karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Χωρίς τους Κοιλιάρα και Μάρτος θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη που θα γίνει την προσεχή Κυριακή στο Κλεάνθης Βικελίδης. Ο Κοιλιάρας υπέστη στο παιχνίδι με την Παναχαική μια σύσπαση στο δικέφαλο, ενώ ο Μάρτος, έχει το γνωστό πρόβλημα στους κοιλιακούς και θα επανέλθει μετά τις γιορτές. Αντίθετα ο Παπαστεριανός, αλλά και ο Φαζός, τίθενται πλέον δυναμικά στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.

Η επίσημη ενημέρωση της [ΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Προπονητικό δίτερμα με την Κ19 του συλλόγου, για τους παίκτες  του ΟΦΗ, που δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με την Παναχαική, περιελάμβανε το πρόγραμμα της Δευτέρας  (11/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είδε τον Μανόλη Παπαστεριανό να βγάζει όλο το δίτερμα, χωρίς να νοιώσει ενοχλήσεις και να τίθεται στην διάθεση του, για το προσεχές παιχνίδι με τον Αρη.

Παράλληλα, αγωνίστηκε σε όλο το φιλικό και ο Μανόλης Φαζός, ο οποίος έχει πλέον επανέλθει πλήρως μετά τον περσινό σοβαρό του τραυματισμό.

Σε αντίθεση, με τους δυο παραπάνω, ο Γιάννης Κοιλιάρας και ο Μάριο Μάρτος δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι με τον Αρη.

Ο Κοιλιάρας που έγινε αναγκαστική αλλαγή στο παιχνίδι με την Παναχαική, έχει μια σύσπαση στο δικέφαλο, όπως έδειξε η ιατρική εξέταση.

Ο Μάρτος λόγω των ενοχλήσεων στους κοιλιακούς θα επανέλθει μετά την διακοπή του πρωταθλήματος.

Νέα προπόνηση για τους παίκτες του ΟΦΗ θα γίνει την Τρίτη (12/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

*Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε στο παιχνίδι με την Παναχαική, ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, Νίκος Ζιαμπάρης. Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, ο Ζιαμπάρης θα απουσιάσει από το παιχνίδι Παναιγιάλειος-ΟΦΗ για την 11η αγωνιστική.

*Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την φιλοξενία, έστειλε η ΠΑΕ Παναχαική. Στην ανακοίνωση, η Πατρινή ΠΑΕ ευχαριστεί την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την τιμή στο πρόσωπο των κ.κ. Μπακαλιάρου και Κατσουράνη και δεσμεύεται ότι η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα έχει την αντίστοιχη φιλοξενία στο παιχνίδι του δευτέρου γύρου.

H φωτογραφία είναι απο το δίτερμα με την Κ19 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικο κέντρο.

Ηταν στραβό το κλίμα -λένε- το έφαγε και ο γάιδαρος!

Είναι πραγματικά απίστευτος, ο τρόπος, που έχασε και αυτό το παιχνίδι ο Εργοτέλης!

Στο 94' του αγώνα, με τον Παναιγιάλειο, ο κεντρικός του αμυντικός Πάτας, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του, σε μια φάση πυ δεν μύριζε ιδαίτερο κίνδυνο και έτσι ο Εργοτέλης, δεν πήρε ούτε το βαθμό, που σίγουρα άξιζε στο Αίγιο, βάσει απόδοσης και ευκαιρίων στο παιχνίδι.

O αμυντικός του Παναιγιάλειου γεμίζει απο τη σέντρα και ο αμυντικός του Εργοτέλη, μετατρέπεται σε επιθετικό της αντίπαλης ομάδας και σπρώχνει τη μπάλα στα δίχτυα, την ώρα που ο τερματοφύλακας, έκανε έξοδο!

"Το βάλαμε μόνοι μας" είπε μετά τη λήξη του αγώνα, ο προπονητής του Εργοτέλη Τάκης Γκώνιας και δεν έχει...άδικο.

Ο Εργοτέλης, εκτός απο τις χτυπητές του αγωνιστικές αδυναμίες, φαίνεται ότι δεν έχει και την τύχη με το μέρος του.

Λες και τον κυνηγάει απο την αρχή του πρωταθλήματος, μια "κατάρα", η οποία έχει παίξει και αυτό το ρόλο, στο να είναι ουραγός στην βαθμολογία και χωρίς νίκη στις 7 πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος.

Και στο Αίγιο, ο Εργοτέλης, ήταν θεατής στο...ίδιο έργο!

Εκανε ευκαιρίες, αλλά αρκούσε μια φάση απ τον αντίπαλο, για να δεχθεί γκολ και να χάσει το παιχνίδι!

Και αυτό έγινε με τον πιο σκληρό τρόπο, στο 94' στην τελευταία φάση του αγώνα.

Κρίμα, γιατί ο Εργοτέλης σε αυτό το παιχνίδι κράτησε το "μηδέν" στην άμυνα, που είναι η αχίλειος πτέρνα του, για 94' λεπτά και έφτασε πολύ κοντά να πάρει έστω και τον πόντο, που θα ήτανένα καλό αποτέλεσμα εκτός έδρας, απέναντισε μια ανταγωνιστική ομάδα.

Ούτε αυτή τη φορά όμως, είδε ...φως , αφού την έπαθε στην εκπνοή και αυτό είναι το χειρότερο.

Πλέον η ομάδα αυτή εκτός απο τα αγωνιστικά της προβλήματα, έχει να αντιμετωπίσει και το ψυχολογικό ντεζαβαντάζ, καθώς όσο περνάνε τα παιχνίδια και η νίκη δεν έρχεται το κλίμα βαραίνει όλο και περισσότερο.

Δείτε στο 12' του παρακάτω VIDEO τον απίστευτο τρόπο που έχασε ξανά ο Εργοτέλης και μαζί στιγμιότυπα απο τα παιχνίδια της 7ης αγωνιστικής της Football league.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Το βάλαμε μόνοι μας!"

Με αυτογκόλ στο 94' έχασε ο Εργοτέλης!

Aλλαγή στην ώρα έναρξης του αγώνα Αρης-ΟΦΗ, που θα γίνει την Κυριακή (17/12) στο Κλεάνθης Βικελίδης για την 8η αγωνιστική της Football league.

Το παιχνίδι θα γίνει στις 5μμ, αντί στις 3μμ που είχε αρχικά οριστεί και θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ3.

H Football league ενημέρωσε και επίσημα την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την αλλαγή.

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi