«Παίζαμε με το φαβορί για την άνοδο» είπαν οι άνθρωποι του Πανσερραικού, μετά τη λήξη του αγώνα στις Σέρρες, που βρήκε νικητή τον ΟΦΗ με 1-2. Ο προπονητής του Πανσερραικύ Περικλής Αμανατίδης, ανέφερε ότι «όταν παίζεις κόντρα σε μια ομάδα που είναι φαβορί πρέπει να κάνεις ελάχιστα λάθη. Ήμασταν άτυχοι στο δεύτερο ημίχρονο όταν ο Πανσερραϊκός δέχεται το δεύτερο γκολ ενώ έχει βελτιώσει το παιχνίδι του. Ήμασταν και άτυχοι μέσα στο παιχνίδι. Πιστεύω ότι η συνέχεια θα είναι καλύτερη για τον Πανσερραϊκό και εύχομαι καλή συνέχεια στον ΟΦΗ που κάνει πρωταθλητισμό.
Ο Τσελεπίδης που σκόραρε το μοναδικό γκολ του Πανσερραικού, υπογράμμισε πως «είχαμε να αντιμετωπίσουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο που ήταν φαβορί. Βέβαια τα φαβορί φαίνονται στο γήπεδο και εμείς θα δείξουμε την ποιότητα που έχουμε. Έχουμε μια πολύ δύσκολη συνέχεια, περιμέναμε πως και πως την έναρξη του πρωταθλήματος. Είχαμε κάποιες ευκαιρίες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης ήταν η «χρυσή αλλαγή» του ΟΦΗ στις Σέρρες. Μπήκε στο παιχνίδι στο 58’ και στο 62’ έκανε το 0-2 και κλείδωσε τη νίκη του ΟΦΗ (1-2).
Ο ίδιος δήλωσε στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα ότι «είχαμε ένα παιχνίδι σε μια δύσκολη έδρα. Ευτυχήσαμε να πετύχουμε ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο που το θέλαμε πάρα πολύ. Μετά την επίτευξη του δεύτερου γκολ, τα πράγματα ήταν πιο εύκολα για εμάς. Κρατάμε τους τρεις βαθμούς που θέλαμε πάρα πολύ και ξεκινάμε με το δεξί. Από εκεί και πέρα, ξέρουμε ότι η συνέχεια είναι δύσκολη, κοιτάζουμε ένα - ένα τα παιχνίδια και ελπίζω ότι όλα θα μας πάνε καλά. Δεν έχει σημασία ποιος σκοράρει, η προσπάθεια γίνεται από όλη την ομάδα και πρέπει να έχουμε αυτό το σκεπτικό. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ που ήρθε στο γήπεδο και αν τον έχουμε δίπλα μας δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Από το πρώτο λεπτό ήμασταν καλύτεροι και κερδίσαμε δίκαια» δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, με τον Πανσερραικό στις Σέρρες (1-2).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε ότι «ήταν μια δύσκολη πρεμιέρα για εμάς με ένα δύσκολο εκτός έδρας ματς. Πριν το παιχνίδι είχαμε άγχος λόγω του ότι έχουμε θέσει υψηλούς στόχους όπως πρέπει να έχει αυτή η ομάδα. Από το πρώτο λεπτό φάνηκε ότι ήμασταν καλύτεροι παρότι κινδυνεύσαμε σε ελάχιστες φάσεις. Θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο αν και στα τελευταία λεπτά έπρεπε να είμαστε πιο σοβαροί και να κρατήσουμε περισσότερο την μπάλα. Δεν αντιδράσαμε σωστά σε αυτό το σημείο του παιχνιδιού. Αυτό που μετράει είναι οι τρεις βαθμοί που ήταν και το ζητούμενο. Έχουμε πάλι εκτός έδρας παιχνίδι, σε κακό γήπεδο όμως πρέπει να προσαρμοζόμαστε γρήγορα σε συνθήκες Footbal l League».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ είχε την ποιότητα και την ουσία στις Σέρρες