Ο ΟΦΗ σκόραρε με τον Ιζέκα, αλλά το γκολ ακυρώθηκε ως οφσάιντ και είχε δυο μεγάλες ευκαιρίες με τον Βέλγο επιθετικό, αλλά και τον Μπακού για να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα και τελικά έμεινε στο 0-0 με την Κηφισιά, βάζοντας στιο σακούλι τον πρώτο του πόντο, στα πλέι-άουτ της Σούπερ Λίγκ.
Ο πόντος δεν είναι κακός για τον ΟΦΗ, ο οποίος ανέβηκε στους 26 βαθμούς και ψάχνει 3-4 βαθμούς ακόμη για να κλειδώσει και μαθηματικά τη σωτηρία (θα κριθεί στους 29-30 βαθμούς).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα της Cosmote Sport, απο την αναμέτρηση.
Κηφισιά – ΟΦΗ 0-0
Κίτρινες κάρτες: Τσανάτζια – Μπάκου, Μπάκιτς, Μεγιάδο
Κηφισιά (Κώστας Μπράτσος): Αναγνωστόπουλος, Τσάπαν, Γκόμπελιτς (79′ Κλωναρίδης), Σολόα (69′ Βαφέας), Τεσέιρα, Τσανάτζια, Μενέντες, Μιλίτσεβιτς, Μπιφουμά (79′ Τετέι), Ματέους, Οζέγκοβιτς.
ΟΦΗ (Τραϊανός Δέλλας): Μπάουμαν, Λάρσον, Βούρος, Λαμπρόπουλος, Αμπάντα, Μπάκιτς (79′ Ριέρα), Μεγιάδο, Χιμένες (64′ Γκαγιέγκος), Μπάκου (88′ Φελίπε), Αποστολάκης (88′ Μοσκέρα), Ισέκα.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ μπορούσε να πάρει και τη νίκη στην Κηφισιά, αλλά τελικά έφυγε με τον (πολύτιμο) βαθμό (0-0), απο το "Μιχάλης Κρητικόπουλος" της Καισαριανής.
Με την βροχή να πέφτει δυνατά και αφού ξεπέρασε την πίεση των γηπεδούχων στο πρώτο δεκάλεπτο, ο ΟΦΗ, βρήκε πατήματα, σκόραρε με τον Ιζέκα, αλλά το γκολ ακυρώθηκε ως οφσάιντμ γεγονός που επιβεβαίωσε και το VAR, στην οριακή φάση, σε βάρος του ΟΦΗ (ένα παπούτσι πιο μπροστά ο Ιζέκα, με βάση τις γραμμές του VAR).
Ο ΟΦΗ βρήκε φάσεις στο παιχνίδι, τόσο με τον Ιζέκα, όσο με τον Μπακού, αλλά δεν μάτωσε τα δίχτυα και έτσι έμεινε στο μηδέν.
Η Κηφισιά, είχε κάποιες φάσεις στο ξεκίνημα του αγώνα και στο φινάλε με τον κορυφαίο της πάικτη, Ματέους Σάντος, αλλά στην πρώτη φάση στο 1ο λεπτό τον πρόλαβε ο Μπάκιτς και στη δεύτερη, ο Μπάουμαν βγηκε γρήγορα και τελείωσε τη φάση.
Ο Αμπάντα, απο την άμυνα, με δυο μακρινές μπαλιές-διαβήτη, έφτιαξε τις δυο σπουδαιότερες φάσεις του ΟΦΗ με τον Ιζέκα και τον Μπακού, αλλά σε καμία απο τις δυο, ο ΟΦΗ δεν μπήκε σε θέση οδηγού.
Aν το είχε κάνει, πιθανότατα θα κέρδιζε το παιχνίδι.
Το γκολ του Ιζέκα ακυρώθηκε, ενώ στη φάση του Μπακού, ο Γερμανός απέναντι στον αντίπαλο τερματοφύλακα, έκανε ένα χλιαρό ψηλοκρεμαστό σουτ, αντί να πλασάρει αποφασιστικά.
Το "Χ" του ΟΦΗ στο "Μιχάλης Κρητικόπουλος" της Καισαριανής, δεν είναι κάποιο μεγάλο αποτέλεσμα, αλλά σε αυτή τη φάση που βρίσκεται ο ΟΦΗ, ισχύει το "φασούλι, το φασούλι, γεμίζει το σακούλι" της σωτηρίας.
Κάθε πόντος, φέρνει τον ΟΦΗ, πιο κοντά στην μαθηματική εξασφάλιση του στόχου.
Με 26 πόντους, ο ΟΦΗ, κρατάει την κατάσταση ελεγχόμενη και ψάχνει 3-4 βαθμούς ακόμη σε 6 παιχνίδια πλει-άουτ, ώστε να κλειδώσει και μαθηματικά τη σωτηρία, καθώς φαίνεται ότι αυτή θα κριθεί στη χειρότερη στους 29-30 βαθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τη δεύτερη θέση στην Κρήτη, πήρε η Κ17 των κοριτσιών του ΟΦΗ στο ποδόσφαιρο, που συμμετείχε στο πρωτάθλημα Γ' Εθνικής της ΕΠΟ.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στο πρωτάθλημα, με μια εμφατική νίκη, κερδίζοντας με 6-1 τη ΡΕΑ (Ρέθυμνο), σε παιχνίδι που έγινε στο γήπεδο Καλεσών.
Τα γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Πάλλη, Μοσχαμπάρη (2), Kαρνομουράκη, Ιερωνυμάκη και Αποστολάκη.Την προπονητική ευθύνη της Κ17 του ΟΦΗ, είχε η Μαρία Κουνάλη με συνεργάτες την Ελένη Μανιά και τη Λένα Νικηταρά.
Aυτή ήταν η πρώτη χρονιά, της Κ17 σε μια νέα προσπάθεια του ΟΦΗ, με ταλεντάκια απο όλη την Κρήτη, που ευελπιστεί να μπορέσουν να φορέσουν τη φανέλα της πρώτης ομάδας που αγωνίζεται στην Α' Εθνική γυναικών.
Την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα Κ17, πήρε ο Εργοτέλης.