Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά τις (γνωστές και επαναλαμβανόμενες) αναφορές απο τον Τάκη Γκώνια, ότι ο Εργοτέλης, είναι καλύτερος απο τους αντιπάλους του στα περισσότερα παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι σήμερα στην Football league, αλλά απο καθαρή ατυχία και συγκυρίες, έχει την βαθμολογική συγκομιδή, που τον έχει κρατήσει κάτω απο την επικίνδυνη ζώνη της κατηγορίας, ήρθε και η...στατιστική επιβεβαίωση των παραπάνω.
Σε μια πρωτοποριακή κίνηση ενημέρωσης, η ΠΑΕ, στην επίσημη σελίδα της, για να στηρίξει -προφανώς-το "δόγμα" του προπονητή της, ανέβασε πίνακες, στατιστικά και γραφικά, για να εξηγήσει το ...μοντέρνο ποδόσφαιρο που παίζει ο Εργοτέλης.
Σύμφωνα με τους πίνακες, οι οποίοι δημοσιεύτηκαν "ενημερωτικά" (όπως αναφέρεται) -προφανώς-με παρότρυνση του Γκώνια, ο Εργοτέλης όπως διαβάζουμε στην ανάλυση "έχει καθαρό χρόνο παιχνιδιού περίπου στα 60 λεπτά (όπου κατά μέσο όρο είναι ο χρόνος που παίζεται το παιχνίδι στα προηγούμενα πρωταθλήματα της Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και τώρα τελευταία της Ιταλίας)".
Ακόμη, "ο καθαρός χρόνος παιχνιδιού άλλων αγώνων της κατηγορίας αλλά και αγώνων της Super League, είναι μεταξύ 35’-50’ λόγω των πολλών διακοπών, καθυστερήσεων που υπάρχουν σε κάθε παιχνίδι".
Επίσης για το παιχνίδι με τα Τρίκαλα, παρά την ήττα του Εργοτέλη με 0-2, η...ανάλυση του αγώνα δείχνει ότι "η ομάδα μας λοιπόν επέτρεψε στον αντιπαλο που έχει ένα από τα ακριβότερα μπατζετ στην κατηγορία (παίκτες για άνοδο) να μπεί στην περιοχή μας μόλις 4 φορές σε 96’!! Το ότι δεν επιτρέπω στον αντίπαλο να μπεί στην περιοχή μου, δείχνει το πόσο καλη είναι η αμυντική λειτουργία της ομάδας".
Επίσης, η ανάλυση του παιχνιδιού του Εργοτέλη σε γκολ και σούτ στην αντίπαλη εστία βγάζει ότι "η ομάδα μας σε κάθε παιχνίδι έχει από 2πλάσιο – 4πλάσιο αριθμό μεγαλύτερο των αντιπάλων κάτι που δείχνει την συνολική απόδοση της ομάδας. Έτσι φαίνεται και πόσα γκολ θα πρέπει να δεχτούμε από τα αντίστοιχα σουτ των αντιπάλων".
Βέβαια, το ποδόσφαιρο δεν είναι...μπάσκετ. Τα στατιστικά δείχνουν (απλά) μια εικόνα.
Καλοί είναι οι αριθμοί, οι πίνακες και τα στατιστικά, αλλά το θέμα είναι ποιός θα εξηγήσει το ΓΙΑΤΙ ο Εργοτέλης οδεύει ολοταχώς προς τον υποβιβασμό!
Απο ότι φαίνεται απο την αναλυτική, ενημερωτική και πρωτότυπη δημοσιεύση του Εργοτέλη, ούτε η στατιστική μπορεί να το εξηγήσει...
Ισως, τα πράγματα να είναι πιο απλά, απο τα στοιχεία που αποτυπώνουν οι πίνακες και τους οποίους ασφαλώς και δεν έχουμε καμία διάθεση να αμφισβητήσουμε.
Απλά, στο τέλος η ...ουσία είναι που μετράει.
Ειδικά αν μιλάμε για ένα πρωτάθλημα όπως η Β' Εθνική. Με στατιστικές, γραφήματα και πίνακες, δεν σώζεσαι. Αυτό είναι σίγουρο!
Εμείς παραθέτουμε τα συμπεράσματα και τους πίνακες που δημοσιεύσε στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ Εργοτέλης, με την ευχή ότι όλα αυτά κάποια στιγμή θα "γυρίσουν" προς το συμφέρον της ομάδας, προκειμένου αυτή να καταφέρει το στόχο της...
ANAΛΥΤΙΚΑ
Πίνακες με συμπεράσματα και επιδιώξεις της ομάδας μας με αναλυτικά στοιχεία και ερμηνείες από τον αγώνα με τα Τρίκαλα για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Συμπεράσματα και επιδιώξεις της ομάδας μας (Ερμηνεία του παρακάτω πίνακα)
PENALTY AREA ENTRIES
PENALTY AREA ENTRIES (ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ – ΕΡΜΗΝΕΙΑ
XG-EXPECTED GOALS
XG-EXPECTED GOALS - ΕΡΜΗΝΕΙΑ
Τελικές από το παιχνίδι με την Καρδίτσα
Με αφορμή σχολια που έκαναν λόγο για ευνοϊκή διαιτησία προς την ομάδα μας παραθέτουμε τον παρακάτω πίνακα
Δείτε παρακάτω τους πίνακες που δημοσίευσε ο Εργοτέλης...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κλήθηκε σε απολογία για το παιχνίδι με τη Βέροια, αλλά η κλήση δεν έχει να κάνει με τους πυρσούς, όπως ανέφεραν κάποια δημοσιεύματα, οι οποίοι άλλωστε άναψαν μετά τη λήξη του αγώνα, στο Γεντί Κουλέ και δεν τίθεται ζήτημα για αυτούς.
Η κλήση έχει να κάνει για μια κροτίδα, που έπεσε στο γήπεδο περίπου στο 10ο λεπτό και η οποία σημειώθηκε στο φύλλο αγώνα.
Στην κλήση σε απολογία του ΟΦΗ, επισημαίνεται ότι η κροτίδα έπεσε εντός αγωνιστικού χώρου και δεν τραυματίστηκε κανείς.
Σημειώθηκε στο φύλλο αγώνα, καθώς ο διαιτητής διέκοψε το παιχνίδι, για να γίνουν συστάσεις.
Η ενέργεια αυτή, ήταν ίσως και η μοναδική παραφωνία, σε ένα παιχνίδι που η ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ, ήταν για μια ακόμη φορά, φανταστική και άκρως ποδοσφαιρική.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θα πρέπει να είναι προσεκτικοί, καθώς ακόμα και η παραμικρή ενέργεια, μπορεί να πληγώσει οικονομικά την ομάδα, σε μια εποχή, που το οικονομικό αποτελεί καθοριστικό παράγοντα, ώστε να μπορέσει η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία της.
Ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να αναδείξει στην πειθαρχική αυτό το γεγονός.
Ότι ένα μεμονωμένο περιστατικό, δεν μπορεί να χαλάσει τη γενική εικόνα.
Στο γήπεδο βρέθηκαν 6 χιλιάδες άνθρωποι και αυτό το γεγονός, δεν μπορεί –ασφαλώς-να αμαυρώσει τη γενική εικόνα, η οποία ήταν πραγματικά εξαιρετική, όπως είναι συνεχώς στα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, στο Ηράκλειο.
Γεμάτο γήπεδο, με παλμό και χωρίς ακρότητες.
Μια αυθεντική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, που την βλέπει κανείς σε λίγα γήπεδα σήμερα στην Ελλάδα.
Σε ...ξεσηκωμό καλεί τους Ηρακλειώτες, για την επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, με ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ. Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι "η ομάδα είναι ζωντανή και δυνατή στο στόχο, αλλά δεν πρέπει να υπάρνει κανένας εφησυχασμός" και επισημαίνει ότι "σε κάθε παιχνίδι του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, δεν πρέπει να πέφτει ούτε καρφίτσα απο εδώ και πέρα".
Την Παρασκευή το πρωί, η Διοικούσα, θα παραθέσει συνέντευξη τύπου και θα ενημερώσει τον φίλαθλο κόσμο του ΟΦΗ, για τις ενέργειες που έχει κάνει και το τι πρέπει να γίνει απο εδώ και πέρα.
Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Την Κυριακή, κόντρα στον Πανσερραικό, ξεκινάει για την ομάδα μας, ο δεύτερος γύρος στο πρωτάθλημα της Football league.
Η ομάδα μας δείχνει στα τελευταία παιχνίδια, να παίρνει αυτό που πραγματικά δικαιούται, όμως το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο και δεν πρέπει να υπάρχει από κανένα εφησυχασμός.
Και δεν υπάρχει.
Ο ΟΦΗ πέρασε δυσκολίες, αλλά σαν μεγάλη ομάδα που είναι, κατάφερε να παραμείνει δυνατός και ζωντανός στο στόχο.
Αυτό το κατάφερε, επειδή, οι άνθρωποι που τον αγαπούν, η ομάδα και ο κόσμος παρέμειναν δυνατοί και ενωμένοι στην κρίσιμη ώρα.
Αυτή η ΕΝΟΤΗΤΑ μας κράτησε όρθιους και αυτό το στοιχείο θα είναι και εκείνο που θα μας δώσει το στόχο.
Για αυτό και αυτή η ΕΝΟΤΗΤΑ πρέπει να διατηρηθεί πάση θυσία.
Σε κάθε παιχνίδι, αρχής γενομένης από το παιχνίδι της Κυριακής, με τον Πανσερραικό, στο γήπεδο μας, στο Γεντί Κουλέ, δεν πρέπει να πέφτει καρφίτσα.
Το Ηράκλειο πρέπει να ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ.
Η ομάδα μας, έχει όλες τις προποθέσεις να επιστρέψει εκεί που ανήκει και αυτή η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί.
Την Παρασκευή στις 11 το πρωί στην αίθουσα τύπου του Γεντί Κουλέ, η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα παραθέσει συνέντευξη τύπου, προκειμένου να ενημερώσει τους φιλάθλους της ομάδας μας, αλλά και όλους όσους θέλουν να δουν ξανά τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, για τις ενέργειες που έχει κάνει μέχρι σήμερα, αλλά και το τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να τα καταφέρουμε!
Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925