“Eύχομαι άνοδο του ΟΦΗ και να μείνω για πολλά χρόνια στον ΟΦΗ» ανέφερε ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το διπλό της ομάδας, στη Σπάρτη (0-3), που την έφερε στην δεύτερη προνομιούχο θέση της βαθμολογίας.
Ο προπονητής του ΟΦΗ έκανε την απαραίτητη διευκρίνηση μετά απο κάποιες δηλώσεις του, την περασμένη εβδομάδα, σε μέσο της Θεσσαλονίκης και οι οποίες παρερμηνεύθηκαν.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, υπογράμμισε ότι «στόχος μας είναι μια προνομιούχο θέση που θα μας ανεβάσει στην επόμενη κατηγορία».
Ευχαρίστησε τον κόσμο του ΟΦΗ για την υποστήριξη και τη συμπαράσταση, στο παιχνίδι στη Σπάρτη και ευχήθηκε τα καλύτερα στον Ανέστη Νάστο, ο οποίος χρειάστηκε να αναχωρήσει λίγο πριν την έναρξη του αγώνα, καθώς η σύζυγος του γεννούσε!
Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου, στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ στη Σπάρτη:
«Μια σημαντική νίκη για μας, σε ένα γήπεδο που ο αντίπαλος μας ήταν αήττητος.
Ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι με πρέσινγκ ψηλά και ένταση. Αυτή η διακοπή που έγινε δεν ήταν υπέρ μας . Μας έκοψε το ρυθμό. Πετύχαμε ένα υπέροχο γκολ, δεν κινδυνεύσαμε καθόλου και μετά το δεύτερο γκολ ήρθε μια δίκαιη νίκη.
Εύχομαι στον Ανέστη Νάστο και τη σύζυγο του όλα να πάνε καλά.
Η σκέψη μας είναι μαζί του.
Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε και μας βοήθησε.
Από το ξενοδοχείο μέτρησε η παρουσία του.
Τελείωσε ο πρώτος γύρος, βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.
Είναι σημαντική χρονιά για τον ΟΦΗ.
Εύχομαι ο ΟΦΗ να είναι στις θέσεις της ανόδου.
Καλή συνέχεια στην Σπάρτη και να πετύχει τους στόχους της.
Θέλω να πω κάτι ακόμη.
Η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια,
Το να με το αν δεν έχει καμία σχέση.
Είμαι προπονητής στον ΟΦΗ, σε μια θέση, που την είχε ένας άνθρωπος που τον αγαπώ και εύχομαι να είμαι εδώ για πολλά χρόνια.
Ο στόχος είναι στο τέλος του πρωταθλήματος, να είμαστε σε μια προνομιούχο θέση.
Εύχομαι να μην αποσυρθούν άλλες ομάδες.
Θα βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.
Εμείς θέλουμε στον β’ γύρο 6 βαθμούς παραπάνω, από ότι στον πρώτο.
Για μας είναι σημαντικό το επόμενο παιχνίδι.
Το μυαλό μου είναι στον παίκτη μου τον Ανέστη Νάστο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Tίποτα δεν τον σταματά-Το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη (VIDEO)
Ντύθηκε Σπαρτιάτης και τους...σκότωσε ο ΟΦΗ!
Το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ στη Σπάρτη! (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αυτά που γίνονται στον ΟΦΗ, δεν γίνονται σε καμία Ελληνική ομάδα!
Τα γλέντια και τα...μπάρμπεκιου στο αθλητικό κέντρο, έχουν γράψει ιστορία!
Αυτή τη φορά όμως, το μενού ήταν ..διαφορετικό!
Το μενού ήταν ...κακαβιά, την οποία μαγείρεψε με σπουδαία επιτυχία ο οδηγός του πούλμαν του ΟΦΗ, Σταύρος Βετουλάκης, με τους παίκτες του ΟΦΗ να ...υποκλίνονται στη μαεστρία του. Μια οικογένεια η ομάδα ενόψει του σημαντικού αγώνα στη Σπάρτη.
Στην επίσημη της ενημέρωση η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μας λέει ότι το καλό κλίμα στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, είναι το σήμα κατατεθέν της ομάδας και το μυστικό της επιτυχημένης πορείας των τελευταίων αγωνιστικών.
Η ομάδα είναι μια οικογένεια και αυτό φαίνεται σε όλες της, τις δραστηριότητες.
Ενόψει του κρίσιμου αγώνα στη Σπάρτη, η ομάδα του ΟΦΗ, δείπνησε στο αθλητικό κέντρο μετά την προπόνηση και το μενού ήταν… κακαβιά (σούπα με φρέσκα ψάρια)!
Χρέη μάγειρα, εκτέλεσε ο οδηγός του πούλμαν της ομάδας Σταύρος Βετουλάκης και ο παίκτες… έγλυφαν τα δάχτυλα τους!
Η βραδιά κύλησε όμορφα και οικογενειακά για την ομάδα του ΟΦΗ, με τους παίκτες να απελευθερώνονται και να περνάνε όμορφες ανθρώπινες στιγμές μεταξύ τους.
Τα ψάρια προσέφερε στους παίκτες, ο φίλος του ΟΦΗ, ιδιοκτήτης της ψαραγοράς «Κανέλος», τον οποίο με ανακοίνωση της, η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για την προσφορά του.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες, που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ομάδας από το δείπνο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο 3-0 του ΟΦΗ με τη Βέροια, υπήρχαν όμορφες στιγμές στο γήπεδο, από τις «συνεργασίες» των παικτών του ΟΦΗ, αλλά και στην εξέδρα από το πάρτι των οπαδών του ΟΦΗ, σε μια ακόμη ευχάριστη ποδοσφαιρική βραδιά στο Γεντί Κουλέ.
Η στιγμή του αγώνα, όμως κατ’ εμέ, ήταν η στιγμή που ο Τζίλι Βουό κέρδισε το πέναλτι (για το 2-0) και… απευθυνόμενος στον Δημήτρη Μάνο, του πρόσφερε τη χαρά, για ένα ακόμη γκολ, στην κούρσα για την πρωτιά στους σκόρερ της Footballleague!
Mεγάλη κίνηση (από τον Βουό), από ένα μεγάλο παίκτη!
Είχε δικαιωματικά την ευκαιρία (ο Βουό) για ένα «εύκολο» γκολ από τα 11 βήματα, και το άξιζε, καθώς ο ίδιος κέρδισε το πέναλτι και θα μπορούσε να το εκτελέσει, αλλά πρόσφερε απλόχερα τη χαρά στο νεαρό συμπαίκτη του, που σκοράρει κατά βούληση και καλπάζει πρώτος σκόρερ της κατηγορίας!
«Τζέντελμαν» ο Δημήτρης (Μάνος), όταν ήρθε η σειρά του να κερδίσει πέναλτι (για το 3-0), λίγο αργότερα, πήρε τη μπάλα και την έδωσε στον Βουό, για να ανταποδώσει τη χάρη, που του έκανε στο πρώτο ημίχρονο.
Σκόραρε ο Μάνος, σκόραρε και ο Βουό, κέρδισε ο ΟΦΗ και όλοι ήταν ευτυχισμένοι.
Μικρές λεπτομέρειες, που δείχνουν πόσο ΟΜΑΔΑ έχει γίνει ο σημερινός ΟΦΗ.
Ενας για ΟΛΟΥΣ και ΟΛΟΙ για ένα!
Με τη γνωστή συνταγή «τρία γκολ και όξω από την πόρτα» ο ΟΦΗ, ανέβηκε ένα ακόμη σκαλί για την άνοδο, κόντρα στην αδύναμη Βέροια.
Τρία μπαλάκια και …φύγαμε για τη Σπάρτη, εκεί όπου ο ΟΦΗ χρειάζεται το διπλό που θα του δώσει την πραγματική ώθηση, για την Σούπερ Λίγκ!
Η επίθεση βγάζει φωτιές! Η παρουσία του Βουό έχει ανεβάσει σε άλλο επίπεδο τον ΟΦΗ!
Η τριπλέτα Βουό- Μάνος-Κουτσιανικούλης μοιράζει σκορ και θέαμα. Ασταμάτητη!
Στο πρώτο γκολ με τη Βέροια, η μπάλα, απλά…χάνεται!
Ο Μάνος εφορμά από τα δεξιά και κάνει ιδανικό γύρισμα στον Βουό, ο οποίος σε μια επίδειξη απλότητας, αλλά και υψηλής τεχνικής , αφήνει τη μπάλα για τον Κουτσιανικούλη που έρχεται ως «τρέιλερ» και την καρφώνει στα δίχτυα!
Στο δεύτερο γκολ και πάλι ο Βουό, κερδίζει το πέναλτι και ο Μάνος κάνει το 2-0!
Ενώ στο τρίτο, είναι η σειρά του Μάνου, να κερδίσει το πέναλτι και ο Βουό να υπογράψει μια ακόμη νίκη της ομάδας, μέσα σε ενθουσιασμό και πανηγυρισμούς.
Τρία γκολ, δυο δοκάρια (Ντίνας-Μάνος), ευκαιρίες και το τραγούδι της κερκίδας να συγκινεί: "Μια ζωή θα είμαι εκεί σε όποια και αν παίζεις Εθνική..." το σύνθημα που δόνησε ξανά το Γεντί Κουλέ!
Αλλά και το "ΘΥΡΑ 4 ΤΟΥ ΟΦΗ Ο ΠΑΛΜΟΣ", που έγραφε το μεγάλο πανό που σήκωσαν οι οπαδοί, αληθινό!
Ο ΟΦΗ είχε ξανά ΠΑΛΜΟ σε εξέδρα και αγωνιστικό χώρο! «ΟΜΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ-ΠΑΛΜΟΣ-ΟΦΗ. Ετσι συνεχίζουμε. Ενωμένοι. Μπράβο σε όλους!» όπως έγραψε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.
Αυτός ο ΟΦΗ, αυτός ο ΠΑΛΜΟΣ (τους) φοβίζει. Είναι ο εφιάλτης τους! Το θηρίο έχει ξυπνήσει!
Η Βέροια ήταν η μοναδική ομάδα, από όσες ήρθαν μετά το θάνατο του Γκέραρντ στο Ηράκλειο, που δεν πρόσφερε ανθοδέσμη στη μνήμη του Ολλανδού. «Που λεφτά για ανθοδέσμη!» όπως είπε σωστά κάποιος.
Η άλλοτε «Βασίλισσα του Βορρά» παλεύει να μείνει όρθια με τα κουρέλια της.
Με 14 παίκτες στο Ηράκλειο. Τρείς αναπληρωματικούς, οι δυο τερματοφύλακες!
«Ετσι μας κατάντησε αυτός ο παλιόπ@$%ης» έλεγε θλιμένος ο παράγοντας της Βέροιας, στα αποδυτήρια, του Γεντί Κουλέ, αναφερόμ\μενος στον… αφανή μεγαλομέτοχο με το όνομα που αρχίζει από «Κ», για τα μάτια της ομάδας από τη Θεσσαλονίκη! (ευκολάκι ο γρίφος).
Καμία ιστορική ομάδα, όπως η Βέροια, δεν αξίζει αυτήν την τύχη. Αυτά παθαίνουν όμως οι ομάδες, που εμπιστεύονται την ύπαρξη τους, στον κάθε τυχάρπαστο. Όλα δείχνουν ότι το μοιραίο είναι κοντά.
Τα δοκάρια, έχουν εμποδίσει τον Ντίνα, να ανοίξει …λογαριασμό με τον ΟΦΗ!
Και οι δυο φορές με απευθείας φάουλ. Η πρώτη ήταν στο Αλκαζάρ με τον Απόλλωνα Λάρισας στο φινάλε του αγώνα. Η δεύτερη στο ξεκίνημα του αγώνα με τη Βέροια. Και τις δυο φορές η μπάλα στη συμβολή των δοκών! Δεν πειράζει Θανάση, θα έρθει και το γκολ…
Δεν ...τρέχει πολύ στο γήπεδο ο Κοέλιο, όπως τον είδαμε με τη Βέροια, στο διάστημα που αγωνίστηκε. Ξέρει μπάλα όμως, είναι καλός τακτικά, παίζει με και χωρίς τη μπάλα και είναι μάλλον νωρίς να τον κρίνουμε αυστηρά. Δεν βοήθησε και το παιχνίδι, καθώς στο σημείο που μπήκε όλα είχαν κριθεί. Θα χρειαστεί ένα πιο αξιόπιστο δείγμα για να πούμε περισσότερα για τον "συγγραφέα" που χρειάζεται και κάποιες μέρες προσαρμογής.
Παμψηφεί από τους παίκτες του ΟΦΗ ο Μπολάκης, στη συνέντευξη τύπου μετά το 3-0 επί της Βέροιας! Με μια ιαχή «Μπο-λά-κης» στα αποδυτήρια, οι παίκτες του ΟΦΗ έστειλαν τον Μανωλιό μπροστά στα μικρόφωνα για δηλώσεις.
Δεν σκοράρει, αλλά μασάει σίδερα, με τις εμφανίσεις του. Γίγαντας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ