karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

O ΟΦΗ έχει ήδη αποκτήσει στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, τους Μπρεσάν ( Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός) και   Μπάκου (Γερμανός εξτρέμ), αλλά φαίνεται, ότι δεν θα μείνει μόνο εκεί.

Πληροφορίες θέλουν τον ΟΦΗ, να ψάχνει ακόμη κάτι στις μεταγραφές για την επίθεση του, τοσο στα άκρα (εξτρέμ), όσο στην κορυφή της επίθεσης (φορ).

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Πέπε Μέλ, αν και ο ίδιος έθεσε πρόσφατα επί τάπητος το θέμα της δυναμικής μεταγραφικής ενίσχυσης, αυτή τη φορά, απάντησε γενικόλογα στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Μετά τη νίκη με 1-0 επί του Παναιτωλικού, ο Μέλ, είπε για τις μεταγραφές ότι "όλες οι ομάδες χρειάζονται μεταγραφές, ακόμα κα η Ρεάλ Μαδρίτης! Το ίδιο και ο ΟΦΗ" απάντησε λακωνικά.

Ενώ σε ερώτηση, για το αν η ομάδα του χρειάζεται ένα ακόμη φορ, είπε "ίσως".

Τόνισε όμως ότι "υπάρχουν άνθρωποι στην ομάδα, οι οποίοι ασχολούνται με τις μεταγραφές".

Ο Μέλ έπλεξε το εγκώμιο του νεοαποκτηθέντα Βραζιλιάνου κεντρικού αμυντικού Μπρεσάν, ο οποίος έκανε ντεμπούτο με τον ΟΦΗ και όπως είπε ο Μέλ για τον παίκτη "μας έδωσε συγουριά στην άμυνα".

Για τον Γερμανό εξτρέμ Μπάκου, ο οποίος πήρε και αυτός φανέλα βασικού, είπε στην cosmote tv ότι "μας έδωσε ταχύτητα στην επίθεση, που τη χρειαζόμαστε".

Τέλος, ο Μέλ, δήλωσε περήφανος για τους παίκτες του και έδωσε συγχαρητήρια στο νεαρό Αποστολάκη, στον Μεγιάδο, τον Μοσκέρα, τονίζοντας ότι είναι όλοι χρήσιμοι.

Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις του Πέπε Μέλ απο τη συνέντευξη τύπου, στο Γεντί Κουλέ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νίκη του ΟΦΗ, μετά απο 11 αγώνες και 3,5 μήνες

Πρώτη νίκη, μετά απο 7 παιχνίδια στον πάγκο του ΟΦΗ ο Μέλ

Με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Λουίς Φελίπε (το κέρδισε ο Τοράρινσον) ο ΟΦΗ πανηγύρισε νίκη μετά απο 11 αγώνες και 3,5 μήνες (!), κερδίζοντας με 1-0 τον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Πέπε Μέλ στον πάγκο της ομάδας, μετά απο 7 αγώνες!

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νίκη του ΟΦΗ, μετά απο 11 αγώνες και 3,5 μήνες

Πρώτη νίκη, μετά απο 7 παιχνίδια στον πάγκο του ΟΦΗ ο Μέλ

Ιστορική επιτυχία, για τον οργανισμό βόλεϊ του ΟΦΗ, ο οποίος θα έχει διπλή εκπροσώπηση, στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα!

Η 16χρονη Εύη Πρινιωτάκη (7-2-2008) και η 17χρονη Εμμανουέλα Πιτσούλη (12-03-2007), που συμμετείχαν στην προετοιμασία της Εθνικής U18 που έγινε στην πόλη της Νεμέας, ενημερώθηκαν απο τον ομοσπονδιακό προπονητή Κώστα Γκούντα, ότι βρίσκονται στην τελική επιλογή της Εθνικής ομάδας, που αναχωρεί για την Άγκυρα της Τουρκίας, όπου θα διεξαχθεί  ο 1ος προκριματικός γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κοριτσιών U20!

Για την Εύη Πρινιωτάκη, είναι η δεύτερη φορά που θα αγωνιστεί σε επίσημα παιχνίδια με τη γαλανόλευκη, καθώς το περασμένο καλοκαίρι κατέκτησε το Βαλκανικό με την Εθνική U17 και την 4η θέση, με την ίδια ομάδα, στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα!

Tώρα, θα έχει την ευκαιρία, για νέες μεγάλες εμπειρίες με την Εθνική U18.

Πλέον ο ΟΦΗ, θα έχει στην Εθνική ομάδα και την 17χρονη Εμμανουέλα Πιτσούλη (12-03-2007), η οποία πέρσι συμμετείχε στην προετοιμασία της Εθνικής U17, αλλά φέτος έχει μια δεύτερη ευκαιρία με την Εθνική U18, να αγωνιστεί σε επίσημους αγώνες!

Και τα δυο κορίτσια του ΟΦΗ, είναι βασικά μέλη της ομάδας γυναικών που αγωνίζεται στην Α2 κατηγορία.

"Εύη και Εμμανουέλα, είμαστε υπερήφανοι για σας! Σας ευχομαστε μεγάλες επιτυχίες με την Εθνική μας, όπως και σε όλα τα κορίτσια της ομάδας. Πάμε, Ελλαδάρα!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ.

Η Ελλάδα βρίσκεται στον Β' όμιλο μαζί με την Σερβία και το Μαυροβούνιο.

Στον Α' όμιλο βρίσκεται η οικοδέσποινα Τουρκία, η Ρουμανία και το Κόσοβο.

Το πρόγραμμα του Β' ομίλου

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

15.00: Σερβία - Ελλάδα

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

15.00: Ελλάδα - Μαυροβούνιο

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024

18.00: Μαυροβούνιο - Σερβία

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi