Με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Λουίς Φελίπε (το κέρδισε ο Τοράρινσον) ο ΟΦΗ πανηγύρισε νίκη μετά απο 11 αγώνες και 3,5 μήνες (!), κερδίζοντας με 1-0 τον Παναιτωλικό στο Γεντί Κουλέ.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Πέπε Μέλ στον πάγκο της ομάδας, μετά απο 7 αγώνες!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο 7ο του παιχνίδι στον πάγκο του ΟΦΗ, πανηγύρισε νίκη ο Πέπε Μέλ.
Ο Ισπανός τεχνικός, που μετρούσε πριν το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό 0/6 νίκες με 3 ήττες, 2 ισοπαλίες στο πρωτάθλημα και μια ισοπαλία στη ρεβάνς Κυπέλλου με την Κηφισιά, πανηγύρισε επιτέλους νίκη και μετά το 1-0 με τον Παναιτωλικό, ήταν ανακουφισμένος, ενώ μοίραζε συγχαρητήρια!
"Χάρηκα πολύ για ποδοσφαιριστές όπως οι Τοράρινσον, Μοσκέρα, Αποστολάκης που είναι ένα παιδί από τις ακαδημίες και χρειάζεται χρόνο συμμετοχής», ανέφερε ο Μέλ, ο οποίος αναφέρθηκε και στο ντεμπούτο που έκαναν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, τον Βραζιλιάνο Μπρεσάν (κεντρικός αμυντικός) και τον Γερμανό Μπακού (εξτρέμ).
«Ο Μπρεσάν ήταν σταθερός και πολύ συμπαγής, όσον αφορά τον Μπάκου χρειαζόμαστε την ταχύτητα του», ανέφερε ο Μέλ, ο οποίος στάθηκε και σωστά για το "μηδέν" στην άμυνα, που κράτησε μετά απο καιρό ο ΟΦΗ.
«Είμαι πολύ χαρούμενος για πολλά πράγματα. Πρώτον, γιατί κερδίσαμε και δεύτερον γιατί δεν δεχτήκαμε γκολ" σχολίασε ο Μέλ, που επιτέλους γέλασε, στην πρώτη του νίκη, μετά απο 7 ματς στον πάγκο του ΟΦΗ.
Ο Μέλ αναφέρθηκε και στο στόχο του Κυπέλλου, με αφορμή το πρώτο παιχνίδι ξανά με τον Παναιτωλικό, την προσεχή Τρίτη στο Γεντί Κουλέ.
«Μας γεμίζει με ενθουσιασμό, όπως και τον κόσμο και θέλουμε να τα πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα», ανέφερε ο Ισπανός προπονητής.
Στον ΟΦΗ, η νίκη επι του Παναιτωλικού πανηγυρίστηκε δικαιολογημένα, μετά απο τόσο καιρό.
Στο φινάλε του αγώνα, οι παίκτες ευχαρίστησαν τον κόσμο, που γέμιε τις ταράτσες και με καπνογόνα και δυνατή φωνή, επιχείρησε να ζεστάνει το άδειο και παγωμένο γήπεδο και να τους σπρώξει στη νίκη.
Η κρητική ομάδα, κέρδισε μετά απο 3.5 μήνες (τελευταία νίκη επί της ΑΕΚ με 2-0 στις 2 Οκτωβρίου) και 11 παιχνίδια στο πρωτάθλημα, στα οποία είχε 6 ήττες, 5 ισοπαλίες.
Τώρα, ευελπιστεί να κάνει μια νέα αρχή.
To ίδιο και ο Πέπε Μελ. Με το 1-0 επί του Παναιτωλικού, συμπλήρωσε 4 παιχνίδια χωρίς ήττα στον πάγκο του ΟΦΗ (1-1, με Λαμία, 1-1 με Ατρόμητο, 1-1 με Κηφισιά στο Κύπελλο, νίκη 1-0 επί του Παναιτωλικού).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μετά απο 11 παιχνίδια πανηγύρισε ο ΟΦΗ
Ορίστηκαν απο την ΕΠΟ, τα δυο παιχνίδια του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, για την φάση των "8" του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το πρώτο θα γίνει στο Ηράκλειο, την Τρίτη 23/1 στις 6μμ και η ρεβάνς στο Αγρίνιο, την Τετάρτη 31/1, στις 5μμ.
Η ομάδα, που θα προκριθεί, θα αντιμετωπίσει στα ημιτελικά, το νικητή του ζειυγαριού Αρης- Νίκη Βόλου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, ΟΦΗ και Παναιτωλικός θα αναμετρηθούν και το Σάββατο (20/1, 8μμ) στο Ηράκλειο για το πρωτάθλημα.
Οπότε σε λίγες μέρες, θα αναμετρηθούν δυο φορές, ενώ μέσα στον Ιανουάριο, θα παίξουν μεταξύ τους τρείς φορές (!) μαζί με τη ρεβάνς του Κυπέλλου.
Τα ζευγάρια των προημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδος:
Άρης – Νίκη Βόλου
ΟΦΗ – Παναιτωλικός
Παναθηναϊκός – Ατρόμητος
Πανσερραϊκός – ΠΑΟΚ (0-4, στο πρώτο παιχνίδι).
Τα ζευγάρια των ημιτελικών
1. Πανσερραϊκός / ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός / Ατρόμητος
2. ΟΦΗ / Παναιτωλικός – Άρης-Νίκη
Ο τελικός
Νικητής 1 – Νικητής 2
Γ.Κορτς