Ας δούμε τι έκαναν το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε τα τμήματα του ΟΦΗ, σε όλα τα αθλήματα:
Ξεκινάμε με το ποδόσφαιρο. Βαριά ήττα με 6-0 γνώρισαν οι γυναίκες του ΟΦΗ απο τον Αρη στη Θεσσαλονίκη, για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Σε αναμέτρηση για την 10η αγωνιστική της Β2 ΕΠΣΗ, ο ΟΦΗ '94 έφερε εκτός έδρας ισοπαλία 0-0 με τις Ασίτες.
Στο πόλο, ο ΟΦΗ γνώρισε την 7η ήττα του σε ισάριθμα παιχνίδια στην Α1, αυτή τη φορά από Παλαιό Φάληρο με 12-3 για την 8η αγωνιστική της Α1 υδατοσφαίρισης.
Το βόλει του ΟΦΗ έκανε την 5η του σερί νίκη στην Α2 και συνεχίζει, καθώς πέρασε με νίκη από τη Σάμο με 3-0 σετ.
Στο μπάσκετ ο ΟΦΗ ηττήθηκε εκτός έδρας από τον Εσπερο Καλλιθέας με 91-62 για την Γ' Εθνική μπάσκετ.
Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ βρέθηκε σε πολύ κακή μέρα στο κρίσιμο παιχνίδι με την Παναχαική, έχασε με 2-1 στο Γεντί Κουλέ και έδωσε την ευκαιρία στους Πατρινούς, να περάσουν στην βαθμολογία.
Αυτή ήταν η πρώτη φετινή ήττα του ΟΦΗ σε φιλικό και επίσημο παιχνίδι!
Και έγινε στο χειρότερο παιχνίδι. Σε ένα ματς με μια ανταγωνίστρια ομάδα για την άνοδο! Και μάλιστα μέσα στο γήπεδο του, όπου ήθελε το απόλυτο.
Ασχημο αποτέλεσμα για την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στην προσπάθεια που κάνει για την άνοδο.
Ο ΟΦΗ εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων σε ένα παιχνίδι, στο οποίο ήθελε τη νίκη, για να παραμείνει στις θέσεις ανόδου.
Η Παναχαική προηγήθηκε πολύ νωρίς. Μόλις στο 3’ ο Στρέζος ανέτρεψε τον Μωραίτη και ο διαιτητής Ζαραβίνος (Αθήνας) έδειξε την άσπρη βούλα, μέσα σε διαμαρτυρίες από τους παίκτες του ΟΦΗ. Το πέναλτι εκτέλεσε ο έμπειρος Φωτάκης και έκανε το 0-1.
Από εκείνο το σημείο και μετά, ο ΟΦΗ πήρε τα ηνία, αλλά δεν μπόρεσε να βρεί καθαρές ευκαιρίες.
Ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου σε ανατροπή του Χαντί, αλλά ο διαιτητής είπε όχι. Ετσι το πρώτο ημίχρονο, έληξε με 0-1.
Η Παναχαική ξεκίνησε με γκολ και στην επανάλληψη! Στο 50’ ο Μακρυδημήτρης με κοντινή προβολή έκανε το 0-2, σε μια φάση που η άμυνα του ΟΦΗ δεν μπόρεσε να διώξει τη μπάλα.
Ο ΟΦΗ κατάφερε να μπεί ξανά στο παιχνίδι στο 53’ με τον Κουσκουνά να μειώνει με κεφαλιά σε 1-2.
Από εκείνο το σημείο και μετά ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον αντίπαλο του.
Η μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ έγινε στις καθυστερήσεις με τον Χαντί με κεφαλιά να στέλνει τη μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι, αφού νωρίτερα και ο γκολκήπερ της Παναχαικής Βρονταράς έδιωξε τη μπάλα με τα ακροδάχτυλα.
Το 1-2 έμεινε μέχρι το τέλος. Πρώτη ήττα για τον ΟΦΗ και μάλιστα μέσα στο Γεντί Κουλέ, σε ένα σημαντικό παιχνίδι.
Με παράπονα απο πλευράς ΟΦΗ η διαιτησία του Ζαραβίνου απο την Αθήνα. Με τα σφυρίγματα του, προκάλεσε εκνευρισμό στους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι πάντως και εκείνοι απο πλευράς εμφάνισης, ήταν κατώτεροι των περιστάσεων.
Νέο "χτύπημα" των Daltons του Εργοτέλη σε βάρος του Τάκη Γκώνια! Με ανακοίνωση τους, επιτίθενται ξανά στον προπονητή της ομάδας, κάνουν λόγο για "δήθεν προπονητή με το ποδόσφαιρο αλά Μπαρτσελόνα και με άμυνα Κουκουβάουνες" και για "δηλώσεις άρες μάρες κουκουνάρες".
Απευθυνόμενοι στον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη, τον καλούν να "γιατρέψει την πληγή" και να προχωρήσει σε αλλαγή στην τεχνική ηγεσία, καθώς ο Εργοτέλης σε 7 ματς δεν έχει σημειώσει νίκη στο πρωτάθλημα της Football league και είναι στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Πέρασαν κιόλας 7 αγωνιστικές και εμείς μέχρι τώρα με όση δύναμη διαθέτουμε ήμασταν εκεί, γραφικοί στις επάλξεις. Για πολλούς αυτοί οι λίγοι που το μόνο που έμαθαν είναι να αγαπούν τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ και να στέκονται δίπλα του... Μέχρι τώρα εμείς ελπίζαμε ότι θα διορθωθούν όλα τα κακώς κείμενα! Όμως ένας κακός διαχειριστής έχει επιλέξει να μην μπορεί να αποδεχτεί ότι δεν μπορεί να πάρει αποτέλεσμα...
Με δηλώσεις άρες μάρες κουκουνάρες λες και εμείς είμαστε στραβοί, προσπαθεί να ξεγελάσει και τον εαυτό του. Δηλώνουμε, λοιπόν, ότι η φωνή της λέσχης θα σιγήσει για τις επόμενες αγωνιστικές ως ότου ο δήθεν προπονητής με το ποδόσφαιρο αλά Μπαρτσελόνα και με άμυνα Κουκουβάουνες να απομακρυνθεί απο τον πάγκο του αγαπημένου μας σωματείου. Θα ρθουμε κόντρα σε κάποιους, αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι!
Τέλος να διευκρινίσουμε ότι αναγνωρίζουμε όλα τα θετικά σημεία της έλευσης του Αιγύπτιου στην ομάδα μας στην πιο δύσκολη καμπή της ιστορίας μας, όμως η επιλογή του προπονητή που δεν είναι σίγουρα δικιά του μάλλον κακό μόνο προκαλεί σε ό,τι αφορά το πρεστίζ και το γόητρο της ομάδας μας! Αγαπητέ κύριε Μαγκέντ Σάμι σε σεβόμαστε, σε εκτιμούμε γιάτρεψε την πληγή!».