Με ένα φιλικό θα πορευθεί τελικά ο ΟΦΗ αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για το φιλικό παιχίδι με τον Πανθηραικό (ομάδα Γ' Εθνικής), που θα γίνει το Σάββατο (6μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Το φιλικό παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, που είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη (5/10) στα Χανιά, ματαιώθηκε, καθώς δεν κατέστη δυνατό το φιλικό να γίνει στο γήπεδο των Περιβολίών.
Ετσι το προπονητικό πρόγραμμα του ΟΦΗ θα συνεχιστεί χωρίς φιλικό την Τετάρτη, αλλά με προπόνηση που θα γίνει το πρωί (10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στην προπόνηση της Τρίτης (4/10) οι Δερμιτζάκης, Μπολάκης και Νάστος, συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Aρωμα...ΟΦΗ την Δευτέρα (3/10) στο 13ο Γενικό Λυκείο στην περιοχή «Τάλως» του Ηρακλείου!
Αντιπροσωπεία παικτών του ΟΦΗ, βρέθηκε στο λύκειο και μοίρασε αναμνηστικά δώρα και αυτόγραφα στους μαθητές. Την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ αποτελούσαν οι ποδοσφαιριστές Ανέστης Νάστος, Γιάννης Δερμιτζάκης και Μανόλης Μπολάκης, ενώ εκ μέρους της διοίκησης του ΟΦΗ βρέθηκε απο την επιτροπή δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Νίκος Ανδριαδάκης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ κάθισαν με τους μαθητές και αντάλλαξαν απόψεις για την φετινή ομάδα, το πρωτάθλημα της Football league και τους στόχους του ΟΦΗ.
Οι μαθητές χάρηκαν πολύ απο την επίσκεψη των παικτών του ΟΦΗ στο σχολείο τους, ενώ οι μαθητές του σχολείου, θα είναι καλεσμένοι σε κάπoιο απο τα προσεχή εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ.
Oi καθηγητές και οι μαθητές με τη σειρά τους ευχαρίστησαν την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ για την επίσκεψη και ευχήθηκαν στον ΟΦΗ, επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Απο πλευράς ΟΦΗ θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα οι επισκέψεις σε σχολεία της πόλης, στις οποίες θα μοιράζονται αναμνηστικά της ομάδας και εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας.
Παρακάτω δείτε φωτογραφίες απο την επίσκεψη των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ στο 13 Γενικο Λύκειο Ηρακλείου.
Με σύνθημα τη φράση «νέα ομάδα, νέα φανέλα, νέα χρονιά» ο ΟΦΗ παρουσιάζει την Πέμπτη (6/10) στις 7μμ σε μια μεγάλη εκδήλωση στην πλατεία του Talos Plaza την φετινή ομάδα που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Football league, τη νέα φανέλα με τον χορηγό της, αλλά και τα εισιτήρια διαρκείας της φετινής χρονιάς.
Η πλατεία του Talos Plaza θα ντυθεί στα χρώματα του ΟΦΗ και ο στόχος των διοργανωτών είναι η εκδήλωση να ματατραπεί σε μια «ασπρόμαυρη γιορτή» με καλεσμένους τους φιλάθλους της ομάδας, οι οποίοι θα μπορέσουν ελεύθερα να την παρακολουθήσουν, ενώ οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ θα μοιράσουν αυτόγραφα στους μικρούς φίλους του συλλόγου.
Στην εκδήλωση θα δώσει το «παρών» σύσσωμη η οικογένεια του ΟΦΗ, τα τμήματα υποδομής του συλλόγου, ο ΟΦΗ' 94 και η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, που θα δώσουν «οφητζίδικο» χρώμα στο Talos Plaza.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει ότι «ελάτε να χειροκροτήσουμε τους παίκτες μας και το τεχνικό επιτελείο και να τους δώσουμε την δύναμη και την ώθηση που χρειάζονται, για να φέρουν τον ΟΦΗ εκεί που όλοι ονειρευόμαστε».
Περισσότερες λεπτομέρειες για την εκδήλωση θα γίνουν γνωστές τις επόμενες ημέρες, αλλά οι άνθρωποι του ΟΦΗ ετοιμάζουν ...εκπλήξεις, και υπόσχονται μια όμορφη, ζεστή, «ομιλίτικη» βραδιά!
