"Δε χάθηκε ο πόλεμος, στηρίζουμε τον προπονητή και τους παίκτες μας" αναφέρει σε γραπτή του δήλωση απο το εξωτερικό όπου βρίσκεται ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος. Ο ίδιος κάνει έκκληση για ενότητα και ζητάει "διοίκηση, φίλαθλοι, προπονητές, παίκτες να συνεχίσουμε ενωμένοι".
Με γραπτή του δήλωση απο το εξωτερικό όπου βρίσκεται ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση μετά την ήττα του ΟΦΗ απο την Παναχαική με 2-1 στο Γεντί Κουλέ:
"Με μία ήττα δε χάθηκε ο πόλεμος, στηρίζουμε τον προπονητή μας και τους παίκτες μας.
Με μία ήττα δεν χρειάζεται να αυτοκαταστρεφόμαστε.
Πρέπει να είμαστε ενωμένοι
Διοίκηση, φίλαθλοι, προπονητές, παίκτες όλοι μαζί ενωμένοι.
Γιατί όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε ένα κοινό στόχο.
Δεν χρειάζεται να ψάχνουμε, αιτίες και αφορμές.
Και η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι.
Και ίσως μας βάλει μυαλό και να μας οδηγήσει να γίνουμε καλύτεροι.
Αυτό που με χαροποιεί είναι ότι ο Παπαδόπουλος και οι παίκτες ανέλαβαν τις ευθύνες τους και μπράβο τους και μαγκιά τους.
Είναι δική τους δουλειά, να επαναφέρουν την ομάδα με αντίπαλο τον τον Άρη και πάλι στις νίκες.
Θα ήθελα να κάνω και μία παρατήρηση.
Εδώ και 6 μήνες νοιώθω ότι η ομάδα, η διοίκηση και οι φίλαθλοι είναι διαφορετικά πράγματα.
Πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι πρέπει να γίνουμε μία δύναμη.
Να συγκεντρωθούμε και να συσπειρωθούμε στον κοινό μας στόχο σαν μια γροθιά.
Λάθη κάνουμε όλοι από την αγάπη μας για την ομάδα, προχωράμε με θετική σκέψη , με ενότητα, για την πολυπόθητη πρωτιά, να δούμε και πάλι τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει".

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Και όμως, ο Πάτρικ Βουό, παίζει στην …Ελλάδα!
Είχαμε αρχίσει, να …αμφιβάλουμε, καθώς ο περσινός πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ στην Β’ Εθνική, που μετακόμισε το καλοκαίρι στην Σουπερλιγκάτη Λαμία, τρώει …πάγκο από τον Μπάμπη Τεννέ.
Ο Βουό μας …υπενθύμισε την παρουσία του, με το γκολ που πέτυχε στις καθυστερήσεις του αγώνα Λαμία-Παναιτωλικός 2-2 και χάρισε ένα ανέλπιστο βαθμό στην ομάδα του, η οποία βρέθηκε να χάνει με 0-2, αλλά γύρισε το παιχνίδι και «έσωσε» τον πολύτιμο βαθμό.
Ο Βουό με κοντινή κεφαλιά στο 97’ (!) του αγώνα έκανε το 2-2, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς και έβαλε το πρώτο του γκολ (!) στην Σούπερ Λίγκ.
Οι αριθμοί του Βουό στη Λαμία, είναι μάλλον απογοητευτικοί για την εικόνα που είχαμε εισπράξει πέρσι από αυτόν τον παίκτη, με τη φανέλα του ΟΦΗ, αλλά και στο σαφώς κατώτερο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.
Φέτος, έχει παίξει μόλις σε 6 από τα 13 ματς. Εχει 1 γκολ και μόλις 4 τελικές προσπάθειες. Και συνολικά 439 λεπτά συμμετοχής στους αγώνες.
Ο Τεννές, δεν φαίνεται να προτιμάει τον Βουό στην κορυφή της επίθεση της ομάδας του, καθώς –ως γνωστόν- ο Ιβοριανός επιθετικός δεν…μαρκάρει, ούτε τρέχει στο γήπεδο τόσο πολύ, σε αντίθεση με τη δεδομένη του ποιότητα μέσα στην αντίπαλη περιοχή.
Πέρσι ο ΟΦΗ τον "ανέστησε" και του έδωσε την ευκαιρία να επανέλθει ποδοσφαιρικά. Με τα γκολ που έβαλε βέβαια και ο ίδιος ασφαλώς και βοήθησε την κρητική ομάδα στην πορεία της στην Β' Εθνική.
Είναι κρίμα για την ποιότητα που διαθέτει, να μην είναι καν βασικός, αλλά κομπάρσος, σε μια μικρομεσαία ομάδα της Σούπερ Λίγκ.
Ισως αυτό το γκολ που έβαλε τον βοηθήσει να πάρει λίγο τα «πάνω του».
Πατήστε εδώ για να δείτε το γκολ του Βουό, στα στιγμιότυπα από το novaspotrts.gr
Ο Νίκος Πουρτουλίδης ανέλαβε εκ μέρους των παικτών του ΟΦΗ την ευθύνη για την ήττα στο Γεντί Κουλέ απο την Παναχαική (1-2). Ο έμπειρος μέσος μιλώντας στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι, ανέφερε πως "το παιχνίδι είναι άδικο όπως ήρθε. Ισως η κόπωση όμως, γιατί όταν κυνηγάς το σκορ καταναλώνεις ενέργεια. Δεν είναι εύκολο πάντα να γυρνάς, τα παιχνίδια".
Υπογράμμισε όμως ότι "όπως εμείς ήμασταν σε ανοδική πορεία, έτσι πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι κάτω.Θα συνεχίσουμε και θα πάμε στο επόμενο παιχνίδι, για να διεκδικήσουμε τη νίκη, όπως αρμόζει σε μια ομάδα, όπως ο ΟΦΗ".
Παράλληλα, ανέφερε για την φάση που ζητάει πέναλτι ο ΟΦΗ σε ανατροπή του Χαντί ότι " ο συμπαίκτης μου έχει δίκιο και ζητάει το πέναλτι. Ημουν μπροστά στη φάση. Θα μπορούσε να έχει δοθεί και σε μας".
Ο μέσος του ΟΦΗ Νίκος Πουρτουλίδης, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα από την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ (1-2):
“Είναι ένα άσχημο αποτέλεσμα. Σε ομάδες όπως είναι ο ΟΦΗ, που ο πρωταθλητισμός είναι μονόδρομος, έτσι είναι η Κυριακή, όταν χάνεις. Όταν κερδίσεις δεν πανηγυρίζεις, γιατί απλά κέρδισες και έκανες το αυτονόητο. Όταν χάνεις, μια ήττα σε φέρνει πολύ χαμηλά.
Αυτό το έχουμε συζητήσει μεταξύ μας. Δεν μας επηρεάζουν τα αποτελέσματα.
Πιστεύουμε πολύ στη δουλειά που κάνουμε.
Δεν είναι εύκολο να κάνεις πάντα ανατροπές, όταν μένεις πίσω στο σκορ.
Η ομάδα έχει κάνει ανατροπές στα τελευταία ματς.
Είναι όμως και η συγκυρία, το πως πάει ένα παιχνίδι.
Ξεκινήσαμε δεχόμενοι γκολ πολύ νωρίς.
Υπήρχε νευρικότητα μετά. Προσπαθήσαμε και μάλιστα σε μια παρόμοια φάση, ο συμπαίκτης μου έχει δίκιο και ζητάει το πέναλτι. Ημουν μπροστά στη φάση.
Θα μπορούσε να έχει δοθεί και σε μας.
Δεν μένω όμως εκεί.
Στο δεύτερο μπήκαμε για να επιστρέψουμε στο παιχνίδι, γιατί αν είναι ένα γήπεδο που μπορεί να γίνει αυτό, είναι το γήπεδο του ΟΦΗ.
Ξανά όμως δεχθήκαμε ένα γκολ πολύ νωρίς.
Αν δεν είχε συμβεί αυτό, θα μπορούσαμε να έχουμε τουλάχιστον την ισοπαλία.
Ξέρουμε πολύ καλά τις ευθύνες μας. Δέχομαι κάθε κριτική. Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας.
Όπως εμείς ήμασταν σε ανοδική πορεία, έτσι πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι κάτω.
Εχουμε επίγνωση σε ποια ομάδα είμαστε.
Υπάρχει μεγάλη θέληση από όλα τα παιδιά.
Θα συνεχίσουμε και θα πάμε στο επόμενο παιχνίδι, για να διεκδικήσουμε τη νίκη, όπως αρμόζει σε μια ομάδα, όπως ο ΟΦΗ.
Είναι στο χέρι μας.
Το παιχνίδι είναι άδικο όπως ήρθε. Ισως η κόπωση όμως, γιατί όταν κυνηγάς το σκορ καταναλώνεις ενέργεια. Δεν είναι εύκολο πάντα να γυρνάς, τα παιχνίδια.
Αναλαμβάνουμε την ευθύνη οι παίκτες και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια».
Στην φωτογραφία, ο Νίκος Πουρτουλίδης (δεξιά) στην συνέντευξη τύπου, με τον προπονητή του ΟΦΗ, Νίκο Παπαδόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ