Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πονέσανε ξανά τα μάτια μας, απο την θλιβερή εικόνα του ΟΦΗ, στη ρεβάνς Κυπέλλου, με την Κηφισιά (1-1), η οποία αν και παρατάχθημε με ρόστερ Β' Εθνικής, έκανε τον ΟΦΗ, να υποφέρει στο δεύτερο ημίχρονο.
Τελικά, ο ΟΦΗ, παρά τη νέα προβληματική εμφάνιση, πήρε την πρόκριση με το 1-1 και συνολικό σκορ 4-2, κυρίως χάρη στο πρώτο παιχνίδι όπου είχε κερδίσει με 3-1, στο Γεντί Κουλέ.
Το παιχνίδι αυτό της 6ης Δεκεμβρίου, ήταν το πρώτο, μετά την λύση συνεργασίας, με τον Νταμπράουσκας.
Με προπονητή τον Πορτογάλο αναλυτή Καραβέλα, ο ΟΦΗ έκανε το τελευταίο του καλό ματς, βάζοντας τρία γκολ (!), κάτι που βλέποντας τη σημερινή ομάδα, να σκοράρει με το σταγονόμετρο, μοιάζει με ...ανέκδοτο.
Το 3-1, αλλά κυρίως το πέναλτι που απέκρουσε ο Μπάουμαν απο τον Τετέι, στο φινάλε του αγώνα και παρέμεινε το 3-1, έδωσαν ουσιαστικά την πρόκριση στον ΟΦΗ.
Ισως με ένα σκορ 3-2 και με αυτήν την εικόνα που είχε ο ΟΦΗ, στο δεύτερο παιχνίδι, τα πράγματα να ήταν ακόμα πιο ζόρικα.
Εκείνο που δεν μπορούσε πάντως κανείς να "χωνέψει" με τίποτα, ήταν να βλέπεις ένα παίκτη γέννημα-θρέμμα του ΟΦΗ, ένα 21χρονο παλικαράκι, να παίζει βασικός στην αντίπαλη ομάδα (Κηφισιά) και να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Ο 21χρονος σήμερα (γενν 2003) δεξιός στόπερ (και μπακ) Μανώλης Σμπώκος, γαλουχήθηκε στον ΟΦΗ, έκανε όλο το δρομολόγιο απο τις υποδομές, μέχρι την πρώτη ομάδα, αλλά εκεί κρίθηκε ανεπαρκής, απο τους φιλόσοφους της προπονητικής.
Δεν το έβαλε κάτω, πήγε στην Κηφισιά και σήμερα κερδίζει φανέλα βασικού, στην ομάδα που ανήκει και αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκ 1.
Ο Σμπώκος στο παιχνίδι Κηφισιά-ΟΦΗ, είχε την αυτοπεποίθηση να βγάζει 40αρες μπαλιές απο την άμυνα, για τους επιθετικούς της Κηφισιάς και μάλιστα απο δική του μπαλιά, μπήκε το γκολ του Κωσταντακόπουλου στο 60', αφού νωρίτερα ο Τετέι "χόρεψε" την άμυνα του ΟΦΗ
Ενώ σε μια ακόμη περίπτωση, αργότερα, ο Σμπώκος, απο την άμυνα και πάλι, βρήκε τον Αντερέγκεν, ο οποίος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ατομική προσπάθεια του, αλλά έφτασε μέχρι και απέναντι στον Μπάουμαν.
Είναι να αναρωτιέσαι: Tι στο διάολο "πρότζεκτ" είναι αυτό, που σέρβιραν στον ΟΦΗ και τον κόσμο του;
Tι πρότζεκτ είναι αυτό που εξοντώνει τα παιδιά, που προέρχονται απο τα σπλάχνα της ομάδας, αντί να τα βγάζει στον αφρό, όπως έχει καθήκον να κάνει.
Και ρωτάω: Πόσο χειρότερος, θα ήταν ο 21χρονος Σμπώκος και ο κάθε Σμπώκος, απο κάποια "ταγάρια" της άμυνας, που έχουν φορέσει τα τελευταία χρόνια, τη φανέλα του ΟΦΗ (και κάποιοι τη φορούν ακόμη!).
Γιατί να μην έχεις στην ομάδα σου, ένα τέτοιο παιδί απο τα σπλάχνα σου και ας μην είναι ο ...απόγονος του αείμνηστου Μπεκενμπάουερ, αλλά να δίνεις με ευκολία συμβόλαιο, σε κάτι απίθανους ξένους, που δεν θα έπρεπε να περνάνε, ούτε έξω απο το γήπεδο του ΟΦΗ.
Ιδια περίπωση με τον Σμπώκο είναι και ο Νοικοκυράκης, που στέκεται αξιοπρεπώς τα τελευταία χρόνια, στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2, αλλά δεν έκανε για 2η-3η λύση, στα άδεια σήμερα εξτρέμ του ΟΦΗ (ενώ κάποιος Καμάου έκανε!).
Ο κόσμος του ΟΦΗ, έχει μάθει να αγαπάει και να στηρίζει τα νέα παιδιά, που προέρχονται απο τα σπλάχνα της ομάδας.
Αυτό είναι ιστορικά, στο DNA του ΟΦΗ, σε όλες τις εποχές του. Με εξαίρεση τα τελευταία χρόνια, όπου υπάρχει μια εξαφάνιση.
Αν ο ΟΦΗ πήρε την πρόκριση απο την Κηφισιά, υπέστη μια πανηγυρική ήττα στο ποδοσφαιρικό του γόητρο, απο την εμφάνιση ενός πιτσιρικά, που έβαλε τα γυαλιά, στους "καθηγητές" του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η αγχωτική πρόκριση του ΟΦΗ (VIDEO)

Οι νησιώτικοι σύλλογοι θα πάρουν επιπλέον χρηματοδότηση 50%, απο τα χρήματα που θα δοθούν στα σωματεία, μέσα απο την φορολόγηση των κερδών, του στοιχήματος, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα, μετά τη νέα ΚΥΑ (κυβερνητική απόφαση) που υπεγράφη.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, κάνοντας λόγο για "μια αδικία που αποκαταστάθηκε με την απόφαση αυτή του Υπουργού, ο οποίος απο ότι φαίνεται, αφουγκράστηκε τις μεγάλες ανάγκες των νησιωτικών σωματείων της χώρας και τα πολλαπλάσια έξοδα που έχουν, σε σχέση με τα σωματεία της Ηπειρωτικής Ελλάδος".
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να ευχαριστήσει, αλλά και να συγχαρεί τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, για την αύξηση της χρηματοδότησης, σε ένα επιπλέον 50% για τις νησιώτικες ομάδες, που περιλαμβάνει η νέα ΚΥΑ, που υπεγράφη, για τα χρήματα που θα δοθούν στα σωματεία, μέσα απο την φορολόγηση των κερδών, του στοιχήματος.
Πρόκειται για μια αδικία που αποκαταστάθηκε με την απόφαση αυτή του Υπουργού, ο οποίος απο ότι φαίνεται, αφουγκράστηκε τις μεγάλες ανάγκες των νησιωτικών σωματείων της χώρας και τα πολλαπλάσια έξοδα που έχουν, σε σχέση με τα σωματεία της Ηπειρωτικής Ελλάδος.
Σαν Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με 10 αθλήματα και πάνω απο 1500 αθλητές στις τάξεις μας, με πολλές δυσκολίες, ταξίδια σε όλη τη χώρα και σοβαρές αντιξοότητες, για να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία του συλλόγου μας και του αθλητισμού, οφείλουμε να πούμε στον Υπουργό Αθλητισμού, ένα μεγάλο ευχαριστώ, για αυτήν του, την απόφαση.
Επίδειξη ισχύος, έκαναν τα κορίτσια της Β' ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, στο γήπεδο της Σοχώρας.
Τα κορίτσια της Μαρίας Κουνάλη, κέρδισαν τη ΡΕΑ Β' με 0-4, σε εξ αναβολής αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής της Γ’ Εθνικής.
Για τον ΟΦΗ, δυο γκολ, πέτυχε η Μοσχάμπαρη (39' και 40'), τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ απο την Ιεράπετρα.
Ενώ, δυο γκολ, πέτυχαν ακόμη οι οι Αποστολάκη (46’) και Παπατζανάκη (77’).
Το παιχνίδι έγινε σε δύσκολες καιρικές συνθήκες με βροχή και αέρα.
ΡΕΑ Β’ (Ε. Δαφέρμου): Μπαλάση, Κλαψινού, Παυλίδη, Κουνδουράκη, Λαδάκη, Δημητρουλάκη, Ντόι, Τουπαδάκη, Δρυμάκη, Φραγκιουδάκη, Μπαλαμπάνοβα.
Έπαιξαν επίσης: Μητσοτάκη, Κλαψινού, Γούμενου.
ΟΦΗ Β’ (Μ. Κουνάλη): Καλλέργη, Δαφέρμου, Ροβιθάκη, Χρονάκη, Μοσχάμπαρη, Αποστολάκη Μ., Σπαθαράκη, Λεμπιδάκη, Πυθαρούλη, Πάλη, Συντυχάκη.
Έπαιξαν επίσης: Ταμπακάκη, Τάταρη, Μπερντελλίμα, Παπατζανάκη, Αποστολάκη Γ.
*Με ανακοίνωση της, η ομάδα γυναικών του ΟΦΗ Β', ευχαριστεί τη ΡΕΑ και τον πρόεδρο της, κ. Μανουκαράκη, για την άψογη φιλοξενία.