karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο 7ο του παιχνίδι στον πάγκο του ΟΦΗ, πανηγύρισε νίκη ο Πέπε Μέλ.

Ο Ισπανός τεχνικός, που μετρούσε πριν το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό 0/6 νίκες με 3 ήττες, 2 ισοπαλίες στο πρωτάθλημα και μια ισοπαλία στη ρεβάνς Κυπέλλου με την Κηφισιά, πανηγύρισε επιτέλους νίκη και μετά το 1-0 με τον Παναιτωλικό, ήταν ανακουφισμένος, ενώ μοίραζε συγχαρητήρια!

"Χάρηκα πολύ για ποδοσφαιριστές όπως οι Τοράρινσον, Μοσκέρα, Αποστολάκης που είναι ένα παιδί από τις ακαδημίες και χρειάζεται χρόνο συμμετοχής», ανέφερε ο Μέλ, ο οποίος αναφέρθηκε και στο ντεμπούτο που έκαναν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, τον Βραζιλιάνο Μπρεσάν (κεντρικός αμυντικός) και τον Γερμανό Μπακού (εξτρέμ).

«Ο Μπρεσάν ήταν σταθερός και πολύ συμπαγής, όσον αφορά τον Μπάκου χρειαζόμαστε την ταχύτητα του», ανέφερε ο Μέλ, ο οποίος στάθηκε και σωστά για το "μηδέν" στην άμυνα, που κράτησε μετά απο καιρό ο ΟΦΗ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για πολλά πράγματα. Πρώτον, γιατί κερδίσαμε και δεύτερον γιατί δεν δεχτήκαμε γκολ" σχολίασε ο Μέλ, που επιτέλους γέλασε, στην πρώτη του νίκη, μετά απο 7 ματς στον πάγκο του ΟΦΗ.

Ο Μέλ αναφέρθηκε και στο στόχο του Κυπέλλου, με αφορμή το πρώτο παιχνίδι ξανά με τον Παναιτωλικό, την προσεχή Τρίτη στο Γεντί Κουλέ.

«Μας γεμίζει με ενθουσιασμό, όπως και τον κόσμο και θέλουμε να τα πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα», ανέφερε ο Ισπανός προπονητής.

Στον ΟΦΗ, η νίκη επι του Παναιτωλικού πανηγυρίστηκε δικαιολογημένα, μετά απο τόσο καιρό.

Στο φινάλε του αγώνα, οι παίκτες ευχαρίστησαν τον κόσμο, που γέμιε τις ταράτσες και με καπνογόνα και δυνατή φωνή, επιχείρησε να ζεστάνει το άδειο και παγωμένο γήπεδο και να τους σπρώξει στη νίκη.

Η κρητική ομάδα, κέρδισε μετά απο 3.5 μήνες (τελευταία νίκη επί της ΑΕΚ με 2-0 στις 2 Οκτωβρίου) και 11 παιχνίδια στο πρωτάθλημα, στα οποία είχε 6 ήττες, 5 ισοπαλίες.

Τώρα, ευελπιστεί να κάνει μια νέα αρχή.

To ίδιο και ο Πέπε Μελ. Με το 1-0 επί του Παναιτωλικού, συμπλήρωσε 4 παιχνίδια χωρίς ήττα στον πάγκο του ΟΦΗ (1-1, με Λαμία, 1-1 με Ατρόμητο, 1-1 με Κηφισιά στο Κύπελλο, νίκη 1-0 επί του Παναιτωλικού).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μετά απο 11 παιχνίδια πανηγύρισε ο ΟΦΗ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά απο 3.5 μήνες και 11 παιχνίδια χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα, ο ΟΦΗ ξόρκισε την κατάρα, κέρδισε τον Παναιτωλικό με 1-0 και πήρε βαθιά ανάσα, αναφορικά με το μέλλον του στην κατηγορία.

Ο Λουίς Φελίπε με εύστοχο χτύπημα πέναλτι στο 27' χάρισε τη νίκη στον ΟΦΗ.

Το πέναλτι κέρδισε ο Τοράρινσον, απο τον Ντουάρτε, ο οποίος με ενέργεια καράτε επιχείρησε να ανακόψει τον αμυντικό του ΟΦΗ, αλλά ο διαιτητής έδειξε σωστά την άσπρη βούλα στην πεντακάθαρη παράβαση.

Την παράσταση πάντως, έκλεψε ο κόσμος του ΟΦΗ, που λόγω της απαγόρευσης, δεν μπόρεσε να είναι μέσα στο γήπεδο, αλλά γέμισε τις γειτονικές ταράτσες και με καπνογόνα, δυνατή φωνή και συνθήματα, επιχείρησε παρά την πίκρα του, για την πορεία της ομάδας, στο τελευταίο διάστημα, να εμψυχώσει τους παίκτες, στο κομβικό αυτό παιχνίδι, στο οποίο η νίκη για τον ΟΦΗ, ήταν μονόδρομος (πηγή φωτογραφίας: gentikoule.gr).

Ο μεγαλόψυχος κόσμος του ΟΦΗ, έδειξε και πάλι, ότι παρά την πίκρα του, βάζει πάνω απο όλους και όλα, την ίδια την ομάδα.

Στο φινάλε του αγώνα, οι παίκτες ευχαρίστησαν τον κόσμο, που γέμισε τις ταράτσες και με καπνογόνα και δυνατή φωνή, επιχείρησε να ζεστάνει το άδειο και παγωμένο γήπεδο και να τους σπρώξει στη νίκη.

Ο ΟΦΗ είδε επιτέλους ...φως στο τούνελ που είχε μπεί, καθώς η τελευταία νίκη που πανηγύρισε στο πρωτάθλημα, ήταν στις 2 Οκτωβρίου επί της ΑΕΚ στο Γεντί Κουλέ (2-0), ενώ σε όλο αυτό το "σκοτεινό" διάστημα, η ομάδα του ΟΦΗ, πανηγύρισε νίκη μόνο στο Κύπελλο, επί της Κηφισιάς, ξανά στο Γεντί Κουλέ με 3-1 στις 6/12.

Με 6 ήττες και 5 ισοπαλίες στο πρωτάθλημα, ο ΟΦΗ, είχε απομακρυνθεί απο τους στόχους της εξάδας και είδε τον εαυτό του να πλησιάζει πολύ τις θέσεις κινδύνου και να μπλέκει σε περιπέτειες.

Πρώτη νίκη για τον Ισπανό προπονητή του ΟΦΗ Πέπε Μέλ, στο 7ο παιχνίδι του στον πάγκο του ΟΦΗ!

Ο 60χρονος τεχνικός, που διαδέχθηκε τον Νταμπράουσκας, ισοφάρισε το αρνητικό ρεκόρ του προκατόχου του,ο οποίος απολύθηκε μετά απο 6 αγώνες χωρίς νίκη.

Και ο Πέπε Μέλ όμως, είχε 0/6 στο ξεκίνημα του με τον ΟΦΗ, με 3 ήττες, 2 ισοπαλίες στο πρωτάθλημα και 1 ισοπαλία, στη ρεβάνς με την Κηφισιά στο Κύπελλο.

Στο 7ο παιχνίδι του με τον ΟΦΗ, ο Ισπανός πήρε τη νίκη και ανάσανε και ο ίδιος, αλλά και η ομάδα του.

Σε ένα κλειστό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ σκόραρε έστω και με πέναλτι απέναντι στον Παναιτωλικό, που δεν έκανε τη μεγάλη φάση στα καρέ του ΟΦΗ.

Ο Γιάννης Πετράκης, παρέταξε την ομάδα του, με ένα αμυντικό πλάνο στο Γεντί Κουλε, ποντάροντας στην επιθετική δυστοκία του ΟΦΗ, αλλά η κρητική ομάδα βρήκε δίχτυα με το πέναλτι του Φελίπε και πήρε το παιχνίδι.

Ο ΟΦΗ είχε την ουσία και πανηγύρισε ένα ΜΕΓΑΛΟ αποτέλεσμα, με βάση την κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει, λόγω των συνεχόμενων αρνητικών αποτελεσμάτων που είχε.

 

Ο ΟΦΗ έκανε ένα απο τα χειρότερα φετινά του παιχνίδια, αλλά με το 1-1 και συνολικό σκορ 4-2 (είχε κερδίσει 3-1 στο πρώτο παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ), πήρε την πρόκριση στους 8 του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου θα αντιμετωπίσει τον Παναιτωλικό.

Ο τραγικός ΟΦΗ «υπέφερε» στο δεύτερο ημίχρονο απ’ την Κηφισιά, όμως κατάφερε να φύγει με το ισόπαλο 1-1 απ’ το γήπεδο της Καισαριανής χάρις στο εύστοχο πέναλτι του Λουίζ Φελίπε στο 90’+3’, παίρνοντας το «εισιτήριο» για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας

 Η Κηφισιά προηγήθηκε στο 60’ με τον Κωνσταντακόπουλο, όμως ο ΟΦΗ με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Φελίπε στο 93' (το πέναλτι κέρδισε ο Γερμανός Μπάκου στο ντεμπούτο του, με τον ΟΦΗ), πήρε την πρόκριση και κρατάει μόνο αυτή, καθώς η εμφάνιση του, ήταν ξανά προβληματική.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την Cosmote τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Κηφισιά – ΟΦΗ 1-1 

Γκολ: 60′ Κωνσταντακόπουλος (Κηφισιά), 90’+3 πεν. Φελίπε (ΟΦΗ)
Κίτρινες κάρτες: Αντερένγκεν, Ιπαλίμπο, Μασούρας – Μπάκου

Κηφισιά (Ντέιβιντ Νίλσεν): Νικοπολίδης, Παρράς, Σμπώκος, Βαφέας (46’ Τεϊσέιρα), Σπίνος, Σολόα (71’ Ιπαλίμπο), Αντούνες, Κωνσταντακόπουλος, Ίλιεφ (62’ Μασούρας), Τετέι (62’ Μπιφουμά), Αντερέγκεν.

ΟΦΗ (Πέπε Μελ): Μπάουμαν, Λάρσον, Βούρος, Πασαλίδης (68’ Λαμπρόπουλος), Αμπάντα, Γκαγέγος, Γκλάζερ, Μπάκιτς (68’ Νέιρα), Ριέρα (46’ Μπάκου), Μοσκέρα (81’ Μεγιάδο), Ντίκο (68’ Λουίζ Φελίπε).

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την Cosmote τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi