Ο ΟΦΗ κέρδισε με 3-0 τον Φλοίσβο, στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος και πηγαίνει στα πλει-οφ ανόδου της Pre League Ανδρών, ώστε να διεκδικήσει το δεύτερο εισιτήριο ανόδου για την Volley League (το πρώτο το πήρε ο πρωταθλητής Φλοίσβος), μαζί με Αρη, Ηρακλή και Πανιώνιο.
Απο τις 4 αυτές ιστορικές ομάδες, μια μόνο θα χαμογελάσει.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε μετά το 3-0 επί του Φλοίσβου, ότι ο ΟΦΗ αξίζει να είναι στην Volley League, ενώ έδωσε συγχαρητήρια στον Φλοίσβο για την άνοδο.
Με τη σειρά του, ο έμπειρος τεχνικός της ΑΕΚ, Νίκος Νεόφυτος, ανέφερε ότι η ομάδα του, είχε τύχη και θέληση και ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία για πρώτη φορά στην ιστορία της, ενώ για την μάχη των πλει-οφ έχρισε φαβορί τον ΟΦΗ λόγω έδρας, αλλά τόνισε ότι ο Αρης, είναι αυτή τη στιγμή, η πιο φορμαρισμένη ομάδα της κατηγορίας.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης μετά το 3-0 επί του Φλοίσβου "η νίκη αυτή, μας αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση. Θα θέλαμε να είμαστε τώρα εμείς, στη θέση του Φλοίσβου. Τους δίνουμε συγχαρητήρια για την άνοδο. Εμείς πάμε στα μπαράζ και θα προσπαθήσουμε εκεί να πετύχουμε το στόχο. Ο ΟΦΗ αξίζει να είναι στην Volley League".
Ο προπονητής του Φλοίσβου Νίκος Νεόφυτος, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "ήταν ένα δύσκολο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα με πολύ καλές ομάδες. Πολλά παιχνίδια ήταν επιπέδου Α1. Είχαμε τύχη και θέληση και πήραμε την άνοδο. Οι ομάδες που θα πάνε στα πλει-οφ, θα έχουν δύσκολο έργο. Είναι επίπονη διαδικασία.
Εύχομαι στον ΟΦΗ καλή επιτυχία. Ο ΟΦΗ έχει έδρα και του δίνει αβαντάζ. Ο Αρης όμως, είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα της κατηγορίας και θέλει προσοχή. Αυτές οι δυο ομάδες ειναι οι καλύτερες για μένα αυτή τη στιγμή".
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ καθάρισε εύκολα τον Φλοίσβο και ετοιμάζεται για τα πλει-οφ ανόδου
Ο ΟΦΗ κέρδισε τον πρωταθλητή Φλοίσβο με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και ετοιμάζεται για τα παιχνίδια των πλέι-οφ, όπου θα διεκδικήσει το δεύτερο εισιτήριο ανόδου, για την Volley League.
Στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος και απέναντι σε ένα αντίπαλο δίχως κίνητρο, καθώς είχε αναδειχθεί πρωταθλητής απο την προηγούμενη αγωνιστική, ο ΟΦΗ πιστοποίησε την καλή του αγωνιστική κατάσταση, αλλά...μελαγχόλησε, γιατί το παιχνίδι με το Φλοίσβο, θα έπρεπε υπο άλλες συνθήκες να είναι για τον ΟΦΗ, το παιχνίδι, στο οποίο θα πανηγύριζε την επιστροφή του στην μεγάλη κατηγορία.
Τώρα, ο ΟΦΗ, ως δεύτερος (ο πρωταθλητής Φλοίσβος ανέβηκε απευθείας), θα χρειαστεί να τελειώσει ευχάριστα τη χρονιά, μέσα απο τα πλέι-φ, που θα δώσουν ΟΦΗ, Πανιώνιος, Ηρακλής και Αρης, για μια... θέση στον ήλιο.
Η άνοδος θα κριθεί στα παιχνίδια των ζευγαριών 2-5 και 3-4 στις δυο νίκες και εν συνεχεία οι ομάδες που θα επικρατήσουν, ξανά στις δυο νίκες, για το πολυπόθητο εισιτήριο της ανόδου.
Ο ΟΦΗ ως δεύτερος, θα έχει το πλεονέκτημα έδρας, κάτι που σημαίνει ότι αν χρειαστεί τρίτο παιχνίδι, θα γίνει στην έδρα του.
Το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, δεν αντέχει σε κριτική, καθώς ο αντίπαλος του ΟΦΗ, έπαιξε χωρίς κίνητρο (είχε εξασφαλίσει την απευθείας άνοδο), ενώ χρησιμοποίησε στο δεύτερο και το τρίτο σετ, αναπληρωματικούς παίκτες.
Ο ΟΦΗ έκανε μια καλή προπόνηση και πήρε ρυθμό για τα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται.
Το πρώτο σετ
Με διαδοχικούς πόντους στο σερβίς του Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 6-2 στο πρώτο σετ.
Mε ωραίο καρφί του Μάκινεν, στη μικρή διαγώνιο, έμεινε μπροστά (13-9).
Mε τον ΟΦΗ μπροστά με 16-12,ο Νεόφυτος πήρε το πρώτο του τάιμ-άουτ.
Ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +5 (17-12) με το καρφί του Αλμπο να φεύγει έξω.
Αλλά και +6 (18-12) με τον Μάκινεν να κερδίζει τον πόντο με μπλοκ-άουτ.
Η διαφορά έφτασε και στο +7 (19-12) με τον Ανδρεάδη να μην βρίσκει στοχο σε πρώτο χρόνο.
Με έξυπνο πλασέ του Ρουσσόπουλου, ο ΟΦΗ απέκτησε αβαντάζ στο σετ (21-16).
O ΟΦΗ έκλεισε το σετ 25-19 με μπλοκ του Καγιαλή για το 1-0.
Το δεύτερο σετ
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε με ένα 7-2 και στο δεύτερο σετ και προηγήθηκε και με 12-6 με το άστοχο σερβίς του Τόρες.
Ο Νεόφυτος απέσυρε τους Κουβανούς και τον Ανδρεάδη, δίνοντας χρόνο και σε άλλους παίκτες (Χριστόπουλος, Μουρούτης, Πηλίτσης, Σερεμέτης), παίζοντας με αμιγώς Ελληνική ομάδα.
Ο ΟΦΗ ξέφυγε με 14-8 και 17-9, όντας κυρίαρχος του σετ.
Με μπλοκ του Καφαντάρη η διαφορά έφτασε στο +10 (19-9).
Ο Αντωνιάδης έριξε στο σετ του Κουκιά, Μπαρντακτζιάν ,Γκόνα, Δαρίδη, κάνοντας και αυτός αλλαγές.
Μια κόκκινη στον Ανδρεάδη, επειδή γκρίνιαζε στον πάγκο, για αποφάσεις διαιτητών (είχε δοθεί και μια νωρίτερα στον κόουτς Νεόφυτο), ήταν αχρειάστες στιγμές, για ένα σετ που τελικά κρίθηκε με 25-16, υπέρ του ΟΦΗ, που έκανε το 2-0.
Το τρίτο σετ
Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ με δυο συνεχόμενους άσσους του Μάκινεν, πέρασε μπροστά με 6-4.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 12-8 με τον Φλοίσβο να επιμένει να παίζει χωρίς τους ξένους του και μοναδικό βασικό τον Παπαδόπουλο.
Με τον Μιχαίλοβιτς, ον ΟΦΗ στο ρελαντί έφτασε στο 17-11 (ταιμ-άουτ Νεόφυτος) και με μπλοκ του Γκόνα 20-14.
Ο Φλοίσβος πλησίασε στο 21-17, αλλά ο Μιχαίλοβιτς με έξυπνο πλασέ επανέφερε την τάξη για το 22-17.
Ο Μάκινεν με κρφί απο την pipe έκανε το 23-18. Ο Μιχαίλοβιτς το 24-19 και το σετ, αλλά και το παιχνίδι τελείωσε ξανά ο Μιχαίλοβιτς με 25-20.
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Αγγελίδης. Παρατηρητής: Βλαχάκης.
Τα σετ: 25-19, 25-16, 25-20.
ΟΦΗ (Αντωνιάδης): Μιχαίλοβιτς, Ρουμελιωτάκης, Ρουσσόπουλος, Μάκινεν, Μιχελάκης (λ), Καγιαλής, Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Γκόνας, Κόκκινος, Δαρίδης, Κουκιάς.
ΑΟ Φλοίσβος (Νεόφυτος): Ρούσης, Αλμπο, Τόρες, Ανδρεάδης, Παπαδόπουλος, Μελλές,Γκούζντα (λ), Μουρούτης, Πηλίτσης, Σερεμέτης, Χριστόπουλος, Τοκάνης.
Με 11 αθλήτριες (!) της ομάδας γυναικών του ΟΦΗ που αγωνίζεται στην Α2 βόλεϊ, στην σύνθεση του και προπονητή το Νίκο Αντωνιάδη (κόουτς της ανδρικής ομάδας του ΟΦΗ που αγωνίζεται στην Pre League Ανδρών) το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου (Μεσαμπελιές), αναδείχθηκε πρωταθλητής Κρήτης, κερδίζοντας στα Χανιά το Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου με 2-0 σετ (5-25, 15-25).
Πλέον τα κορίτσια ταξιδεύουν στην Αθήνα, την επόμενη εβδομάδα με στόχο να συνεχίσουν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, με στόχο τη διάκριση, καθώς οι δυνατότητες τους είναι πραγματικά πολύ μεγάλες.
Οι αθλήτριες του ΟΦΗ που αγωνίζονται στο 11ο ΓΕΛ είναι οι Πρινιωτάκη, Βεργετάκη, Βυνιχάκη, Μπελενιώτη, Ζλατιλιδου, Καλουτσάκη, Αραμπατζή, Πιτσούλη, Χανιωτάκη, Ντουράκη, Βλαχάκη.
Ενώ το ρόστερ της ομάδας μετέχουν και οι Αντιφυλιώτη (ΓΕΗ), Σφακιανάκη, Νικολάου, Φραγκιαδάκη (Πήγασος).
Συνεργάτης, του Νίκου Αντωνιάδη στην τεχνική ηγεσία είναι ο Κώστας Ανδριαδάκης.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ βόλεϊ με ανακοίνωση του, συγχαίρει όλα τα κορίτσια της ομάδας για την επιτυχία τους και τους εύχεται να πανηγυρίσουν και τον Πανελλήνιο τίτλο!