Με 19 κομάντο, ταξιδεύει για τη Σπάρτη ο ΟΦΗ, για ένα μεγάλο παιχνίδι, "κομβικό" για το στόχο της ανόδου! Χωρίς τον Κοιλιάρα τελικά στην αποστολή, καθώς κρίθηκε ότι δεν είναι 100% έτοιμος, αλλά με τους Κουτσιανικούλη και Ντίνα, τα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για την κρίσιμη αναμέτρηση.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Mε προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (16/2) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση που θα γίνει το Σάββατο (17/2) στη Σπάρτη.
Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης και ο Θανάσης Ντίνας, βρίσκονται στους 19 παίκτες που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ επέλεξε να αφήσει τελικά εκτός αποστολής τον Κοιλιάρα, καθώς οι ενοχλήσεις δεν τον έχουν ακόμη εγκαταλείψει και δεν είναι 100% έτοιμος.
Εκτός έμειναν ακόμη οι τραυματίες Λεάλ, Οικονόμου, Περογαμβράκης και οι Κοντογιάννης, Πλευράκης, Νοικοκυράκης, Παναγιώτου, Παπατόλιος.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Βουό, Αργυρόπουλος, Κοέλιο, Βαφέας, Κομεσίδης, Κουτσιανικούλης, Μάνος, Μαχαίρας, Μονιάκης, Μπολάκης, Νάστος, Ντίνας, Παπαστεριανός, Ποτουρίδης, Πουρτουλίδης, Τοπούζης, Φαζός.
H αποστολή του ΟΦΗ αναχωρεί το μεσημέρι αεροπορικώς για την Αθήνα και από εκεί με το πούλμαν του ΟΦΗ θα μεταβεί στη Σπάρτη.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα επιστρέψει στο Ηράκλειο το Σάββατο το βράδυ, μετά το παιχνίδι.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κλήθηκε σε απολογία για το παιχνίδι με τη Βέροια, αλλά η κλήση δεν έχει να κάνει με τους πυρσούς, όπως ανέφεραν κάποια δημοσιεύματα, οι οποίοι άλλωστε άναψαν μετά τη λήξη του αγώνα, στο Γεντί Κουλέ και δεν τίθεται ζήτημα για αυτούς.
Η κλήση έχει να κάνει για μια κροτίδα, που έπεσε στο γήπεδο περίπου στο 10ο λεπτό και η οποία σημειώθηκε στο φύλλο αγώνα.
Στην κλήση σε απολογία του ΟΦΗ, επισημαίνεται ότι η κροτίδα έπεσε εντός αγωνιστικού χώρου και δεν τραυματίστηκε κανείς.
Σημειώθηκε στο φύλλο αγώνα, καθώς ο διαιτητής διέκοψε το παιχνίδι, για να γίνουν συστάσεις.
Η ενέργεια αυτή, ήταν ίσως και η μοναδική παραφωνία, σε ένα παιχνίδι που η ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ, ήταν για μια ακόμη φορά, φανταστική και άκρως ποδοσφαιρική.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θα πρέπει να είναι προσεκτικοί, καθώς ακόμα και η παραμικρή ενέργεια, μπορεί να πληγώσει οικονομικά την ομάδα, σε μια εποχή, που το οικονομικό αποτελεί καθοριστικό παράγοντα, ώστε να μπορέσει η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία της.
Ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να αναδείξει στην πειθαρχική αυτό το γεγονός.
Ότι ένα μεμονωμένο περιστατικό, δεν μπορεί να χαλάσει τη γενική εικόνα.
Στο γήπεδο βρέθηκαν 6 χιλιάδες άνθρωποι και αυτό το γεγονός, δεν μπορεί –ασφαλώς-να αμαυρώσει τη γενική εικόνα, η οποία ήταν πραγματικά εξαιρετική, όπως είναι συνεχώς στα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, στο Ηράκλειο.
Γεμάτο γήπεδο, με παλμό και χωρίς ακρότητες.
Μια αυθεντική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, που την βλέπει κανείς σε λίγα γήπεδα σήμερα στην Ελλάδα.
Μια από τις πιο όμορφες εκδηλώσεις των τελευταίων ετών πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στο κέντρο «Πετούσης», εκεί όπου η ΕΠΣΗ πραγματοποίησε την κοπή της πίτας για το 2018.
Η προσέλευση των σωματείων, των τοπικών και αθλητικών φορέων και των μελών της ποδοσφαιρικής οικογένειας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ Νίκο Τζώρτζογλου να είναι ιδιαίτερα συγκινημένος για αυτή την ανταπόκριση.
Μέσα από την εκδήλωση στάλθηκαν μηνύματα ενότητας και αισιοδοξίας, με τον κ. Τζώρτζογλου να καλεί για να κόψουν μαζί την πίτα τον κ. Μανόλη Λημναίο, ο οποίος θα είναι υποψήφιος για τη διεκδίκηση της προεδρίας της ΕΠΣΗ στις προσεχείς εκλογές. Μάλιστα νωρίτερα ο κ. Τζώρτζογλου είχε καλέσει προσωπικά τον κ. Λημναίο στην εκδήλωση κι εκείνος ανταποκρίθηκε θετικά. Μαζί έκοψαν την πίτα και οι εκπρόσωποι των κρητικών Ενώσεων αλλά και οι τοπικοί και πολιτικοί φορείς που έδωσαν το παρών.
Ο Μέγας Χορηγός της εκδήλωσης και των Μικτών Ομάδων ΕΠΣΗ, κ. Αντώνης Παπαδάκης, ιδιοκτήτης της εταιρείας παροχής ιατρικών υπηρεσιών «PWM MEDICAL» με τη σειρά του ανακοίνωσε ότι σύντομα θα κάνει δώρο ένα πούλμαν στις Μικτές Ομάδες ΕΠΣΗ για τις μετακινήσεις τους αλλά και την επόμενη ποδοσφαιρική περίοδο θα είναι χορηγός όλων των τοπικών κατηγοριών της ΕΠΣΗ.
Κάθε σωματείο Α1 και Α2 Κατηγορίας παρέλαβε ως δώρο της ΕΠΣΗ ένα βαλιτσάκι-φαρμακείο με ιατροφαρμακευτικό υλικό ενώ κάθε σωματείο Β’ και Γ’ Κατηγορίας παρέλαβε από τρεις μπάλες.
Η ΕΠΣΗ πρόβαλε videos με στιγμές από τις δράσεις της μέσα στην χρονιά ενώ προβλήθηκε και ένα video με ένα κοινωνικό μήνυμα των Μικτών Ομάδων ΕΠΣΗ για την οδική ασφάλεια.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε ο δημοσιογράφος Στέλιος Μαλτεζάκης και τη μουσική επιμέλεια ανέλαβαν δύο σπουδαία ονόματα της κρητικής μουσικής, ο Νεκτάριος Σαμόλης και ο Μανόλης Κονταρός.
Οι τιμώμενοι της βραδιάς
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν από την ΕΠΣΗ για τις διακρίσεις και την προσφορά τους:
1) Η ομάδα του Ηροδότου για το μοναδικό ρεκόρ των πέντε τίτλων που κατέκτησε μέσα στο 2017. Συγκεκριμένα κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, το Κύπελλο ΕΠΣΗ, το Κύπελλο Ερασιτεχνών, το Super Cup Ερασιτεχνών και το Super Cup ΕΠΣΗ.
2) Ο προπονητής των μεγάλων επιτυχιών στις Μικτές Ομάδες της ΕΠΣΗ τα προηγούμενα χρόνια, Μανόλης Ντάγκινης.
3) Ο παλαίμαχος διαιτητής Σωτήρης Κοκκινίδης
4) Ο βετεράνος αθλητικογράφος Σώτος Παιδάκης
5) Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και παλιός προπονητής του Ηροδότου Γιώργος Μιχιαλάκης
6) Ο επί χρόνια πρόεδρος του Ζαρού Γιώργος Σταματάκης
7) Οι παράγοντες της Δαμάστας Γιώργος Περάκης και Τάσος Περάκης