karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συνάντηση με την Κεντρική Επιτροπή διαιτησίας και τον κ. Περέιρα, με αφορμή και τα όσα συνέβησαν στο παιχνίδι Πανσερραικός-ΟΦΗ (ακυρωθέν κανονικού γκολ του Κουσκουνά) ζήτησε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, ο οποίος βρέθηκε στην ΕΠΟ και για αυτό το σκοπό. "Η θέση του ΟΦΗ είναι πάγια ότι ζητάει πάντα το «πενήντα-πενήντα» εντός και εκτός έδρας" αναφέρει στην ενημέρωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για το θέμα αυτό.

Η παρουσία του Φώτη Τσάλου στην ΕΠΟ, είχε να κάνει και με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός στις 12 Νοεμβρίου, καθώς εκείνη την περίοδο το γήπεδο του ΟΦΗ έχει παραχωρηθεί στην ΕΠΟ, για για τον προκριματικό γύρο Εθνικών ομάδων Νέων.

Παράλληλα, ο Φώτης Τσάλος κάλεσε τον πρόεδρο της ΕΠΟ Βαγγέλη Γραμμένο, αλλά και τον πρόεδρο της ΚΕΔ κ. Περέιρα, να παραστούν στο φιλικό προς τιμήν του Ευγένιου Γκέραρντ που θα γίνει 20 Νοεμβρίου στο Γεντί Κουλέ.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:

Στην ΕΠΟ βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (1/11) ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, αναφορικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει με την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα ΟΦΗ-Αιγινιακός.

Το παιχνίδι έχει οριστεί για την Κυριακή 12 Νοεμβρίου στο Γεντί Κουλέ, ωστόσο ο ΟΦΗ έχει παραχωρήσει το γήπεδο του στην ΕΠΟ και την Εθνική ομάδα Κ20, για τον προκριματικό γύρο Εθνικών ομάδων Νέων που θα γίνει στο Ηράκλειο.

Συγκεκριμένα στο γήπεδο του ΟΦΗ έχουν προγραμματιστεί να γίνουν τα παιχνίδια :

8/11 Ρουμανία-Ελλάδα

11/11 Ρωσία-Ρουμανία

14/11 Ελλάδα-Ρωσία.

 «Με χαρά μας φιλοξενούμε την Εθνική στο γήπεδο μας, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν θα πρέπει και εμείς να στερηθούμε το γήπεδο μας. Είναι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας μας για το πρωτάθλημα και ο κόσμος μας θέλει πολύ να δεί την ομάδα μας στο παιχνίδι αυτό» ήταν τα λόγια του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στα στελέχη της ΕΠΟ, με τα οποία γίνεται προσπάθεια να βρεθεί η κατάλληλη  λύση.

Η θέση του ΟΦΗ είναι ότι θέλει ο αγώνας να γίνει κανονικά την Κυριακή 12 Νοεμβρίου στο γήπεδο του, κόντρα στον Αιγινιακό.

Την ίδια ώρα με αφορμή την παρουσία του στην ΕΠΟ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος κάλεσε τον πρόεδρο της ΕΠΟ Βαγγέλη Γραμμένο, αλλά και τον πρόεδρο της ΚΕΔ κ. Περέιρα, να παραστούν στο φιλικό προς τιμήν του Ευγένιου Γκέραρντ που θα γίνει 20 Νοεμβρίου στο Γεντί Κουλέ.

Παράλληλα ζήτησε και επίσημα μια συνάντηση με την Κεντρική Επιτροπή διαιτησίας και τον κ. Περέιρα, για να συζητήσουν θέματα διαιτησίας της Football league, όπου η θέση του ΟΦΗ είναι πάγια ότι ζητάει πάντα το «πενήντα-πενήντα» εντός και εκτός έδρας.

Στην φωτογραφία ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, με τον υπεύθυνο μάρκετινγκ της ΠΑΕ Γιώργο Πυρουνάκη και το στέλεχος της Football league  κ. Ευθυμιόπουλο, έξω από τα γραφεία της ΕΠΟ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ακόμα και ο αείμνηστος Στάθης Ψάλτης με τη θρυλική φράση  «Κούλα μ’ ακούς;», θα έβαζε τα γέλια με την υπόδειξη του βοηθού Κούλα (Χουσείν) από την Ξάνθη, στο παιχνίδι Πανσερραικός-ΟΦΗ.

Ο γίγαντας Κούλα, μόλις στο 5ο λεπτό του αγώνα,  έπαθε …αγκύλωση και έμεινε με τη σημαία ψηλά, όταν ο Κουσκουνάς δεχόμενος την έξοχη μπαλιά του Κομεσίδη στον κενό χώρο, μπήκε στην περιοχή και έστειλε γρήγορα με ωραίο πλασέ τη μπάλα στα δίχτυα.

Το κανονικό γκολ ακυρώθηκε, από το διαιτητή Κιοτζένη, τον οποίο βέβαια πήρε στο λαιμό του ο βοηθός, αλλά το κοντέρ του ΟΦΗ στο φετινό μαραθώνιο της Footballleague«έγραψε» την πρώτη μεγάλη διαιτητική αδικία!

Φάνηκε και με γυμνό μάτι από την διαδυκτιακή μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης ότι ο επιθετικός του ΟΦΗ , έφυγε ένα μέτρο, πίσω, από τον αμυντικό.

Καραμπινάτη φάση η οποία αν και δεν κόστισε στον ΟΦΗ, ο οποίος τελικά έφυγε με το διπλό στις Σέρρες (1-2), θα μπορούσε να κοστίσει αν στο 0-0 οι γηπεδούχοι σκόραραν πρώτοι στο δοκάρι που είχαν.

Εκείνο που προκαλεί εντύπωση, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία, είναι η θέση του βοηθού στην επίμαχη φάση.

Τον έχει πάρει ο ύπνος! Είναι αρκετά μέτρα μακριά από τη θέση που έπρεπε να είναι «στην ευθεία» για να έχει καθαρό οπτικό πεδίο.

Η θέση που έχει είναι για να διδάσκεται στα σεμινάρια, ως απαγορευτική!

Αν πράγματι ισχύει ότι ο παρατηρητής διαιτησίας του αγώνα Γιάννης Τζίκας τον παρέπεμψε,  για τη συγκεκριμένη φάση, τότε πολύ σωστά έκανε!

Αν δεν μπορεί να πάρει τη σωστή απόφαση για μια φάση, που γίνεται στα 2 μέτρα μπροστά του, τότε τι να περιμένεις από αυτόν για μια φάση που γίνεται στα 25 ή 30 μέτρα.

Προβλήματα είχε και ο διαιτητής Κιοτζένης στο παιχνίδι, με λάθη και για τις δυο ομάδες.

Ο Πορτογάλος επικεφαλής της ΚΕΔ Περέιρα, υποσχέθηκε στους παράγοντες της Footballleague ότι θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του, ώστε η διαιτησία φέτος σε μια κατηγορία με μεγάλα «θέματα» τα τελευταία χρόνια, θα είναι αξιόπιστη.

Με βοηθούς όμως, όπως ο Κούλα, το σχέδιο του, δύσκολα  θα πραγματοποιηθεί.

Mια ευχάριστη και μια πολύ άσχημη είδηση για τον Εργοτέλη. Η βίζα του Σενεγαλέζου επιθετικού Εντιαγέ, βγήκε και ο παίκτης αναμένεται στο Ηράκλειο, για να ενταχθεί στον Εργοτέλη, την ίδια ώρα που η διάγνωση του ιατρικού επιτελείου του Εργοτέλη για τον τραυματισμό του Μανόλη Ροβίθη, ήταν σοκαριστική, καθώς ο παίκτης υπέστη μερική ρήξη χιαστών και θα απουσιάσει για μερικές εβδομάδες.

Μεγάλο πλήγμα για τον Εργοτέλη, που χάνει τον πιο αξιόπιστο μέχρι σήμερα επιθετικό του, για τα επόμενα παιχνίδια.

Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη, για τα δυο θέματα αναφέρει:

Άνοιξε επιτέλους ο δρόμος για το ταξίδι του Σενεγαλέζου ποδοσφαιριστή στο Ηράκλειο.

Η Οδύσσεια για την έκδοση της πολυπόθητης βίζας του Ιμραήμ Εντιαγιέ έλαβε τέλος σήμερα το πρωί και ο 19χρονος ακραίος επιθετικός ετοιμάζει βαλίτσες. Μέσα στα επόμενα 24ωρα θα οριστικοποιηθεί και η συγκεκριμένη ημερομηνία της άφιξης του προκειμένου να ενσωματωθεί με το ρόστερ της ομάδας μας. Η είδηση όπως είναι φυσικό έφερε ικανοποίηση στους κιτρινόμαυρους και τον Τάκη Γκώνια.

Στα αγωνιστικά οι παίκτες μας σήμερα απόλαυσαν το ρεπό το οποίο δόθηκε από το τεχνικό τιμ και αύριο στις 10:30 επιστρέφουν στο γήπεδο προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για την Κυριακάτικη εντός έδρας αναμέτρηση απέναντι στον ΑΟΧ/Κισσαμικό. Παράλληλα για αύριο το πρωί έχει προγραμματιστεί και προβολή βίντεο όπου και θα αναλυθεί το παιχνίδι του αντιπάλου.

*Ολοκληρώθηκε ο απεικονιστικός έλεγχος στον οποίο υποβλήθηκε ο Μανόλης Ροβίθης μετά τον τραυματισμό του στο παιχνίδι της πρεμιέρας κόντρα στην Καλλιθέa.

Ο 25χρονος μέσος έχει υποστεί μερική ρίξη πρόσθιου χιαστού. Σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο, αρχικά, ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας δεν θα μπει στο χειρουργείο. Πιο συγκεκριμένα θα ακολουθήσει ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης για τις επόμενες δυο με τρείς εβδομάδες, κάτω από το βλέμμα των γιατρών, οι οποίοι και θα αποφανθούν αναλόγως στη συνέχεια. Να σημειωθεί πάντως ότι υπάρχει αισιοδοξία για την βελτιώσεις του τραυματισμού του Μανόλη Ροβίθη που πηγάζει και από τη δυνατή του κράση.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi