
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ βρέθηκε σε πολύ κακή μέρα στο κρίσιμο παιχνίδι με την Παναχαική, έχασε με 2-1 στο Γεντί Κουλέ και έδωσε την ευκαιρία στους Πατρινούς, να περάσουν στην βαθμολογία.
Αυτή ήταν η πρώτη φετινή ήττα του ΟΦΗ σε φιλικό και επίσημο παιχνίδι!
Και έγινε στο χειρότερο παιχνίδι. Σε ένα ματς με μια ανταγωνίστρια ομάδα για την άνοδο! Και μάλιστα μέσα στο γήπεδο του, όπου ήθελε το απόλυτο.
Ασχημο αποτέλεσμα για την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στην προσπάθεια που κάνει για την άνοδο.
Ο ΟΦΗ εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων σε ένα παιχνίδι, στο οποίο ήθελε τη νίκη, για να παραμείνει στις θέσεις ανόδου.
Η Παναχαική προηγήθηκε πολύ νωρίς. Μόλις στο 3’ ο Στρέζος ανέτρεψε τον Μωραίτη και ο διαιτητής Ζαραβίνος (Αθήνας) έδειξε την άσπρη βούλα, μέσα σε διαμαρτυρίες από τους παίκτες του ΟΦΗ. Το πέναλτι εκτέλεσε ο έμπειρος Φωτάκης και έκανε το 0-1.
Από εκείνο το σημείο και μετά, ο ΟΦΗ πήρε τα ηνία, αλλά δεν μπόρεσε να βρεί καθαρές ευκαιρίες.
Ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου σε ανατροπή του Χαντί, αλλά ο διαιτητής είπε όχι. Ετσι το πρώτο ημίχρονο, έληξε με 0-1.
Η Παναχαική ξεκίνησε με γκολ και στην επανάλληψη! Στο 50’ ο Μακρυδημήτρης με κοντινή προβολή έκανε το 0-2, σε μια φάση που η άμυνα του ΟΦΗ δεν μπόρεσε να διώξει τη μπάλα.
Ο ΟΦΗ κατάφερε να μπεί ξανά στο παιχνίδι στο 53’ με τον Κουσκουνά να μειώνει με κεφαλιά σε 1-2.
Από εκείνο το σημείο και μετά ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον αντίπαλο του.
Η μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ έγινε στις καθυστερήσεις με τον Χαντί με κεφαλιά να στέλνει τη μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι, αφού νωρίτερα και ο γκολκήπερ της Παναχαικής Βρονταράς έδιωξε τη μπάλα με τα ακροδάχτυλα.
Το 1-2 έμεινε μέχρι το τέλος. Πρώτη ήττα για τον ΟΦΗ και μάλιστα μέσα στο Γεντί Κουλέ, σε ένα σημαντικό παιχνίδι.
Με παράπονα απο πλευράς ΟΦΗ η διαιτησία του Ζαραβίνου απο την Αθήνα. Με τα σφυρίγματα του, προκάλεσε εκνευρισμό στους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι πάντως και εκείνοι απο πλευράς εμφάνισης, ήταν κατώτεροι των περιστάσεων.
Νέο "χτύπημα" των Daltons του Εργοτέλη σε βάρος του Τάκη Γκώνια! Με ανακοίνωση τους, επιτίθενται ξανά στον προπονητή της ομάδας, κάνουν λόγο για "δήθεν προπονητή με το ποδόσφαιρο αλά Μπαρτσελόνα και με άμυνα Κουκουβάουνες" και για "δηλώσεις άρες μάρες κουκουνάρες".
Απευθυνόμενοι στον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη, τον καλούν να "γιατρέψει την πληγή" και να προχωρήσει σε αλλαγή στην τεχνική ηγεσία, καθώς ο Εργοτέλης σε 7 ματς δεν έχει σημειώσει νίκη στο πρωτάθλημα της Football league και είναι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Πέρασαν κιόλας 7 αγωνιστικές και εμείς μέχρι τώρα με όση δύναμη διαθέτουμε ήμασταν εκεί, γραφικοί στις επάλξεις. Για πολλούς αυτοί οι λίγοι που το μόνο που έμαθαν είναι να αγαπούν τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ και να στέκονται δίπλα του... Μέχρι τώρα εμείς ελπίζαμε ότι θα διορθωθούν όλα τα κακώς κείμενα! Όμως ένας κακός διαχειριστής έχει επιλέξει να μην μπορεί να αποδεχτεί ότι δεν μπορεί να πάρει αποτέλεσμα...
Με δηλώσεις άρες μάρες κουκουνάρες λες και εμείς είμαστε στραβοί, προσπαθεί να ξεγελάσει και τον εαυτό του. Δηλώνουμε, λοιπόν, ότι η φωνή της λέσχης θα σιγήσει για τις επόμενες αγωνιστικές ως ότου ο δήθεν προπονητής με το ποδόσφαιρο αλά Μπαρτσελόνα και με άμυνα Κουκουβάουνες να απομακρυνθεί απο τον πάγκο του αγαπημένου μας σωματείου. Θα ρθουμε κόντρα σε κάποιους, αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι!
Τέλος να διευκρινίσουμε ότι αναγνωρίζουμε όλα τα θετικά σημεία της έλευσης του Αιγύπτιου στην ομάδα μας στην πιο δύσκολη καμπή της ιστορίας μας, όμως η επιλογή του προπονητή που δεν είναι σίγουρα δικιά του μάλλον κακό μόνο προκαλεί σε ό,τι αφορά το πρεστίζ και το γόητρο της ομάδας μας! Αγαπητέ κύριε Μαγκέντ Σάμι σε σεβόμαστε, σε εκτιμούμε γιάτρεψε την πληγή!».
Χωρίς τους Κοιλιάρα και Μάρτος θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη που θα γίνει την προσεχή Κυριακή στο Κλεάνθης Βικελίδης. Ο Κοιλιάρας υπέστη στο παιχνίδι με την Παναχαική μια σύσπαση στο δικέφαλο, ενώ ο Μάρτος, έχει το γνωστό πρόβλημα στους κοιλιακούς και θα επανέλθει μετά τις γιορτές. Αντίθετα ο Παπαστεριανός, αλλά και ο Φαζός, τίθενται πλέον δυναμικά στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Η επίσημη ενημέρωση της [ΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Προπονητικό δίτερμα με την Κ19 του συλλόγου, για τους παίκτες του ΟΦΗ, που δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με την Παναχαική, περιελάμβανε το πρόγραμμα της Δευτέρας (11/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είδε τον Μανόλη Παπαστεριανό να βγάζει όλο το δίτερμα, χωρίς να νοιώσει ενοχλήσεις και να τίθεται στην διάθεση του, για το προσεχές παιχνίδι με τον Αρη.
Παράλληλα, αγωνίστηκε σε όλο το φιλικό και ο Μανόλης Φαζός, ο οποίος έχει πλέον επανέλθει πλήρως μετά τον περσινό σοβαρό του τραυματισμό.
Σε αντίθεση, με τους δυο παραπάνω, ο Γιάννης Κοιλιάρας και ο Μάριο Μάρτος δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι με τον Αρη.
Ο Κοιλιάρας που έγινε αναγκαστική αλλαγή στο παιχνίδι με την Παναχαική, έχει μια σύσπαση στο δικέφαλο, όπως έδειξε η ιατρική εξέταση.
Ο Μάρτος λόγω των ενοχλήσεων στους κοιλιακούς θα επανέλθει μετά την διακοπή του πρωταθλήματος.
Νέα προπόνηση για τους παίκτες του ΟΦΗ θα γίνει την Τρίτη (12/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
*Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε στο παιχνίδι με την Παναχαική, ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, Νίκος Ζιαμπάρης. Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, ο Ζιαμπάρης θα απουσιάσει από το παιχνίδι Παναιγιάλειος-ΟΦΗ για την 11η αγωνιστική.
*Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την φιλοξενία, έστειλε η ΠΑΕ Παναχαική. Στην ανακοίνωση, η Πατρινή ΠΑΕ ευχαριστεί την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την τιμή στο πρόσωπο των κ.κ. Μπακαλιάρου και Κατσουράνη και δεσμεύεται ότι η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα έχει την αντίστοιχη φιλοξενία στο παιχνίδι του δευτέρου γύρου.
H φωτογραφία είναι απο το δίτερμα με την Κ19 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικο κέντρο.