Μια όμορφη βραδιά στον φιλόξενο και "ασπρόμαυρο" Κορυσώνα, πέρασε αντιπροσωπεία του ΟΦΗ, με παρόντες τον πρόεδρο της ΠΑΕ Φώτη Τσάλο και τον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο.
Ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ και πρόεδρος του ΠΑΟΚρουσώνα Κώστας Μπουμάκης, φιλοξένησε τους ανθρώπους του ΟΦΗ και τους ευχήθηκε άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Το φιλικό σωματείο του ΠΑΟΚρουσώνα και ο πρόεδρος της ομάδας και γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Κώστας Μπουμάκης, φιλοξένησαν αντιπροσωπεία του ΟΦΗ, σε ταβέρνα του χωριού και η φιλοξενία ήταν όπως πάντα ζεστή, για τους ανθρώπους του ΟΦΗ.
Αλλωστε ο Κρουσώνας, είναι ένα χωριό του Ηρακλείου, όπου η καρδιά του ΟΦΗ, χτυπάει δυνατά.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, ο προπονητής Νίκος Παπαδόπουλος, ο τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Παύλος Αδάμος, ο τεχνικός διευθυντής της Κ19 του ΟΦΗ Πέτρος Μαρινάκης και οι Πάνος Πιλαφτσής και Γιώργος Πυρουνάκης (τμήμα μάρκετινγκ της ΠΑΕ) φιλοξενήθηκαν στην όμορφη βραδιά, από τα μέλη της διοίκησης του ΠΑΟΚρουσώνα.
Εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Φώτης Τσάλος ευχήθηκε στο φίλο σωματείο του ΠΑΟΚ να έχει μια καλή πορεία στην Α1 ΕΠΣΗ, ενώ οι άνθρωποι του ΠΑΟΚρουσώνα ευχήθηκαν στον ΟΦΗ, άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της, ευχαριστεί το σωματείο του ΠΑΟΚρουσώνα για την φιλοξενία και την αγάπη τους για τον ΟΦΗ.
Η φωτογραφία είναι από το δείπνο που παρέθεσε η διοίκηση του ΠΑΟΚρουσώνα, στην αντιπροσωπεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
«Ολοι οι παίκτες που είμαστε στον ΟΦΗ έχουμε καταλάβει που είμαστε. Στόχος είναι η άνοδος και δε θα υπάρχει πρόβλημα για τη συνέχεια». Με τα λόγια αυτά ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, περιέγραψε στην κρατική τηλεόραση, τους στόχους του ΟΦΗ για το φετινό πρωτάθλημα της Football league.
O 30χρονος επιθετικός ήταν η «χρυσή αλλαγή» του ΟΦΗ στις Σέρρες, καθώς μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο και με δικό του γκολ, ο ΟΦΗ έκανε το 0-2 και κλείδωσε τη νίκη.
Αναλυτικά οι αναφορές του Βασίλη Κουτσιανικούλη στην κρατική τηλεόραση….
-Νίκη για τον ΟΦΗ σε μια δύσκολη έδρα…
«Κάθε πρεμιέρα είναι δύσκολη. Για μας λίγο περισσότερο, γιατί ήταν εκτός έδρας.
Σε μια δύσκολη έδρα. Ευτυχήσαμε να πετύχουμε ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο, που το κυνηγήσαμε πάρα πολύ, από τα πρώτα λεπτά. Πιέσαμε πάρα πολύ τον αντίπαλο.
Ηρθε το γκολ και από τη στιγμή που βάλαμε και άλλο ένα γκολ στο δεύτερο ημίχρονο, ήταν λίγο πιο εύκολο για εμάς».
-Το πανηγύρισες, με ένα ξεχωριστό τρόπο. Ηθελες ένα γκολ…
«Είχα πάνω από ένα χρόνο αποχή από το σκοράρισμα. Ευτύχησα με την πρώτη μου συμμετοχή του ΟΦΗ, να σκοράρω. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και για μένα αλλά και για την ομάδα».
-Ο ΟΦΗ έχει τον τίτλο του φαβορί…
«Ο στόχος είναι η άνοδος στη Σούπερ Λίγκ. Αυτό μας φορτώνει λίγο άγχος παραπάνω, καθώς οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.
Πιστεύω όμως ότι όλα τα παιδιά έχουν καταλάβει που βρίσκονται και πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα για τη συνέχεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ είχε την ποιότητα και την ουσία στις Σέρρες
Το χαμό του αγαπημένου του πατέρα θρηνεί ο καλός φίλος και υπάλληλος της μπουτίκ του ΟΦΗ, Νίκος Σπαθαράκης.
Ο εκλιπών έφυγε σε μικρή ηλικία, μόλις 60 ετών, νικημένος από τον καρκίνο, ο οποίος και τον χτύπησε πριν από μερικούς μήνες.
Ο Νίκος , που είναι ένα από τα πιο αγαπητά παιδιά στην οικογένεια του ΟΦΗ και «στυλοβάτης» της μπουτίκ της ομάδας, που λειτουργεί πίσω από τη θύρα 1 του γηπέδου Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, δέχεται τις συλλυπητήριες ευχές των φίλων του και προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια του.
Ο πόνος για τον χαμό του πατέρα, είναι μεγάλος, ακόμα και όταν δεν είναι ξαφνικός, όπως συμβαίνει στην περίπτωση αυτή.
Στον καλό φίλο, τα λόγια μας δεν μπορεί να είναι άλλα, από το να του ευχηθούμε κουράγιο και καλή δύναμη, κατανοώντας τον πόνο του.
«Νίκο, να ζήσεις και να τον θυμάσαι!».
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις στο Νίκο Σπαθαράκη, εξέδωσαν η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη (1/11) το πρωί (11 π.μ.) στον Αγιο Σύλλα.
Γ. Κορτς