karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η ΑΕΚ στέφθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας 2018 καθώς νίκησε με 88-83 τον Ολυμπιακό στο κλειστό στα Δύο Αοράκια παρουσία περίπου 4.000 παιδιών που απόλαυσαν ένα συγκλονιστικό παιχνίδι.

Το φινάλε ήταν συγκλονιστικό.

Με σκόρερ τον ΜακΛιν οι «ερυθρόλευκοι» μείωσαν σε 70-72, όμως οι τυπικά φιλοξενούμενοι της ΑΕΚ βρήκαν απαντήσεις και ξέφυγαν πάλι με 71-77, 74-80 και με 76-83 στο 37’. Βλέποντας τα περιθώρια να στενεύουν, ο Ολυμπιακός έβγαλε αντίδραση. Με ένα καλάθι του Στρέλνιεκς και τρεις πόντους του Παπαπέτρου, μείωσε σε 81-83 2’:17’’ πριν το φινάλε. Ο Χάρις με μία βολή έκανε το 81-84 στο 38’, ο Στρέλνιεκς επίσης με ½ βολές μείωσε σε 82-84 στο 39’ και ακολούθησε άστοχο σουτ του Γκριν στα 38’’ και βιαστικό άστοχο ανάποδο λέι απ του Παπαπέτρου στα 33’’. Η πλάστιγγα έγειρε οριστικά υπέρ της ΑΕΚ με το καλάθι του Χάρις στα 13’’ (82-86) καθώς δεν υπήρξε αντίδραση από τους «ερυθρόλευκους».

Τα δεκάλεπτα: 23-26, 42-45 (ημίχ.), 63-65, 83-88.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γ. Σφαιρόπουλος): ΜακΛιν 10, Παπαπέτρου 4, Σπανούλης 20 (3), Μιλουτίνοφ 17, Στρέλνιεκς 14 (1), Πρίντεζης 10 (2), Παπανικολάου 4, Μάντζαρης 3 (1), Γουίλτζερ , Τόμπσον.

ΑΕΚ (Ν. Σάκοτα): Πάντερ 14 (2), Τζέιμς 11 (1), Γκριν 6, Χάρις 17, Ξανθόπουλος 3 (1), Σάκοτα 8, Βασιλόπουλος, Λαρεντζάκης 6 (2), Μαυροειδής 4, Καββαδάς 4, Χάντερ 15.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την ώρα που οι παίκτες της ΑΕΚ πανηγύριζαν έξαλλα την κατάκτηση του τίτλου στα "Δύο Αοράκια", ο Ντράγκαν Σάκοτα παρουσιάστηκε απόλυτα ήρεμος και εγκρατής στη Συνέντευξη Τύπου.

"Συγχαρητήρια στα παιδιά, το άξιζαν. Έπαιξαν ωραίο μπάσκετ, ήταν ωραίος τελικός. Συγχαρητήρια στους συνεργάτες μου και τη διοίκηση που έκανε προσπάθεια εδώ και χρόνια να ανέβει η ομάδα στο σημείο που βρίσκεται τώρα. Ξέραμε ότι έχουμε να παίξουμε εναντίον μίας εκ των καλύτερων ομάδων στην Ευρώπη, ειδικά στην άμυνα. Μειώσαμε τα λάθη μας, ήμασταν αρκετά μέσα στο παιχνίδι, δεν χάσαμε τον έλεγχο. Όταν δεν βγήκαν κάποια εύκολα σουτ, μείναμε πιστοί στο πλάνο μας. Συγχαρητήρια σε όλους, πιστεύω ότι ο κόσμος της ομάδας χάρηκε πολύ. Ήθελε το Κύπελλο, το πήραμε. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για φέτος", ήταν η αρχική τοποθέτηση του προπονητή της ΑΕΚ, ο οποίος πρόσθεσε: "Δεν ξέρω αν ένας προπονητής μπορεί να χορτάσει από Κύπελλα. Η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω ότι μου λείπει κάτι. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως το 2002 στο πρωτάθλημα, πιστεύω μέσα μου ότι είναι η στιγμή για εμάς. Πήραμε άξια το Κύπελλο".

Αναφορικά με το πως νιώθει που έδωσε στην ΑΕΚ έναν τίτλο σαν το Κύπελλο Ελλάδος, εξήγησε πως "λείπει ένα ευρωπαϊκό τώρα (γέλια). Ένας προπονητής δεν χορταίνει με τα Κύπελλα. Εγώ δεν νιώθω ότι κάτι μου λείπει. Πίστευα μόνος μου ότι είναι η στιγμή μας, όπως και το 2002 στο πρωτάθλημα με την ΑΕΚ. Δεν ξέραμε πώς θα αρχίσει το παιχνίδι, γιατί προερχόμασταν από κάποια παιχνίδια όχι υψηλού επιπέδου, αλλά προσαρμοστήκαμε γρήγορα και δεν αφήσαμε τον Ολυμπιακό να πάρει μπροστά. Αυτοπεποίθηση είχαμε, αντέξαμε και κάναμε λίγα λάθη. Άξια πήραμε το Κύπελλο. Ένας τίτλος έρχεται στη μέση της χρονιάς, αλλά δεν θέλω τα παιδιά να πιστέψουν ότι τελείωσε η σεζόν, γιατί έχουμε δρόμο μπροστά μας".

Σε ερώτηση για το που αφιερώνει τον τίτλο, απάντησε: "Η ΑΕΚ είναι μία οικογένεια, βλέπουμε πολλούς ανθρώπους από το 1968 στο γήπεδο, ακόμη και στο σπίτι μου. Η νίκη ανήκει σε πολλούς ανθρώπους, πρώτο από όλο τον Μάκη Αγγελόπουλο. Αλλά και στον φίλο μου τον συγχωρεμένο τον Νίκο Δημητρίου που τον σκεφτόμαστε. Σε πολύ κόσμο ανήκει κομμάτι αυτής της νίκης".

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε από την ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, δεν υλοποίησε τον πρώτο στόχο της σεζόν και ο Γιάννης Σφαιρόπουλος ήταν εμφανώς απογοητευμένος από την εικόνα της ομάδας του και το αποτέλεσμα. Ο κόουτς του Ολυμπιακού έδωσε "συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Επαιξε καλύτερα στη μεγαλύτερη διάρκει ατου παιχνιδιού. Θέλαμε να τους περιορίσουμε από την άμυνά μας, αλλά αυτό δεν έγινε. Δεχθήκαμε 88 πόντους σε έναν τελικό. Είχαμε την ευκαιρία να νικήσουμε, αλλά κάποες βεβιασμένες προσπάθειες και το ότι δεν είχαμε σταθερά καλή απόδοση δεν μας άφησαν να κρατήσουμε μια διαφορά τις στιγμές που προηγηθήκαμε και να πάρουμε το παιχνίδι".

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος στη συνέχεια απάντησε στη μοναδική ερώτηση που του έγινε, η οποία αφορούσε την παρουσία παιδιών στο γήπεδο: "Ήταν ωραία ατμόσφαιρα με τα μικρά παιδιά. Εύχομαι αυτά τα παιδιά να είναι μελλοντικοί φίλαθλοι του μπάσκετ".

Καρέ Κυπέλλων η ΑΕΚ

Η ΑΕΚ πήρε τη νίκη επί του Ολυμπιακού κι έκανε... καρέ, καθώς στέφθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας για πρώτη φορά από το 2001 και τέταρτη συνολικά στην ιστορία της.

Η Ένωση είχε κατακτήσει το τρόπαιο το 1981 και το 2000, ενώ ο Ολυμπιακός δεν κατάφερε να σηκώσει το τρόπαιο στα χέρια του για 10η φορά και να μειώσει τη (μεγάλη) διαφορά που τον χωρίζει από τον Παναθηναϊκό (18). Ο Άρης είναι στην 3η θέση της σχετικής λίστας με 8 κατακτήσεις, η ΑΕΚ (4) έμεινε μόνη στην 3η, καθώς άφησε πίσω της τον ΠΑΟΚ (3), Τέλος, ένα Κύπελλο έχει ο Πανιώνιος.

Η Παλαιόχωρα (στην φωτογραφία οι παίκτες της πανηγυρίζουν) κέρδισε με 1-0 τον πρωτοπόρο Ηρόδοτο στην Κάνδανο και έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα, στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Πλέον το Αιγάλεω, έπιασε τον Ηρόδοτο στην κορυφή, καθώς πέρασε με το επιβλητικό 1-5 απο τα Ζωνιανά, επί του Ερμή.

Ηρόδοτος και Αιγάλεω αναμετρώνται την επόμενη αγωνιστική στη Νέα Αλικαρνασσό, στο ντέρμπι της χρονιάς και για τους δυο!

Στην Ιεράπετρα, ΟΦΙ και ΠΟΑ έμειναν στο 0-0.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 16ης αγωνιστικής στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής:

Παλαιόχωρα-Ηρόδοτος 1-0

ΟΦΙ-ΠΟΑ 0-0

Ηλυσιακός-Κηφισιά 2-0

Ερμής Ζωνιανών-Αιγάλεω 1-5

Άγ. Ιερόθεος-Φωστήρας 0-0

Ρεπό: Α.Ε. Μυλοποτάμου

H Βαθμολογία

1.Ηρόδοτος 29

2.Αιγάλεω 29

3.Παλαιόχωρα 23

4.Ηλυσιακός 22

5.ΟΦΙ 19

6.ΠΟΑ 18

7.Άγ. Ιερόθεος 16

8.Φωστήρας 15

9.Κηφισιά 14

10.ΑΕΜ 12

11.Ερμής Ζωνιανών 11

Η επόμενη (25/02)

Ηρόδοτος-Αιγάλεω

ΠΟΑ-Άγιος Ιερόθεος

Κηφισιά-Ερμής Ζωνιανών

Φωστήρας-Παλαιόχωρα

ΑΕΜ-Ηλυσιακός

Ρεπό: ΟΦ Ιεράπετρας

Νίκη για τους μικρούς του ΟΦΗ (Κ19) επί της Καλλιθέας με 3-1 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο για το πρωτάθλημα Νέων.

Τα γκολ της νίκης του ΟΦΗ, ήρθαν στο δεύτερο ημίχρονο, με τους Κουράκη με πέναλτι στο 74’, Σουρνάκη στο 85’ και Κουράκη στις καθυστερήσεις του αγώνα.

Η Καλλιθέα είχε ισοφαρίσει σε 1-1, αλλά ο ΟΦΗ με δυο γκολ στο φινάλε πήρε τη νίκη.

Ο τεχνικός της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Κρασανάκης ανέφερε στην επίσημη σελίδα της ομάδας για τη νίκη του ΟΦΗ, ότι «το σκορ θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο βάση των κλασικών ευκαιριών που βγάλαμε στο γήπεδο , όμως ήταν σημαντική η αντίδραση που βγάλαμε μετά την ισοφάριση. Στο λίγο χρόνο που απέμενε κάναμε αυτό που έπρεπε και πήραμε αυτό που δικαιούμασταν. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά  , θα ξεκουραστούμε το διήμερο που ακολουθεί και από Τρίτη σκληρή δουλειά με το κεφάλι κάτω και με στόχο το επόμενο παιχνίδι που ακολουθεί».

Κ19 ΟΦΗ: Παναγιώτου, Πλουμής, Λαγουδάκης, Κοκολογιάννης , Κορνάρος, Κοντογιάννης, Σουρνάκης, Σταυρακάκης, Νοικοκυράκης, Πλευράκης , Κουράκης.

Tην 18αδα συμπλήρωναν οι Κουγιουμτζής, Καλαιτζάκης, Μαρινάκης, Ζερβάκης, Τζωρτζάκης, Μαραγκάκης, Ρουσσάκης.

Στην φωτογραφία τα παιδιά της Κ19 του ΟΦΗ, πανηγυρίζουν ένα απο τα γκολ που έβαλαν επί της Καλλιθέας.

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi