Ο Εργοτέλης ξεκίνησε με "γκέλα" το πρωτάθλημα της Stoiximan Football league, καθώς έμεινε στο 0-0 με την Καλλιθέα στο Παγκρήτιο στάδιο, στο πρώτο παιχνίδι, του πρωταθλήματος.
Ατυχη η κρητική ομάδα, σημάδεψε δυο φορές τα αντίπαλα δοκάρια (η μια φορά σε εκτέλεση πέναλτι) και έτσι έχασε την ευκαιρία να ξεκινήσει με νίκη το πρωτάθλημα, απέναντι σε μια Καλλιθέα, που είχε κορυφαίο παίκτη τον γκολκήπερ Κορωνάκη.
Δείτε στο παρακάτω video της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, ενώ σε άλλο video δείτε στιγμιότυπα απο τα παιχνίδια της Stoiximan Football league, που έγιναν το Σαββατοκύριακο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα δοκάρια σταμάτησαν τον Εργοτέλη
Μετά το διπλό στις Σέρρες, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το δεύτερο συνεχόμενο εκτός εδρας παιχνίδι, αυτή τη φορά με την Αναγέννηση Καρδίτσας. Παπαστεριανός, Μάρτος και Πλευράκης στο απουσιολόγιο του Νίκου Παπαδόπουλου.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (1/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗξεκίνησε την προετοιμασία του, για το δεύτερο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής στην Καρδίτσα
Ο Μανόλης Παπαστεριανός ακολούθησε ξανά ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία για τις ενοχλήσεις που έχει στους προσαγωγούς. Ο έμπειρος μέσος αισθάνεται όμως καλύτερα και την Πέμπτη (2/11) θα επιχειρήσει να μπεί στο κανονικό πρόγραμμα.
Προληπτικά εκτός έμεινε και ο Μάρτος, που έκανε θεραπεία για ένα χτύπημα που δέχθηκε στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολουθεί και ο νεαρός Πλευράκης, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στον αχίλλειο τένοντα.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη (2/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον Γιώργο Παράσχο, το είχα πεί ότι η φετινή χρονιά του Πλατανιά, θα είναι από τις πιο δύσκολες, στα χρόνια που βρίσκεται στην Σούπερ Λίγκ.
Με τον Παράσχο, έχω άριστη σχέση, από την εποχή που ήταν προπονητής στον ΟΦΗ και υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση.
Στο περιθώριο του φιλικού αγώνα του ΟΦΗ με τον Πλατανιά στα Περβόλια (0-1 κέρδισε ο ΟΦΗ), του είχα πεί σε μια συζήτηση που είχαμε μετά το παιχνίδι, ότι «Κύριε Γιώργο, ο Πλατανιάς δεν έχει το εύκολο γκολ» και ότι «τα κενά των σημαντικών παικτών που έφυγαν, δεν έχουν καλυφθεί ειδικά στην επίθεση, όπου απουσιάζει ο παίκτης με την προσωπικότητα του Γιακουμάκη και του Μανούσου».
Ο Παράσχος συμφώνησε, αλλά με το γνωστό του ήρεμο ύφος «θα δούμε πως θα τα φτιάξουμε τα πράγματα», μου έδωσε να καταλάβω ότι και αυτός ήταν προβληματισμένος.
Και πράγματι! Ο φετινός Πλατανιάς δεν έχει καμία σχέση με την περσινή ομάδα! Γιακουμάκης, Μανούσος, Μουνάφο, Μπανανά, Μενδρινός, είναι κενά που δεν έχουν καλυφθεί σε ποιότητα, προσωπικότητα, αγωνιστικά χαρακτηριστικά και εμπειρία.
Οι παίκτες που πήρε ο Πλατανιάς το καλοκαίρι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν ξέρω αν θα μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος, για την παραμονή στην κατηγορία.
Οι πέντε σερί ήττες για μια ομάδα, που παίζει αποκλειστικά για να σωθεί, είναι λογικό να φέρουν αλλαγή προπονητή.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ισχύει το ότι οι παίκτες δεν φεύγουν, φεύγει ο προπονητής.
Και ο Παράσχος, που έχει ήθος και αξιοπρέπεια, πήρε την ευθύνη πάνω του (αν και είμαι βέβαιος ότι δεν του ανήκει ολόκληρη) και έφυγε.
Μετά από 33 νίκες, 25 ισοπαλίες και 32 ήττες σε 90 παιχνίδια, με την ομάδα του Πλατανιά, μια ομάδα από μια εύπορη αλλά μικρή περιοχή των Χανίων, που δίνει και αυτή τη μάχη της επιβίωσης.
Το αν αυτό το «ΣΟΚ» ταρακουνήσει την ομάδα και τους παίκτες, για να βάλει ΣΤΟΠ στον κατήφορο του τελευταίου διαστήματος , θα το δούμε.
Εκείνο που είναι βέβαιο, είναι ότι ο Πλατανιάς, θα χρειαστεί μια καλή επιλογή προπονητή, "ειδικών αποστολών" και σίγουρα πολύ ΣΟΒΑΡΗ μεταγραφική ενίσχυση τον Ιανουάριο.