To «βάπτισμα του πυρός» στον ΟΦΗ πήρε και ο 18χρονος τερματοφύλακας Μάνος Παπαδάκης, στον οποίο έδωσε ο Νίκος Νιόπλιας χρόνο συμμετοχής στη φιλική νίκη με 3-0 επί του Πανθηραικού στο Γεντί Κουλέ.
Μάλιστα ο νεαρός έκανε δυο εντυπωσιακές επεμβάσεις και διατήρησε το μηδέν κάτω απο τα γκολπόστ.
Ο ίδιος μετά το τέλος του αγώνα, ανέφερε ότι «ήταν το πρώτο μου παιχνίδι για μένα στο Γεντί Κουλέ. Δουλεύω και προσπαθώ για κάτι καλύτερο καθημερινά τόσο για μένα, όσο και για την ομάδα» ανέφερε ο νεαρός πορτιέρο, ο οποίος συμπληρώνει το τιμ τερματοφυλάκων της πρώτης ομάδας του ΟΦΗ, ενώ είναι μέλος και στην Κ19 του ΟΦΗ, όπως και οι Μανιαδής Κοντογιάννης, οι οποίοι κάνουν προπονήσεις με την πρώτη ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Σοβαρότητα και καλό πάσινγκ γκέιμ απο τον ΟΦΗ
Ο 18χρονος Στέλιος Μανιαδής, ο ο οποίος πριν απο λίγο καιρό υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, πήρε χρόνο συμμετοχής απο το Νίκο Νιόπλια στη φιλική νίκη με 3-0 επί του Πανθηραικού στο Γεντί Κουλέ (3-0).
Ο ταλαντούχος μέσος που έγινε επαγγελματίας αυτό το καλοκαίρι και είναι γέννημα-θρέμα του ΟΦΗ, ανέφερε ότι«ειχαμε την κυριαρχία του παιχνιδιού. Είχαμε την κατοχή της μπάλας, όπως μας είχε ζητήσει ο κόουτς. Κάναμε καλή εμφάνιση και κερδίσαμε το παιχνίδι».
Για την δική του εμφάνιση, τόνισε πως «ζω το όνειρο μου με τον ΟΦΗ. Ομως οι φιλοδοξίες μου δεν τελειώνουν εδώ. Θέλω να ανέβω και στο επόμενο σκαλοπάτι. Να δώσω την μάχη και να φτάσω στο επίπεδο των συπαικτών μου και να φτάσω πιο ψηλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ είχε πολύ καλή εικόνα στη φιλική νίκη με 3-0 επί του Πανθηραικού (ομάδα Γ' Εθνικής) στο Γεντί Κουλέ.
Δείτε στο παρακάτω γκολ το VIDEO με τα γκολ απο τους Μάνο (2) και Χαντί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Σοβαρότητα και καλό πάσινγκ γκέιμ απο τον ΟΦΗ