Μεγάλη νίκη με σκορ 3-2 πέτυχε η Κ19 του Εργοτέλη επι του αντίστοιχου συγκροτήματος της Παναχαϊκής στο ντέρμπι του πρωταθλήματος Νέων της Football League.
Ένα πολύ καλό ματς με πολύ πάθος, δυνατές μονομαχίες ανάμεσα στις δυο ομάδες που έδειξαν ότι δίκαια βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα. Μετά απ αυτό το τρίποντο η ομάδα του Εργοτέλη βρέθηκε μονή στην κορυφή ενώ στην δεύτερη θέση πέρασε η ομάδα της Παναχαϊκής.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε κάτω από το βλέμμα του Τάκη Γκώνια.
Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν μόλις στο 5’ να προηγηθούν μετά από πλασέ του Βασάρα, για να φέρει το ματς στα ισα στο 16’ ο Κουτσογιαννάκης με πλασέ μετά από πάσα του Σαμπροβαλάκη.
Στο 38’ η ομάδα του Εργοτέλη πήρε κεφάλι στο σκορ όταν φάουλ που κέρδισε ο Κεφαλούκος εκτέλεσε ο Κυριαλάνης με την μπάλα να χτυπάει αρχικά στο αριστερό κάθετο δοκάρι και να καταλήγει στα δίχτυα της εστίας της Παναχαϊκής.
Οι δυο ομάδες μπήκαν δυνατά και στο δεύτερο ημίχρονο. Στο 66’ η Πατρινή ομάδα ισοφάρισε σε 2-2 με τον Βασάρα για να έρθει και πάλι ο Κυριαλάνης με ατομική ενέργεια και να πετύχει το δεύτερο προσωπικό του γκολ και να γράψει το 3-2.
Οι μάχες στις δυο εστίες συνεχίστηκαν με αρκετές χαμένες ευκαιρίες αλλά και δυο δοκάρια για τους φιλοξενούμενους.
Εργοτέλης: Κορνηλάκης, Λούσι, Κυριαλάνης (80’ Κουτεντάκης), Πλαϊτάκης, Κεφαλούκος, Τσακάνι, Κατσούρι, Σαϊτάκης (69’ Κουτάντος), Κουτσογιαννάκης (63’ Μαυροματίδης), Σαμπροβαλάκης (88’ Μουφτάρι), Δουλγεράκης.
Παναχαϊκή: Μπαμπούνης, Καρμακόλιας, Κυριακόπουλος, Νικολόπουλος, Αβάζα, Κωσταντακόπουλος, Καλαμπόκας, Σταυρόπουλος, Σταυρόπουλος, Βασάρας, Αυλωνίτης, Μπουτίβας.
Πηγή:ergotelis.gr
Mε δήλωση του, στην επίσημη σελίδα του Εργοτέλη, ο πρόεδρος του Γ.Σ. Εργοτέλης Γιώργος Στειακάκης, καλεί τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του συλλόγου Μάγκεντ Σάμι να παρέμβει αποφασιστικά για τη σωτηρία τη ομάδας, η οποία όπως επισημαίνει έχει την εικονα ακυβέρνητου καραβιού.
Ο Γιώργος Στειακάκης στην δήλωση του, κάνει λόγο για "αγωνιστική συμπεριφορά της ομάδας, πέρα από την βαθμολογική καταβύθιση, που δημιουργεί κλίμα ακυβέρνητου καραβιού, με ο,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο αβάσιμων φημών και προσβλητικών για τον Σύλλογο σχολίων".
Η δήλωση του προέδρο του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργου Στειακάκη:
Οι φίλοι της ομάδας του Εργοτελη και ο φίλαθλος κόσμος - όχι μόνο του Ηρακλείου -είναι προβληματισμένοι με την αγωνιστική συμπεριφορά και το μέλλον της ΠΑΕ Εργοτέλης στο πρωτάθλημα της β´ εθνικής που αγωνίζεται.
Μια ομάδα μπορεί να συμβεί να έχει ατυχή και άδικα αποτελέσματα, αυτό από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα. Εξάλλου στον Εργοτελη δεν είμαστε καλομαθημένοι στα εύκολα. Σε αυτό το χρονικό σημείο, εγώ προσωπικά, χωρίς να έχω την ανάγκη να καλυφθώ πίσω από συλλογικές αποφάσεις, αλλά δικαιούμαι να το πράξω, γιατί ήμουν αυτός που έβαλε πρώτος την υπογραφή του ώστε να αναλάβει ο Μαγκετ Σαμι την ευθύνη της σύστασης της ΠΑΕ, αλλά και ως πρόεδρος του Ερασιτέχνη, έχω να απευθύνω την παρακάτω δήλωση- πρόσκληση: « Η ομάδα μας χρειάζεται την παρουσία του Μαγκετ Σαμι όπως και ο κόσμος της που αγωνιά για το μέλλον της. Η αγωνιστική συμπεριφορά της ομάδας, πέρα από την βαθμολογική καταβύθιση, δημιουργεί κλίμα ακυβέρνητου καραβιού, με ο,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο αβάσιμων φημών και προσβλητικών για τον Σύλλογο σχολίων, το οποίο αδικεί και τον ίδιο. Ένα πράγμα φαίνεται αυτή τη στιγμή επιβεβλημένο: να παρέμβει αποφασιστικά ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ώστε να διασωθεί αυτό που δημιούργησε, αλλά και το κύρος του συλλόγου. Τις επιμέρους τεχνικές ή άλλες αποφάσεις θα τις λάβει ο ίδιος. Η απουσία και η απραξία δεν είναι στάση για έναν άνδρα του δικού του κύρους και επιπέδου. Εμείς εδώ είμαστε, πρόεδρε Μαγκετ, στις ίδιες συμμαχικές επάλξεις, στο πλευρό σου και έτοιμοι για την σωτήρια αντεπίθεση».
Γιώργος Στειακάκης
Δυνατή εξέδρα για τον ΟΦΗ στο γήπεδο της Σπάρτης με την τοπική ομάδα.
Πάνω από 100 φίλαθλοι του ΟΦΗ ταξίδεψαν από την Κρήτη, αλλά και από την Αθήνα, ώστε να συμπαρασταθούν στην κρητική ομάδα, στο κρίσιμο παιχνίδι, για την μάχη της ανόδου.
Το σύνθημα «ΟΦΗ-ΟΦΗ» δόνησε αρκετές φορές από νωρίς το πρωί του Σαββάτου στην πόλη της Σπάρτης, ενώ οι φίλαθλοι του ΟΦΗ πριν το παιχνίδι, επισκέφθηκαν και το ξενοδοχείο της ομάδας, ώστε να «ντοπάρουν» τους παίκτες.
Στην φωτογραφία φίλαθλοι του ΟΦΗ στο κέντρο της Σπάρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ