεια Κρήτης, τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, ο οποίος απουσίασε , λόγω υποχρεώσεων που είχε, αλλά και τον αντιπεριφερειάρχη Κρήτης και υπεύθυνο για θέματα αθλητισμού Νίκο Συριγωνάκη, που ήταν «παρών».

Τον αντιεισαγγελέα Εφετών Ηρακλείου Νίκο Μαρκάκη, ο οποίος ενθουσίάστηκε απο την εκδήλωση και έδωσε πολλά συγχαρτήρια στος ανθρώπους του ΟΦΗ.

Ακόμη την ΕΠΣΗρακλείου, το Νίκο Τζώρτζογλου και τα στελέχη της διοίκησης της ΕΠΣΗ, που είχαν δυναμική παρουσία στην εκδήλωση.

«Ευχαριστούμε την οικογένεια του ΟΦΗ»

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαρίστησε όμως και την οικογένεια του ΟΦΗ, η οποία ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της, σε αυτήν την επίσημη παρουσίαση της φετινής ομάδας.

Τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, την Κ19 του ΟΦΗ , την ομάδα του ΟΦΗ'94, την ακαδημία ποδοσφαίρου, την γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ που ομόρφυνε με την παρουσία της την εκδήλωση. Τους εκπροσώπους των συνδέσμων, τους μικρούς και μεγάλους φίλους του ΟΦΗ.

«Το ευχαριστώ σε σημαντικούς χορηγούς»

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαρίστησε σημαντικούς χορηγούς οι οποίοι στηρίζουν την προσπάθεια του ΟΦΗ.

Πρόκειται για τους:

-KAΦΕΣ ΔΑΝΔΑΛΗ

-VODAFONE

-MINOAN LINES

-PASTARELLA

-SUPER MARKET XAΛΚΙΑΔΑΚΗΣ

-VAVOULAS GROUP OF COMPANY

-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΡΟΥΤΑ

-ΗΟΤΕL GALAXY

-ΝΕΡΟ ΣΕΛΗΝΑΡΙ

-DELTA IKTEO

-ΠΛΑΤΑΚΗΣ ΕΙΔΗ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

- FRESH SNACK

-UNION

-ΥΦΑΝΤΗΣ

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην ανακοίνωση της ευχαριστεί ακόμη το Ταλως Πλαζα και τον Χρήστο Χούμπαυλη για την διάθεση της πλατείας.

 Τα αναψυκτικά ΦΗΜΗ και το εστιατόριο Pastarella για τον μπουφέ που ετοίμασε.

Την εταιρεία «Καβλεντάκης» για την μεγάλη συμβολή της στα ηχητικά της εκδήλωσης.

Το Ζαχαροπλαστείο «Πλατάκης» στις Πατέλες.

Την εταιρεία Art Fireworks για τα πυροτεχνήματα.

Τον  Λευτέρη Καλλέργη για την κάμερα drone που κάλυψε την εκδηλωση.

Το Γιώργο τον Μαυράκη για τις μουσικές επιλογές.

Την εταιρεία netmechanics η οποία υποστηρίζει την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ofi1925.gr

Ακόμη, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους του Ηρακλείου για την προβολή και συμπαράσταση στον ΟΦΗ.

Τέλος ευχαριστεί θερμά τον κρητικό καλλιτέχνη και φίλο του ΟΦΗ Γιώργο Γλυκοκόκαλο με την ορχήστρα του, για τα όμορφα τραγούδια που πρόσφεραν στους φιλάθλους της ομάδας μας.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 καταλήγει «Πέρσι στον ίδιο χώρο, στο φιλόξενο TALOS Plaza οι 9 επιχειρηματίες που ανέλαβαν την αναδόμηση του ΟΦΗ το περασμένο καλοκαίρι, έθεσαν ως στόχο την άμεση επιστροφή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.

Το πρώτο βήμα έγινε. Ο ΟΦΗ ξέφυγε απο την δύσκολη Γ' Εθνική και χρειάζεται ένα ακόμη βήμα για να επανέλθει εκεί που αξίζει να βρίσκεται.

Οι 9 επιχειρηματίες, μαζι με καποιούς ακόμη που φέτος διεύρυναν αυτήν την ομάδα επιχειρηματιών που διοικεί τον ΟΦΗ, ίδρυσαν την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Με πρόεδρο τον Γιάννη Πολεμαρχάκη οι μέτοχοι εξέλεγξαν μια διοίκηση, η οποία ανέλαβε να τρέξει την ομάδα.

Με σύνθημα απο τη διοικηση την οικονομική συνέπεια χωρίς υπερβολές και τη νοοτροπία της σκληρής καθημερινής δουλειάς, ο ΟΦΗ χωρίς φανφάρες, με χαμηλούς τόνους, αλλά με ένα ομοιογενές σύνολο, την αξία του οποίου παραδέχονται φίλοι και αντίπαλοι, είναι έτοιμος να μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος της Football league και να διεκδικήσει στο γήπεδο αυτό που δικαιούται.

Ελάτε όλοι μαζί να επαναφέρουμε τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει να βρίσκεται και του χρόνου σε μια ακόμη μεγαλύτερη εκδήλωση να πανηγυρίσουμε την άνοδο της ομάδας μας στην Σούπερ Λίγκ» καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

To Talos Plaza έγινε...Γεντί Κουλέ στην επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ

Η Stoiximan.gr κεντρικός χορηγός της φανέλας του ΟΦΗ

Αυτός είναι ο ΟΦΗ 2016-17

Δείτε VIDEOS απο την φαντασμαγορική επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ

To μήνυμα του αρχηγού του ΟΦΗ: «Κοντά μας ο κόσμος για να ανέβουμε στη Σούπερ Λίγκ»

Χαντί: Ο στόχος του ΟΦΗ είναι ένας. Η άνοδος

O ΟΦΗ δίνει το Σάββατο (8/10) στο Γεντί Κουλέ, ένα ακόμη φιλικό παιχίδι προετοιμασίας.

Αυτή τη φορά, αντίπαλος του ΟΦΗ, θα είναι ο Πανθηραικός (ομάδα Γ' Εθνικής). Το παιχνίδι θα αρχίσει στις 6μμ.

Στο φιλικό αυτό, δεν θα αγωνιστούν για τον ΟΦΗ οι Νάστος, Δερμιτζάκης και Μπολάκης, οι οποίοι ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα και αποθεραπεία.

«Απών» θα είναι και ο Ροβίθης που έχει ενοχλήσεις στο γόνατο, όπως και ο Κιάσσος που έχει ίωση.

Θα απουσιάσει και ο Ράντι, ο οποίος έχει υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα της χώρας του.

Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες θα βρίσκονται στο Γεντί Κουλέ το Σάββατο το απόγευμα.

Να σημειωθεί ότι η γενική είσοδος στο παιχνίδι είναι 5 ευρώ.

Ενώ, όπως έχει γίνει γνωστό,  θα ανοίξουν οι θύρες 2,3, 4,7,8,9 του γηπέδου του ΟΦΗ.

Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας της θύρας 1, θα μπούν στην θύρα 8.

Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας για τις θύρες 2,3 θα εισέλθουν στο γήπεδο από τη θύρα 7.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με το «αγαπημένο» του 1-0 με το οποίο έχει κάνει το 4Χ4 στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, το...τρενάκι του Ερμή Ζωνιανών «σφυρίζει» και το ερώτημα είναι «που πάει;».

Οι Ζωνιανοί αήττητοι και χωρίς μάλιστα να έχουν δεχθεί γκολ στα 4 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, φιγουράρουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας χέρι-χέρι με τον Εργοτέλη και δείχνουν να συνεχίζουν ιδανικά αυτό που είχαν ξεκινήσει πέρσι στην κατηγορία, όπου ήταν η ευχάριστη έκπληξη τερματίζοντας τελικά στην 6η θέση της κατάταξης.

Τελευταίο «θύμα» του Ερμή, το ΙΝΚΑ Χανίων, που δεν είχε δεχθεί ακόμη γκολ στο πρωτάθλημα, αλλά ο Τοπούζης στο 93' χάρισε με μια ωραία εκτέλεση, το «χρυσό» τρίποντο στους Ρεθυμνιώτες, μέσα στις Μουρνιές (0-1).

Το σημαντικό για τον Ερμή, είναι το γεγονός, ότι το καλοκαίρι «άλλαξε» σχεδόν όλη την ομάδα του, έφυγαν σημαντικοί παίκτες, αλλά η ομάδα όχι μόνο κράτησε τον χαρακτήρα της, αλλά παρέμεινε σε πολύ καλό επίπεδο!

Στα 4 πρώτα παιχνίδια ο Ερμής, δεν εντυπωσιάζει με την απόδοση του, αλλά δείχνει να έχει αφομοιώσει σαν ομάδα, ένα στυλ παιχνιδιού και μπορεί και παίρνει στο γήπεδο τα αποτελέσματα που θέλει!

Το 1-0 είναι νίκη, είναι τρεις βαθμοί και αυτό το «μοντέλο» δείχνει να ακολουθεί ο Ερμής του ελπιδοφόρου προπονητή Γιώργου Πετράκη, ο οποίος ποντάρει πολλά στην εμπειρία κάποιων παικτών όπως ο ογκόλιθος της άμυνας Ανυφαντάκης, αλλά και ο Φαμπίνο που απο τον ΟΦΗ μετακόμισε στα Ζωνιανά.

Πρόκειται για μια ομάδα, που έχει στηθεί με σήμα κατατεθέν το «μηδέν» στην άμυνα και απο εκεί και μετά ένα γκολ στην επίθεση και...φύγαμε γα το επόμενο παιχνίδι!

Οι Ζωνιανοί έχουν τρομάξει με το ξεκημα τους τα επίδοξα φαβορί της κατηγορίας, ωστόσο οι άνθρωποι της ομάδας, δεν πετούν στα σύννεφα.

Πάντως στην επόμενη αγωνιστική (5η) ο Ερμής υποδέχεται τη Ρόδο, ενώ ο πρωτοπόρος Εργοτέλης αγωνίζεται στη Νίκαια με τον Ιωνικό και αν ο συνδιασμός για τους Ζωνιανούς είναι ευνοικός, μπορεί την προσεχή Κυριακή, να απολαμβάνουν την μοναξιά της κορυφής, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη συνέχεια στην έκπληξη που διαγράφουν μέχρι σήμερα...

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΖΩΝΙΑΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΥΡΝΙΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Που το πάει ο Ερμής; Μεγάλο διπλό στις Μουρνιές!

Γ' Εθνική: 4Χ4 για Εργοτέλη και Ερμή Ζωνιανών, διπλό ο ΠΟΑ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi