Mε ένα γκολ στο 1ο λεπτό και ένα στο ....τελευταίο (92'), ο Εργοτέλης γνώρισε την ήττα απο τα Τρίκαλα στο Παγκρήτιο στάδιο και η υπόθεση της παραμονής του, έγινε ακόμη πιο δύσκολη, καθώς βρίσκεται στο -5 απο τη ζώνη της σωτηρίας. Με νίκη έκλεισε τον πρώτο γύρο ο Αρης, ο οποίος κέρδισε την Αναγέννηση Καρδίτσας με 3-0 και είναι στο +6 απο το δεύτερο ΟΦΗ και στο +8 απο την τρίτη Παναχαική.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 17ης αγωνιστικής:
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 17ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ
Σάββατο 17 Φεβρουαρίου
Παναχαϊκή - Αιγινιακός 0-1 (25' Σοφιάνης)
Σπάρτη - ΟΦΗ 0-3 (20' Μαχαίρας, 60' & 82' Μάνος)
Κυριακή 18 Φεβρουαρίου
Αχαρναϊκός - Απόλλων Πόντου 0-3 (α.α.)
ΑΕ Καραϊσκάκης - Απόλλων Λάρισας 2-0 (21' Λουκίνας, 81' Χούσος)
Εργοτέλης - Τρίκαλα 0-2 (1' Σαχινίδης, 92' Γιαννιτσάνης)
Βέροια - Παναιγιάλειος 3-1 (30' Δαμιανάκης, 59' Μπλέτσας, 75' αυτ. Γραμματίκας - 2' Αγιούποφ)
Άρης - Αναγέννηση Καρδίτσας 3-0 (47' Σόουζα, 63' πεν. Πλατέλλας, 92' Μιλούνοβιτς)
Δόξα Δράμας - Πανσερραϊκός 3-1 (55', 56' Κάσες, 92' Κουσκουνάς - 78' Ρούτσης)
Τρίτη 20 Φεβρουαρίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Καλλιθέα (15.30)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
1. Άρης 45
2. ΟΦΗ 39
................................................
3. Παναχαϊκή 37
4. Τρίκαλα 30
5. Δόξα Δράμας 27
6. ΑΟΧ Κισσαμικός 27 *
7 . ΑΕ Καραϊσκάκης 25
8. Σπάρτη 25
9. Απόλλων Λάρισας 25
10. Αιγινιακός 22
11. Απόλλων Πόντου 22
12 . Αν. Καρδίτσας 21
................................................
13. Εργοτέλης 16
14. Βέροια 14 *
15. Καλλιθέα 13
16. Παναιγιάλειος 13
17. Πανσερραϊκός 13
18. Αχαρναϊκός -51
* ΑΟΧ Κισσαμικός και Βέροια έχουν ένα ματς λιγότερο.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (18Η)
Σάββατο 24 Φεβρουαρίου
Τρίκαλα - Παναχαϊκή (15:00 ΕΡΤ-3, Δημοτικό Στάδιο Τρικάλων)
Κυριακή 25 Φεβρουαρίου
Απόλλων Πόντου - Βέροια (15:00, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Αιγινιακός - Άρης (15:00 ΕΡΤ WEB TV, «Γ. Παραλυκίδης»)
Παναγιάλειος - Σπάρτη (15:00, Δημοτικό Στάδιο Αιγίου)
Αναγέννηση Καρδίτσας - Δόξα Δράμας (15:00, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
ΟΦΗ - Πανσερραϊκός (15:00 ΕΡΤ-3, «Θ. Βαρδινογιάννης»)
Απόλλων Λάρισας - Αχαρναϊκός Δ.Δ.
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου
ΑΕ Καραϊσκάκης - ΑΟ Χανια Κισσαμικός (14:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Καλλιθέα - Εργοτέλης (15:00, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Η Παλαιόχωρα έβαλε ...φρένο στον Ηρόδοτο, τον οποίο κέρδισε στα Χανιά με 1-0 και η κορυφή του 8ου ομίλου της Γ' Εθνιής πήρε φωτιά, καθώς με το διπλό που έκανε το Αιγάλεω στα Ζωνιανά (1-5), έπιασε την πρώτη θέση!
Στην Κάνδανο ο Ηρόδοτος είχε μεγάλες ευκαιρίες να προηγηθεί, αλλά έμεινε με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Φουκαράκη και η Παλαιόχωρα εκμεταλεύτηκε την αριθμητική της υπεροχή και πήρε τη νίκη με γκολ του Δρακάκη.
Δείτε στο παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την πολυ δυνατή αναμέτρηση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τρομερές στιγμές στο ΟΦΗ-Σπάρτη 0-3.
Στο ζέσταμα, λίγο πριν από τη σέντρα, ο αρχηγός του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος, ενημερώνεται ότι η σύζυγος του, η οποία σε λίγες μέρες έμπαινε στο μήνα της, πάει για …πρόωρη γέννα.
Ο Ανέστης που όλες αυτές τις μέρες ζούσε την αγωνία του πατέρα για το πρώτο παιδί που έρχεται (κόρη), γεμίζει με πανικό και ανησυχία, αλλά η ομάδα τον διευκολύνει ασφαλώς, για να βρεθεί κοντά στη σύζυγο του.
Ο μέσος του ΟΦΗ, παίρνει ταξί από την Σπάρτη για την Αθήνα και η ομάδα ξεκινάει το παιχνίδι με βασικό τον Μαχαίρα, ο οποίος βάζει ένα γκολ για όσκαρ, με σούτ-κεραυνό και ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο της νίκης του ΟΦΗ!
Ισως αν δεν έπαιζε (ο Μαχαίρας) να μην έβαζε το γκολ, που ξεκλείδωσε το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη.
Αυτή είναι μια από τις ομορφιές του ποδοσφαίρου. Το απρόβελτο!
Ωραία στιγμή στο παιχνίδι, αμέσως μετά το γκολ του Μαχαίρα, η ανάδειξη της φανέλας του Νάστου, ο οποίος την ίδια ώρα, έδινε τη δική του «μάχη» στο μαιευτήριο, για τη νεογέννητη κορούλα του!
ΟΜΑΔΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ο ΟΦΗ! Και οι παίκτες που έζησαν και αυτοί την αγωνία του αρχηγού του αφιέρωσαν τη νίκη και μαζί και τη θετική τους σκέψη! Σπουδαία στιγμή ανθρωπιάς και αλληλουποστήριξης!
Τα παιδιά του ΟΦΗ έχουν γίνει ΕΝΑ!
Και στην κερκίδα των πάνω από 100 (και 150 από ότι μου λέει ο Αντώνης που ήταν εκεί) φιλάθλων του ΟΦΗ, που βρέθηκαν στη Σπάρτη, είχαμε όμως ένα τρομερό σκηνικό!
Ο φίλος Μιχάλης νοιώθει αδιαθεσία και επικρατεί πανικός.
Ο Γιάννης, από τα αρχηγικά στελέχη των οργανωμένων, δεν το σκέφτεται ούτε στιγμή!
Πηδάει το κάγκελο και βρίσκεται μέσα στο γήπεδο!
Πλησιάζει τον παίκτη της Σπάρτης που είναι έτοιμος να κάνει πλάγιο άουτ και φωνάζει στο διαιτητή που είναι μερικά μέτρα δίπλα μακριά, να διακόψει το παιχνίδι και να φωνάξει αμέσως τον γιατρό του αγώνα, για τις πρώτες βοήθειες στον φίλαθλο, που είχε ανάγκη.
Ο διαιτητής διακόπτει το παιχνίδι και κάνει νόημα στο γιατρό να πάει στην εξέδρα!
Σπουδαία στιγμή και αυτή! Και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ μια γροθιά είναι μεταξύ τους. Ο ένας δίπλα, στην ανάγκη του άλλου. Μπράβο σε όλους!
Και η ομάδα κέρδισε και οι… λιποθυμίες ήταν περαστικές, Μιχάλη!
Ο ΟΦΗ έτσι και αλλιώς έχει κάνει… καρδιακό τον κόσμο του. Χαλάλι όμως!
Χάθηκε η μπάλα, σε κάποια σημεία του αγώνα, στον πολύ καλό αγωνιστικό χώρο της Σπάρτης.
Ο Βουό άνοιγε με τις κινήσεις του, σαν την… βεντάλια την άμυνα των αντιπάλων και ο Δημητράκης ο Μάνος, πρόσθεσε δυο ακόμη… παστέλια, στο λογαριασμό.
Στα 13 γκολ ο Δημήτρης και ο ΟΦΗ που «κόβει ταρίφα» με τις τριάρες πλέον, επιτέλους μόνος δεύτερος και γιατί όχι και ...πρώτος λιαν συντόμως!
Η ομάδα παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην κατηγορία και οι νίκες είναι καθαρές και αδιαμφισβήτητες!
Μονιάκης από τα …παλιά στη Σπάρτη με δύναμη και ψυχή, σοβαρός ο Βαφέας που αντικατέστησε τον τραυματία Ποτουρίδη, καλός και ο Ντίνας, με ασίστ στο 0-3, αδίκησε ο διαιτητής τον Κοέλιο στην φάση του σουτ του Ισπανού, που είναι πέναλτι και κόκκινη κάρτα, αλλά ας είναι. Με το παιχνίδι να είναι στο 0-3, τι ψάχνεις.
Η διαιτησία ήταν πάντως –γενικά-καλή και σε αυτό το παιχνίδι. Δεν βοηθήθηκε, δεν αδικήθηκε ο ΟΦΗ. «Πενήντα-Πενήντα».
Το σφύριγμα της λήξης του αγώνα, στη Σπάρτη, πρόσφερε διπλή χαρά στον ΟΦΗ και τον κόσμο του!
Μεγάλο διπλό ο ΟΦΗ, ήττα-σοκ η Παναχαική από τον Αιγινιακό στην Αγυά.
Το twitter του Κατσουράνη, σίγησε και ξέμεινε από εμπνεύσεις.
Αυτή τη φορά δεν υπήρχε διαιτητική «σφαγή», αλλά «άδειασμα» από δυνάμεις της ομάδας του, η οποία καλείται να απαντήσει άμεσα στο ερώτημα, για το αν το όνειρο, ήταν μέχρι εδώ…
Στα τέσσερα τελευταία παιχνίδια οι Πατρινοί μετράνε τρείς απώλειες (δυο ισοπαλίες με Σπάρτη, Πανσερραικό, μια ήττα με Αιγινιακό και ένα διπλό στην Καρδίτσα).
Ο ΟΦΗ τη... δουλειά του. Την Κυριακή με τον Πανσερραικό το Γεντί Κουλέ πρέπει να είναι ΞΑΝΑ καμίνι!
Τίποτα δεν έχει τελειώσει! Ενας ολόκληρος γύρος ξεκινάει. Εχει δρόμο ακόμη!
Το μομέντουμ είναι υπέρ του ΟΦΗ αυτή τη στιγμή και η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί.
Τώρα ΠΡΕΠΕΙ ο ΟΦΗ να χτίσει μια διαφορά ασφαλείας, απο εκείνους που τον κυνηγούν, τους οποίους, μέχρι πρόσφατα εκείνος κυνηγούσε. Αχαρος και δύσκολος ρόλος!
Αυτός (o OΦΗ) άντεξε (στο κυνήγι), εκείνοι θα κάνουν το ίδιο;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ντύθηκε Σπαρτιάτης και τους...σκότωσε ο ΟΦΗ!
Το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ στη Σπάρτη! (VIDEO)
Tίποτα δεν τον σταματά-Το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη (VIDEO)