Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε της Α2 βόλεϊ, τα κορίτσια του ΟΦΗ, με μια εμφατική νίκη με 3-1 επί της Αγίας Παρασκευής, εξασφάλισαν και μαθηματικά την παραμονή τους στην κατηγορία, στην οποία μετείχαν για πρώτη φορά στην ιστορία τους.
Αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ, χάνοντας μέσα απο τα χέρια τους το πρώτο σετ (25-27), δεν έχασαν την συγκέντρωση τους, πήραν σχετικά εύκολα το δεύτερο και το τρίτο σετ φτάνοντας στο 2-1, ενώ καθάρισαν και το τέταρτο με 25-21, κερδίζοντας το "καθαρό" τρίποντο.
Μια ακόμη σπουδαία εμφάνιση, για τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, που αποτέλεσε φέτος, την μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ, στην εξαιρετική τους πορεία, στην κατηγορία.
Όπως ανέφερε μετά το τέλος της αναμέτρησης ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας "θέλαμε τη νίκη για να εξασφαλίσουμε την παραμονή μας στην κατηγορία. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα κορίτσια ήταν εκπληκτικές. Παίξαμε φανταστικά στο σερβίς, υποδοχή και δίκαια πήραμε τους τρείς πόντους. Έχουμε δυο ακόμη παιχνίδια, θα προσπαθήσουμε να δούμε και κάποιες νέες παίκτριες, ενώ η σκέψη μας είναι και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα των Νεανίδων (ο ΟΦΗ είναι και φέτος πρωταθλητής Κρήτης, με πολλά κορίτσια της γυναικείας ομάδας). Ευχαριστούμε τον κόσμο, που ήταν και πάλι δίπλα μας. Καλή συνέχεια και στην ομάδα της Αγίας Παρασκευής, που είναι μια αξιόλογη ομάδα με υψηλούς στόχους".
Το ΤΑΑ ΟΦΗ βόλει , με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τους οργανωμένους φιλάθλους του ΟΦΗ, για την υποστήριξη τους στα κορίτσια.
Μετά το τέλος του αγώνα, με την Αγία Παρασκευή, έβγαλαν φωτογραφία, με το πανό των φιλάθλων, σαν ένδειξη ευχαρίστησης, για την υποστήριξη τους στο παιχνίδι.
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Αβραμοπούλου.
Τα σετ: 25-27, 25-18, 25-17, 25-21.
OΦΗ (Νίκος Προύφας): Παπουλίδου, Μαριάτου, Αραμπατζή, Καλουτσάκη, Πρινιωτάκη, Μπελενιώτη, Βυνιχάκη, Φραγκιαδού, Πιτσούλη, Κοζωνάκη, Φανιουδάκη Ν. Φανιουδάκη Ελ., Παπαδάκη, Μπελενιώτη, Ματαλλιωτάκη.
Δείτε το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν (και) στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα!
Το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου (Μεσαμπελιές), μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης, διεκδικεί την πρόκριση στην τελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος (Φαιναλ-Φορ) που θα γίνει στην Κύπρο.
Το πρώτο βήμα, για την πρόκριση στην 4 ομάδες της χώρας, έγινε, καθώς τα κορίτσια του Ηρακλείου, κέρδισαν το Λύκειο Λάρισας με 2-1 σετ σε παιχνίδι που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Ρέντη (20-25, 25-20, 18-8).
Την Παρασκευή (15/3) τα κορίτσια του 11ου ΓΕΛ Ηρακλείου (Μεσαμπελιές), αντιμετωπίζουν το Λύκειο Πάτρας και αν κερδίσουν προκρίνονται στο Φάιναλ-Φορ, όπου θα διεκδικήσουν τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδος.
Το πιο σημαντικό είναι όμως, όττι τα κορίτσια εξασφαλίζουν μόρια, για τις Πανεπιστημιακές σχολές.
Οι 11 αθλήτριες του ΟΦΗ, που αγωνίζονται στο 11ο ΓΕΛ είναι οι Πρινιωτάκη, Βεργετάκη, Βυνιχάκη, Μπελενιώτη, Ζλατιλιδου, Καλουτσάκη, Αραμπατζή, Πιτσούλη, Χανιωτάκη, Ντουράκη, Βλαχάκη.
Ενώ το ρόστερ της ομάδας, μετέχουν και οι Αντιφυλιώτη (ΓΕΗ), Σφακιανάκη, Νικολάου, Φραγκιαδάκη (Πήγασος).
Προπονητής του 11ου ΓΕΛ Ηρακλείου, είναι ο Νίκος Αντωνιάδης (κόουτς της ανδρικής ομάδας του ΟΦΗ που αγωνίζεται στην Pre League Ανδρών).
Συνεργάτης, του Νίκου Αντωνιάδη στην τεχνική ηγεσία είναι ο Κώστας Ανδριαδάκης, προπονητής που επίσης εργάζεται στα αναπτυξιακά τμήματα βόλεϊ του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι τα κορίτσια του ΟΦΗ, ετοιμάζονται και για την μάχη του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Νεανίδων την επόμενη εβδομάδα, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης, σε μια φανταστική χρονιά για αυτές, με μια εξαιρετική πορεία και στην Α2 γυναικών, με την ομάδα του ΟΦΗ!
Στην μάχη του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, ρίχνεται η πρωταθλήτρια Κρήτης, ομάδα Νεανίδων του ΟΦΗ, με στόχο τη διάκριση.
Στην κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΕΟΠΕ, ο ΟΦΗ, βρίσκεται στον Δ' όμιλο και οι αντίπαλοι του, είναι ο Ολυμπιακός, ο ΑΟ Δεξαμενής και ο Απόλλων Πατρών.
Στην επόμενη φάση, προκρίνονται οι δυο πρώτες ομάδες, απο κάθε ένα, απο τους 4 ομίλους, που έχουν συσταθεί, με ομάδες, απο όλη την Ελλάδα.
Πρώτος αντίπαλος, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, ο Απόλλων Πατρών την Πέμπτη 21 Μαρτίου.
Τα παιχνίδια του ΟΦΗ, θα γίνουν στην Αθήνα.
Περισσότερες λεπτομέρειες, για τις μέρες και ώρες των αγώνων, αλλά και τα γήπεδα, θα ανακοινωθούν απο την ΕΟΠΕ τις επόμενες μέρες.
"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συμμετάσχουμε σε ένα ακόμη Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Είναι ένας απο τους στόχους μας, για να φτάσουμε ψηλά. Είναι δύσκολος όμιλος, αλλά θα δώσουμε τη μάχη μας", ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Αναλυτικά η κλήρωση στο Κ20 κοριτσιών:
Δ' Όμιλος: Α.Ο. Δεξαμενής, Ολυμπιακός, Ο.Φ.Η., Α.Σ.Π. Απόλλων.
Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024
Α.Ο. Δεξαμενής - Ολυμπιακός
Ο.Φ.Η. - Α.Σ.Π. Απόλλων
Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024
Ο.Φ.Η. - Α.Ο. Δεξαμενής
Α.Σ.Π. Απόλλων - Ολυμπιακός
Σάββατο 23 Μαρτίου 2024
Ολυμπιακός. - Ο.Φ.Η.
Α.Ο. Δεξαμενής - Α.Σ.Π. Απόλλων.
Δείτε παρακάτω την κλήρωση που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.